abonnement Unibet Coolblue
pi_156642879
Hoelang wil je eigenlijk gaan? Minimaal 4 weken neem ik aan? Je hebt anders veel te veel bestemmingen.
pi_156644841
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 16:07 schreef MCH het volgende:
Volgens mij is er een beperkt contingent tgv-kaartjes beschikbaar voor interrailers. Denk dat je delen van deze reis beter kan doen met de bus. Scheelt nogal wat kosten tov een dure interrailpas.
Intussen zijn er al weer jarenlang "last-minute"-reserveringen voor Interrail in de TGV. Dan betaal je meer (ongeveer 20 euro) voor de reservering, maar dan kun je wel altijd mee (tenzij de trein echt helemaal volgeboekt is).
pi_156645608
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 18:02 schreef Igen het volgende:

[..]

Intussen zijn er al weer jarenlang "last-minute"-reserveringen voor Interrail in de TGV. Dan betaal je meer (ongeveer 20 euro) voor de reservering, maar dan kun je wel altijd mee (tenzij de trein echt helemaal volgeboekt is).
Ok, bedankt voor de update. :@
pi_156811594
Ik ga samen met een vriend aankomende zomer ook Interrailen door Europa. We gaan 22 dagen met 10 reisdagen, en gaan waarschijnlijk deze steden pakken: Berlijn, Praag, Wenen, Budapest, Zagreb, Venetie, Milaan, Barcelona en Parijs. Wat zijn nou dingen die we moeten zien/doen in deze steden?
pi_156817757
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 20:53 schreef Tikhemdaan1 het volgende:
Ik ga samen met een vriend aankomende zomer ook Interrailen door Europa. We gaan 22 dagen met 10 reisdagen, en gaan waarschijnlijk deze steden pakken: Berlijn, Praag, Wenen, Budapest, Zagreb, Venetie, Milaan, Barcelona en Parijs. Wat zijn nou dingen die we moeten zien/doen in deze steden?
Aangezien je met een wervelwind door Europa gaat heb je alleen tijd voor de highlights van elke stad. Die kun je zelf wel vinden via wikitravel b.v.
  zondag 18 oktober 2015 @ 16:19:29 #206
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_156923377
Waarom is interrailen zo duur, helemaal nu ik 26 ben :'( :'(
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_156923577
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2015 16:19 schreef Dven het volgende:
Waarom is interrailen zo duur, helemaal nu ik 26 ben :'( :'(
Gewoon alles 3-4 maanden tevoren boeken en de aanbiedingen in de gaten houden van voyages-sncf, dan is treinreizen door Europa nog leuk en goedkoop. :)
  zondag 18 oktober 2015 @ 17:09:55 #208
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_156924337
En de spahr prijzen van de Duitsers gebruiken, je kam bij de DB drie maanden vsn tevoren kaartjes kopen, en daar zitten dan behoorlijke kortingen op!
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
  zondag 18 oktober 2015 @ 21:03:58 #209
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_156929923
Ik moet van bulgarije naar nederland en weer terug. Hele onderneming.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_159245829
Graag jullie ervaringen en adviezen.

Na een prachtige Interrail-ervaringen van afgelopen zomer (Groningen -> Istanbul), ga ik dit jaar met mijn vriendin Interrailen door Italie en ik vlieg naar Milaan om daar te beginnen.

Milaan
Pisa
Rome
Florance
Rome
Napoli
Bologne
Venetië

Als ik de interrail-kaart zou nemen, zou ik 250 eu betalen.

Heeft iemand ervaring met Italie en die mij kan vertellen of het raadzamer is om los tickets te kopen, aangezien je waarschijnlijk ook flinke reserveringskosten betaalt (als iemand die ook weet, let me kow).

Graag jullie tips!

[ Bericht 2% gewijzigd door Beunhaas92 op 20-01-2016 00:37:58 ]
  woensdag 20 januari 2016 @ 00:34:28 #211
429333 GlennQuagmire
giggity giggity
pi_159245878
De reserveringen voor hogesnelheidstreinen zijn 10 euro(per trein volgens mij ook nog en niet per reis) en 3 euro voor een IC. Je gaat nogal wat afstand afleggen maar veel is goed te doen per Regionale of Regionale Veloce. Deze hebben geen reserveringskosten.Je zal dan echter wel vaker moeten overstappen en je hebt niet het comfort van een hogesnelheids- of intercitytrein. Ok zal je langer onderweg zijn.
pi_159245945
Thnx voor je reactie, maar hoe definieer jij langer? :p
  woensdag 20 januari 2016 @ 07:41:57 #213
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_159247283
Komop...wat een luiheid :') , ga naar de website en toets een keer Bologna - Milaan in en kijk naar de snelste en sloomste verbinding en je hebt een idee.
pi_159336047
Yes yes! Heb ik gedaan. Ik snap alleen geen drol van reserveringen. Kijk, 10 euro voor een hogesnelheidstrein vind ik geen probleem. Alleen ik blijf ongeveer netto 1 dag in een stad. Dat betekent dat ik maar kort van te voren een zitplaats kan reserveren. En op de site van Trenitalia of Interrail word ik daar ook niet echt wijzer van.

Heeft iemand hier ervaring mee? Of bijvoorbeeld van te voren via iets reserveren. Dat lijkt mij nog makkelijker.... Ik ga in het hoogseizoen (zie paar posts terug voor m'n steden)
pi_159337466
Wat is Florance en Bologne?
pi_159337678
Jij stemt zeker D66. Florence en Bologna.
pi_159340202
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 20:36 schreef Beunhaas92 het volgende:
Jij stemt zeker D66. Florence en Bologna.
Steek je tijd een beetje in zelf googlen. ^O^
pi_159340344
http://nl.interrail.eu/pl(...)book-my-reservations

Hier staat een goede beschrijving hoe je de reservering kan maken.
Als je bij trenitalia online wil boeken klik dan bij de trein die je wil nemen op t plusje dan kom je bij klasse en "offers"
Klik vervolgens op "other offers" zoek totdat je globalpas tegenkomt.
Als ik me niet vergis kan je je toeslag ook boeken bij een automaat.
pi_159340402
Totdat je snelle trein opeens volgeboekt is hartje zomer. O+
pi_159340460
Dan neem je een langzamere optie
pi_159340609
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 21:38 schreef gijsman het volgende:
Dan neem je een langzamere optie
Dat, plus als je in die lijst steden overal maar een volle dag hebt zou ik sowieso de helft skippen en overal wat meer tijd nemen, geen railpass kopen en met stoptreinen reizen.
pi_159340901
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 21:40 schreef MCH het volgende:

[..]

Dat, plus als je in die lijst steden overal maar een volle dag hebt zou ik sowieso de helft skippen en overal wat meer tijd nemen, geen railpass kopen en met stoptreinen reizen.
Pisa of Florence gaan makkelijk in 1 dag, Rome zou ik 2 of 3 dagen doen, met de rest geen ervaring
pi_159341144
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 21:45 schreef gijsman het volgende:

[..]

Pisa of Florence gaan makkelijk in 1 dag, Rome zou ik 2 of 3 dagen doen, met de rest geen ervaring
Ik vond sightseeing in Rome bij 35 graden geen sinecure. Het kan wel als je vroeg opstaat maar het is een flinke klus om dan alles in 2 of 3 gezien te krijgen. Ach, Italië moet je sowieso in het laagseizoen bezoeken. Avoiding the crowds. ^O^
  maandag 25 januari 2016 @ 09:26:08 #224
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_159374574
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 21:50 schreef MCH het volgende:

[..]

Ik vond sightseeing in Rome bij 35 graden geen sinecure. Het kan wel als je vroeg opstaat maar het is een flinke klus om dan alles in 2 of 3 gezien te krijgen. A
Ik heb Rome in vier dagen (of 5, weethet niet meer) 'gedaan' en we willen nog eens terug, we hebben wat dingen over geslagen eigelijk :7 En verder inderdaad we waren er in mei, al heet zat wat mij betreft!
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
  zaterdag 30 januari 2016 @ 13:33:20 #225
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_159515940
wat ik me afvraag: zijn er ook speciale tickets voor personen met een handicap om in Europa te reizen?

ik heb voor reizen in Belgie een kaart met verhoogde tegemoetkoming maar gaat dat ook in Europa?
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  Moderator vrijdag 13 april 2018 @ 09:49:10 #226
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_178485304
Heb nu al een paar keer een internationale reis per trein geboekt, maar vooral bij nsinternational is het behoorlijk irritant dat je iedere keer de Thalys-optie krijgt en andere opties weggelaten worden. Dat ging bij de site van de Belgische treinen een stuk beter. En daar kun je in ieder geval voor het Belgische deel een fietskaartje online bestellen.

Ik wil geen Thalys of andere hogesnelheidslijn, omdat ik mijn fiets mee wil nemen en voor de Thalys wordt een belachelijk bedrag daarvoor gevraagd. En/of dan moet je hem inpakken. Bij de oude internationale treinen hoefde dat niet, maar vorig jaar kreeg ik de optie van de internationale trein Amsterdam - Brussel dan weer niet. Uiteindelijk met drie overstappen (IC naar Rotterdam, IC naar Antwerpen, IC naar Charleroi en boemeltje naar Couvin) toch in het zuiden van België verzeild.

Voor mijn volgende meerdaagse fietstocht wil ik naar Luxemburg met de trein en dan terugfietsen. Binnenkort maar eens mij gaan verdiepen in de treinopties.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_178485390
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 april 2018 09:49 schreef UIO_AMS het volgende:
Heb nu al een paar keer een internationale reis per trein geboekt, maar vooral bij nsinternational is het behoorlijk irritant dat je iedere keer de Thalys-optie krijgt en andere opties weggelaten worden. Dat ging bij de site van de Belgische treinen een stuk beter. En daar kun je in ieder geval voor het Belgische deel een fietskaartje online bestellen.

Ik wil geen Thalys of andere hogesnelheidslijn, omdat ik mijn fiets mee wil nemen en voor de Thalys wordt een belachelijk bedrag daarvoor gevraagd. En/of dan moet je hem inpakken. Bij de oude internationale treinen hoefde dat niet, maar vorig jaar kreeg ik de optie van de internationale trein Amsterdam - Brussel dan weer niet. Uiteindelijk met drie overstappen (IC naar Rotterdam, IC naar Antwerpen, IC naar Charleroi en boemeltje naar Couvin) toch in het zuiden van België verzeild.

Voor mijn volgende meerdaagse fietstocht wil ik naar Luxemburg met de trein en dan terugfietsen. Binnenkort maar eens mij gaan verdiepen in de treinopties.
Simpel toch, eerst de benelux naar Brussel en daar overstappen op de directe trein naar Luxemburg. Eventueel verder reizen in Luxemburg met een ov dagkaart van een paar euro plus een internationale dagkaart fiets.
pi_178485410
NS Internationaal is sowieso kut, betaalt altijd de hoofdprijs en de service is waardeloos. Beter is om tickets te boeken bij DB (sparpreis) of de NMBS (B-Europe).
  Moderator vrijdag 13 april 2018 @ 10:13:03 #229
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_178485614
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 april 2018 09:55 schreef MCH het volgende:
Simpel toch, eerst de benelux naar Brussel en daar overstappen op de directe trein naar Luxemburg. Eventueel verder reizen in Luxemburg met een ov dagkaart van een paar euro plus een internationale dagkaart fiets.
Een hoop gedoe om een fiets mee te krijgen: https://www.nsinternation(...)meenemen-in-de-trein
Afgaande hierop was alleen de Intercity Brussel een nog enigszins reële optie, al is het een crime om daar een fietskaart voor te krijgen (moest je naar een loket, waarom niet online???) en op de site van nsinternational kwam deze trein destijds al helemaal niet als optie naar voren.

Het loont de moeite om de IC naar Maastricht te nemen, het boemeltje naar Luik en dan daar een IC naar Luxemburg. Maar die optie krijg ik dan weer niet op de site. Dus moet ik weer aparte kaartjes kopen (fietskaartje uit de machine, zelf reizen op mijn OV-kaart tot Maastricht en online bij NMBS kaartjes voor mijzelf en mijn fiets van Maastricht naar Luxemburg). Is waarschijnlijk wel goedkoper. :').
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_178485825
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 april 2018 10:13 schreef UIO_AMS het volgende:

[..]

Een hoop gedoe om een fiets mee te krijgen: https://www.nsinternation(...)meenemen-in-de-trein
Afgaande hierop was alleen de Intercity Brussel een nog enigszins reële optie, al is het een crime om daar een fietskaart voor te krijgen (moest je naar een loket, waarom niet online???) en op de site van nsinternational kwam deze trein destijds al helemaal niet als optie naar voren.

Het loont de moeite om de IC naar Maastricht te nemen, het boemeltje naar Luik en dan daar een IC naar Luxemburg. Maar die optie krijg ik dan weer niet op de site. Dus moet ik weer aparte kaartjes kopen (fietskaartje uit de machine, zelf reizen op mijn OV-kaart tot Maastricht en online bij NMBS kaartjes voor mijzelf en mijn fiets van Maastricht naar Luxemburg). Is waarschijnlijk wel goedkoper. :').
Nog goedkoper is de 6 km fietsen tussen Eijsden en Vise (vlak) en de bijna 12 km tussen Gouvy en Troisvierges, beetje heuvelachtig. Ook minder gezeik bij boeken. :D
  Moderator vrijdag 13 april 2018 @ 10:38:22 #231
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_178486053
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 april 2018 10:28 schreef MCH het volgende:
Nog goedkoper is de 6 km fietsen tussen Eijsden en Vise (vlak) en de bijna 12 km tussen Gouvy en Troisvierges, beetje heuvelachtig. Ook minder gezeik bij boeken. :D
Van Maastricht naar Eijsden zit ik al in de boemel naar Luik, dus dat stukje hoeft niet per fiets. Van Gouvy naar Troisvierges op de fiets is wel een goede tip. Bedankt!
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_178486830
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 april 2018 10:13 schreef UIO_AMS het volgende:

[..]

Een hoop gedoe om een fiets mee te krijgen: https://www.nsinternation(...)meenemen-in-de-trein
Afgaande hierop was alleen de Intercity Brussel een nog enigszins reële optie, al is het een crime om daar een fietskaart voor te krijgen (moest je naar een loket, waarom niet online???) en op de site van nsinternational kwam deze trein destijds al helemaal niet als optie naar voren.

Het loont de moeite om de IC naar Maastricht te nemen, het boemeltje naar Luik en dan daar een IC naar Luxemburg. Maar die optie krijg ik dan weer niet op de site. Dus moet ik weer aparte kaartjes kopen (fietskaartje uit de machine, zelf reizen op mijn OV-kaart tot Maastricht en online bij NMBS kaartjes voor mijzelf en mijn fiets van Maastricht naar Luxemburg). Is waarschijnlijk wel goedkoper. :').
Je kunt kaartjes voor de NMBS ook uit de Belgische automaat in Maastricht halen, er staan er daar twee.
pi_178486833
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 april 2018 09:49 schreef UIO_AMS het volgende:


Ik wil geen Thalys of andere hogesnelheidslijn, omdat ik mijn fiets mee wil nemen en voor de Thalys wordt een belachelijk bedrag daarvoor gevraagd. En/of dan moet je hem inpakken. Bij de oude internationale treinen hoefde dat niet, maar vorig jaar kreeg ik de optie van de internationale trein Amsterdam - Brussel dan weer niet.
Hogesnelheidstreinen kan je uit de zoekresultaten filteren door een vinkje te zetten in het daarvoor bedoelde vakje. Alleen ziet de planner door een foutje de Eurostar en de IC Brussel nog even wel als hogesnelheidstrein....
pi_178486850
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 april 2018 09:57 schreef J.B. het volgende:
NS Internationaal is sowieso kut, betaalt altijd de hoofdprijs en de service is waardeloos. Beter is om tickets te boeken bij DB (sparpreis) of de NMBS (B-Europe).
Prijzen komen tegenwoordig uit hetzelfde systeem en zijn gelijk en door eigen aanbiedingen van nsinternational soms zelfs beter, is mijn ervaring.

Alhoewel voor verder doorgaande tickets en wat speciale routes bahn.de of oui.sncf wel makkelijker zijn.
  Moderator vrijdag 13 april 2018 @ 11:28:18 #235
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_178487087
quote:
3s.gif Op vrijdag 13 april 2018 11:14 schreef DutchTrain het volgende:
Hogesnelheidstreinen kan je uit de zoekresultaten filteren door een vinkje te zetten in het daarvoor bedoelde vakje. Alleen ziet de planner door een foutje de Eurostar en de IC Brussel nog even wel als hogesnelheidstrein....
Nu loop ik weer tegen het volgende aan: Kan wel op de gewenste datum een kaartje krijgen van Maastricht naar Luik en een kaartje van Luik naar Troisvierges (Lux), maar niet van Maastricht naar Troisvierges.
En in alle gevallen kan ik bij de internationale sites geen fietskaartje boeken ...

:{

Prijzen tussen NS en NMBS zijn inderdaad gelijk.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  Moderator vrijdag 13 april 2018 @ 11:36:27 #236
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_178487234
Maastricht naar Gouvy kan dan weer wel, terwijl die trein na Gouvy doorrijdt naar Troisvierges.
Enigszins frustrerend.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_178487375
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 april 2018 11:36 schreef UIO_AMS het volgende:
Maastricht naar Gouvy kan dan weer wel, terwijl die trein na Gouvy doorrijdt naar Troisvierges.
Enigszins frustrerend.
Volgens mij kan je gewoon een ticket in de trein kopen voor het deel van Gouvy naar Luxemburg, kost ¤3 geloof ik. Maar goed, het systeem is inderdaad klote en dat is ook van de problemen van het spoor in Europa.
  Moderator vrijdag 13 april 2018 @ 11:45:28 #238
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_178487400
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 april 2018 11:14 schreef J.B. het volgende:
Je kunt kaartjes voor de NMBS ook uit de Belgische automaat in Maastricht halen, er staan er daar twee.
Ook fietskaartjes? En ook naar Troisvierges in Luxemburg? Of alleen naar Belgische stations?
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_178487416
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 april 2018 11:45 schreef UIO_AMS het volgende:

[..]

Ook fietskaartjes? En ook naar Troisvierges in Luxemburg? Of alleen naar Belgische stations?
Zover ik weet zijn binnen Luxemburg fietsen gratis, dus daar heb je geen fietskaartje nodig.

[ Bericht 7% gewijzigd door J.B. op 13-04-2018 11:54:55 ]
  Moderator vrijdag 13 april 2018 @ 11:47:07 #240
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_178487437
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 april 2018 11:46 schreef J.B. het volgende:
Zover ik weet zijn binnen Luxemburg fietsen gratis, dus daar heb je geen fietskaartje nodig.
Ik bedoelde een personenkaartje naar Troisvierges.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_178487474
Wacht, nu loopt alles door elkaar :P

Maastricht automaat: kaartje naar Gouvy + fietskaartje naar Gouvy.

Nvm, voorwaarden veranderd zie ik. Zit niks anders op dan een los kaartje Gouvy-Troisvierges te kopen. Leve één Europa :')

[ Bericht 16% gewijzigd door J.B. op 13-04-2018 11:56:33 ]
  Moderator vrijdag 13 april 2018 @ 11:57:38 #242
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_178487611
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 11:49 schreef J.B. het volgende:
Wacht, nu loopt alles door elkaar :P

Maastricht automaat: kaartje naar Gouvy + fietskaartje naar Gouvy.

Gouvy naar Troisvierges: kaartje in de trein à 3 euro en geen fietskaartje nodig.
Dan gok ik op de automaten in Maastricht. Online dit proberen te doen is waardeloos. :D.

Volgens de reisplanner heb ik 19 minuten overstaptijd in Maastricht. Moet voldoende zijn om wat kaartjes uit de automaat te trekken. En als ik geen kaartje in de trein kan kopen voor het deel Gouvy - Troisvierges stap ik wel op de fiets. :P.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  Moderator vrijdag 13 april 2018 @ 11:59:10 #243
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_178487643
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 april 2018 11:49 schreef J.B. het volgende:
Nvm, voorwaarden veranderd zie ik. Zit niks anders op dan een los kaartje Gouvy-Troisvierges te kopen. Leve één Europa :')
Ow, nou dan ga ik wel fietsen. Of ik bestel alleen dat kaartje online. :').
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_178487691
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 april 2018 11:57 schreef UIO_AMS het volgende:

[..]

Dan gok ik op de automaten in Maastricht. Online dit proberen te doen is waardeloos. :D.

Volgens de reisplanner heb ik 19 minuten overstaptijd in Maastricht. Moet voldoende zijn om wat kaartjes uit de automaat te trekken. En als ik geen kaartje in de trein kan kopen voor het deel Gouvy - Troisvierges stap ik wel op de fiets. :P.
Afstappen in Gouvy bespaart je bijna ¤10 (6,50 (voor Gouvy Troisvierges via B-Europe) + 3 van de fietskaart (ipv fietsdagkaart)) :P
  Moderator vrijdag 13 april 2018 @ 12:11:45 #245
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_178487860
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 april 2018 12:01 schreef J.B. het volgende:
Afstappen in Gouvy bespaart je bijna ¤10 (6,50 (voor Gouvy Troisvierges via B-Europe) + 3 van de fietskaart (ipv fietsdagkaart)) :P
Dacht al dat het fietskaartje best duur was geworden. Vorige keer betaalde ik ¤ 5 voor mijn fiets (toen enkele reis van Huy naar Maastricht) en niet ¤ 8.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_179761190
Misschien de OP eens updaten. Tarieven zijn een stuk hoger
Moeten zij weten
pi_179766096
Mensen ervaring met interrailen door Scandinavië?
Moeten zij weten
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')