Wordt sinds pakweg 1983 niet meer gewaardeerd. Effe wakker worden opa.quote:
Wat nog erger is is dat men de CV´s van werkzoekenden, ook al zijn die allang aan het werk, geanonimiseerd stuurt naar bedrijven.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:52 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Wordt sinds pakweg 1983 niet meer gewaardeerd. Effe wakker worden opa.
Wat ik trouwens veel erger vind, is dat men nep-vacatures plaatst op banensites.
Of dat ze je opbellen om een afspraak voor een vrijblijvend gesprek te houden.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:52 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Wat ik trouwens veel erger vind, is dat men nep-vacatures plaatst op banensites.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:52 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Of "Ter inschrijving"quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:52 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Dat ligt dan aan jou, hier word het nog steeds erg gewaardeerdquote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:52 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
It's truequote:
Dan zullen de zaken slecht gaan. Geen enkel uitzendbureau hier in de beschaafde wereld waar men er op zit te wachten dat je even binnenloopt. Te druk, komt niet uit. Ligt niet aan mijquote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:04 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Dat ligt dan aan jou, hier word het nog steeds erg gewaardeerd.
Ik loop ook altijd naar binnen, ze hebben altijd tijd.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:32 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
It's true
[..]
Dan zullen de zaken slecht gaan. Geen enkel uitzendbureau hier in de beschaafde wereld waar men er op zit te wachten dat je even binnenloopt. Te druk, komt niet uit. Ligt niet aan mij
Wat is dat nu weer voor onzin opmerking. Legio mensen komt aan de bak via uitzendbureau's , vaak ook voor vast of langere contracten.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 06:04 schreef Dawnbreaker het volgende:
Je weet dat je ook zonder uitzendbureaus werkt kunt vinden...
daarnaast: uitzendbureaus zijn waarlijk als kanker voor werknemers
In Amsterdam niet in elk gevalquote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:34 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Ik loop ook altijd naar binnen, ze hebben altijd tijd.
En legio uzbs die met je stoppen na afloop van de 1e fase.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 08:24 schreef Fe2O3 het volgende:
[..]
Wat is dat nu weer voor onzin opmerking. Legio mensen komt aan de bak via uitzendbureau's , vaak ook voor vast of langere contracten.
Bron?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:32 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
It's true
[..]
Dan zullen de zaken slecht gaan. Geen enkel uitzendbureau hier in de beschaafde wereld waar men er op zit te wachten dat je even binnenloopt. Te druk, komt niet uit. Ligt niet aan mij
Dat bedoel ik.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:34 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Ik loop ook altijd naar binnen, ze hebben altijd tijd.
Xflex werkbureau.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 10:34 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
In Amsterdam niet in elk geval
Waar ik werkte (geen uzb, wel dicht ertegenaan) werd het ook niet op prijs gesteld wanneer mensen spontaan binnen kwamen lopen voor werk.
Haha je zei 'wil werken'..... 'men' wil niet werken maar ze willen klagen dat het allemaal de schuld van een ander is dat ze geen werk hebben.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:39 schreef lipper het volgende:
[..]
Xflex werkbureau.
Altijd werk als je hard wil werken
Ervaring als werkzoeker en werkgever.quote:
Ik werk. Zo nu en dan zelfs een stuk harder dan de meesten hier.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:53 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
Haha je zei 'wil werken'..... 'men' wil niet werken maar ze willen klagen dat het allemaal de schuld van een ander is dat ze geen werk hebben.
Dus jij bent alle uitzendbureau's in Nederland afgegaan? Of put je nu ervaring uit die paar bureau'tjes die je bent binnengelopen?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:58 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Ervaring als werkzoeker en werkgever.
Kan best zijn dat het elders anders is, dit zijn mijn persoonlijke ervaringen met ik denk ongeveer 15 a 20 uzbs.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:41 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
Dus jij bent alle uitzendbureau's in Nederland afgegaan? Of put je nu ervaring uit die paar bureau'tjes die je bent binnengelopen?
Dus gaarne een onafhankelijke bron voor je beweringen omdat mijn ervaringen heel anders zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |