is te doen, toch?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:18 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Loksbergen dat ligt een 70Km uit de buurt hier
Hen enkel trapkracht tegenwoordig maar voorheen kwam ik er zowat iedere dag langs E314 naar Brusselquote:
oh, op de fiets is het wel een eind jaquote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:20 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Hen enkel trapkracht tegenwoordig maar voorheen kwam ik er zowat iedere dag langs E314 naar Brussel
Nogal als de beste man wat dichterbij had gewoond zou ik best gevraagd of ongevraagd op de koffie komenquote:
nou, kijk, het begin is er!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:22 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Nogal als de beste man wat dichterbij had gewoond zou ik best gevraagd of ongevraagd op de koffie komen
regio?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:37 schreef HaerdenC het volgende:
Hahahahaalvast bedankt voor het topic ... koffie kan heb ook andere drankjes staan
Freelance It-er, liefhebben japanse wagens uit de jaren 70, inderdaad klusser. Zoek geen relatie
maatjes mag altijd!
als ge vanavond langs komt wil ik wel tracteren op frieten en bier jonghe!quote:
Zit je te twijfelen om op het aanbod in te gaan, of om hem dicht te gooien, maar durf je niet zo goed omdat hij door Mirjam gemaakt is?quote:
Als ik in R&P wat dicht wil gooien dan doe ik dat, nee het is vrijdag middag / avond dan zien we het even door de vingers.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zit je te twijfelen om op het aanbod in te gaan, of om hem dicht te gooien, maar durf je niet zo goed omdat hij door Mirjam gemaakt is?
Haha.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:44 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Als ik in R&P wat dicht wil gooien dan doe ik dat, nee het is vrijdag middag / avond dan zien we het even door de vingers.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:51 schreef Mirjam het volgende:
Vrijdag
Het is dat belgië voor mij een eind weg is, anders was ik wel komen buurten, terrasje pikken ofzo
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:52 schreef Murdera het volgende:
[..]en als ik nou iemand weet die niet zo schofterig ver weg woont?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |