Krij je weer te grote ogen achter je brilletje.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:49 schreef Nero22 het volgende:
Ik had in mijn vorige bril ook een +6,5 en die was ook nog erg dik ondanks het zgn. dunne glas.
In de nieuwe bril heb ik gewoon een +3,5 laten zetten, net als mijn andere oog, omdat ik op dat slechte oog toch 75% blind ben.
Dat blinde oog was achter mijn bril inderdaad 1,5x zo groot als dat andere.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:51 schreef trovey het volgende:
[..]
Krij je weer te grote ogen achter je brilletje.
Yep, dat is dan weer het nadeel van +-glazen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:59 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Dat blinde oog was achter mijn bril inderdaad 1,5x zo groot als dat andere.
Ik heb al langer dan 10 jaar geen bril opgehad, dus daar zal het wel aan liggenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:10 schreef trovey het volgende:
Ik heb net een nieuwe bril gekocht maar hoefde totaal niet te wennen en had geen rare verschijnselen dus of het er nu aan ligt dat je eerst lenzen had of dat je glazen gewoon niet goed geslepen zijn kan ik niet zeggen want ik heb altijd een bril gehad. Zou het wel even in de gaten houden want het is wel raar.
Ik hoop het voor je maar zou toch even teruggaan als je het over een paar dagen nog hebt, slijpfoutje is zo gemaakt.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:13 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
Ik heb al langer dan 10 jaar geen bril opgehad, dus daar zal het wel aan liggen
Gewenning ja, reden dat ik bril alleen binnenshuis gebruik, ik kan nieteens de straat uitkomen zonder alles opnieuw op afstand in te moeten schattenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:05 schreef PartyHardy het volgende:
Ik wordt ook super dol als ik hem op heb en er mee loop, heel andere dieptes en alles beweegt raar, dat schijnt gewoon wennen te zijn? helaas... het zullen toch vooral lenzen blijven bij mij
Ik heb ook zo'n bril en dan met -6 en -7. De pootjes van de bril zijn ook bewust wat dikker zodat het de dikkere glazen wel verbergt (ik heb dus ook "dunne" glazen). Helpt aardigquote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:28 schreef Nezhi het volgende:
Wut, ik heb -5,5 en die van mij passen gewoon in het montuur. Maar ik heb dan ook zo een montuur dat lijkt op die hipsterbrillen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |