Neehee, Dennis was eigenlijk Arnie, omdat de Arnie van Laura en Robert en 'Dennis' als kind verwisseld waren. DUH!quote:Op zaterdag 7 juli 2012 00:12 schreef delano.888 het volgende:
Oh wacht, Dennis was de zoon van Laura waar ze ook ooit een relatie mee had voordat ze er achter kwamen dat ze familie waren tochecht GTST is redelijk vreemd af en toe..
Isabella Kortenaer had toch ook seks met haar vader in de Rozenboom nadat dr moeder dood was? Zoiets vaags staat me nog bij, lang geleden. Dat ze haar moeder wilde zijn ofzo en daarom bij dr vader in bed kroop.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 00:12 schreef delano.888 het volgende:
Oh wacht, Dennis was de zoon van Laura waar ze ook ooit een relatie mee had voordat ze er achter kwamen dat ze familie waren tochecht GTST is redelijk vreemd af en toe..
Uhm ok nu snap ik er helemaal niks meer vanquote:Op zaterdag 7 juli 2012 02:22 schreef Messina het volgende:
[..]
Neehee, Dennis was eigenlijk Arnie, omdat de Arnie van Laura en Robert en 'Dennis' als kind verwisseld waren. DUH!
Hoe moet jij het snappen als de schrijvers er al geen klote meer van snappen?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 08:51 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Uhm ok nu snap ik er helemaal niks meer van
Nee dat is Dennis, zijn vader, die is als baby omgewisseld voor Arniequote:Op zaterdag 7 juli 2012 09:57 schreef delano.888 het volgende:
Er was toch ook een periode dat (Ar)noud Arnie was ofzo..
Heb er geen problemen mee. Heb je een Galaxy? Want ik hoorde van een aantal mensen dat ie op de Galaxy niet lekker loopt. Heb zelf een iphone en daar werkt hij prima op. Kan alleen niet verder komen maar ik denk dat ik tot volgende week moet wachten ofzo.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 10:49 schreef cleany het volgende:
Doet bij jullie die "wie is Tim" het ook zo lekker? ik kan me niet eens aanmelden.
ik ga hem nu maar ook downloaden.... ben toch nieuwsgierigquote:Op zaterdag 7 juli 2012 10:49 schreef cleany het volgende:
Doet bij jullie die "wie is Tim" het ook zo lekker? ik kan me niet eens aanmelden.
Ik denk het niet, want hij schrijft alles in zijn notitieboekje wat hij al zou moeten weten.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:05 schreef qwerty-nl het volgende:
Die Tim.. Is Nick. Zijn gezicht is veranderd.. A la atwt riley/adam. Niet denken dat ik aan het spoileren ben want ik zeg nu maar wat.
4500ste aflevering was trouwens spannender dan deze shit
dan heeft ie wel een geslaagde verjongingskuur gehadquote:Op zaterdag 7 juli 2012 11:28 schreef J-net het volgende:
De geruchten waren er toch dat Marcus Sanders terug zou komen...
Timberleyquote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:12 schreef Marrije het volgende:
[..]
dan heeft ie wel een geslaagde verjongingskuur gehad
Zo lang kijk nog niet naar GTST.. Ik denk nu 3 jaar.. Maar volgens mij is die Tim gestuurd door iemand (een slechterik) uit het verleden. De vraag is WAAROM. Wat ik ook raar vond is dat toen Lucas droomde die groene heks elke keer vroeg "doet hij je niet iemand denken". Het kan ook zijn dat ze edwin bedoelde maar dat lijkt me sterk. De meerdijkers moeten deze gast kennen, of in elk geval zijn vader/moeder/vriend/broer/zus/oom/neef/nichtquote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:11 schreef Marrije het volgende:
Leuk bedacht.
Maar dan is het raar dat rikkie niet al in het schriftje stond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |