quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:03 schreef TheArt het volgende:
Niet voor de zwakke magen. De snee van 10 cm. van Verdugo in zijn onderbeen:Wow. Ongekend dat er geen spieren oid kapot zijn in dat been, hij heeft nog gewoon uitgefietst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Overigens, ik kan me niet een valpartij herinneren die ooit zoveel zware blessures en kwetsingen heeft veroorzaakt. Is dit wel eens eerder gebeurt op deze schaal?
Vorig jaar die val waar Vino en VDB2 de tour moesten verlaten volgens mij.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:20 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Wow. Ongekend dat er geen spieren oid kapot zijn in dat been, hij heeft nog gewoon uitgefietst.
Overigens, ik kan me niet een valpartij herinneren die ooit zoveel zware blessures en kwetsingen heeft veroorzaakt. Is dit wel eens eerder gebeurt op deze schaal?
Was toch die afdaling dat Vino ala Wim van Est in het ravijn lag?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:21 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Vorig jaar die val waar Vino en VDB2 de tour moesten verlaten volgens mij.
Waren daar ook 10-15 renners met zoveel zware blessures? Dat was meer verspreid over meerdere valpartijen toch?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:21 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Vorig jaar die val waar Vino en VDB2 de tour moesten verlaten volgens mij.
Nee, daar kwamen we maar aan 4 of 5 ofzo.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:27 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Waren daar ook 10-15 renners met zoveel zware blessures?
True geen 10-15, maar wel iets van 4/5 opgaves geloof ik.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:27 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Waren daar ook 10-15 renners met zoveel zware blessures? Dat was meer verspreid over meerdere valpartijen toch?
quote:Wout Poels heeft bij de valpartij die hem in de zesde etappe van de Tour de France tot opgave dwong een scheur in de nier en in de milt, gekneusde longen en drie gebroken ribben opgelopen.
En die heeft het ambulancepersoneel dus weer op de fiets laten klimmen, begrijp ik geen reet vanquote:
Da's Fouchard. Die heeft ook nog een zeer gehavend gezicht:quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:30 schreef marcodej het volgende:
En nog een horrorplaatje van een stel knieën, onbekend van wie:
http://lockerz.com/s/222823829
Heeft ambulancepersoneel niet zoveel over te zeggen uiteindelijk, als een patient niet behandeld wil worden. Ik zou het de ploegleiding meer kwalijk nemen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:34 schreef JimboSlice het volgende:
[..]
En die heeft het ambulancepersoneel dus weer op de fiets laten klimmen, begrijp ik geen reet van
Serieus???quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:32 schreef marcodej het volgende:
Gescheurde nier, gescheurde milt, gekneusde longen en 3 gebroken ribben voor Woutje Poels.
Niet bij Frank Schleck in ieder geval.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:03 schreef Tommeke het volgende:
Waar was Cancellara om het peloton tot stilstand te manen?
Klassement op Letour.fr?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:30 schreef Eenskijken het volgende:
is het echt waar dat gesink nog extra straf heeft? bron?
Echt schandalig!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:10 schreef Zelva het volgende:
[..]
Klassement op Letour.fr?
Hij stond op 26 seconden, nu op 4 minuut 13, terwijl hij 'maar' 3.31 verloor.
Er moeten eerst doden vallen en daar leren ze ook niet van.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:37 schreef GotenSSJ het volgende:
Belachelijk hoeveel geblesseerden er zijn inderdaad, hoop dat ze er eens van leren
Ben ik niet zo bang voor. Nibali zal die 3e plek ( of wellicht hoger, maar iig podium wat mij betreft ) wel gaan halen. Van den Broecke's tijdrit is niet beter dan die van Nibali.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:17 schreef Tommeke het volgende:
Nu zul je zien dat die smerige plakker van een Jürgen VDB podium rijdt. Als ik ook maar een renner dat niet gun is hij dat wel.
twitter:raykerckhoffs twitterde op vrijdag 06-07-2012 om 23:19:31Wynants is geopereerd, heeft nu een torax drain, moet nog 5 dagen in zh blijven in Nancy reageer retweet
Inder-fucking-daad. Allersaaiste kutrenner ooit. Vergeleken met hem is Menchov een aanvallende, enthousiaste en boeiende spraakwaterval.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:17 schreef Tommeke het volgende:
Nu zul je zien dat die smerige plakker van een Jürgen VDB podium rijdt. Als ik ook maar een renner dat niet gun is hij dat wel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |