waar ga je de marathon kijken?quote:Op zondag 15 juli 2012 12:50 schreef haakon het volgende:
[..]
Daar heb je helemaal gelijk in!
Wat een geweldige film!
Nog 4 nachtjes slapen tot de marathon
Doet me een beetje denken aan het Uruk Hai thema van LOTR.quote:
Wel interessantquote:Op zondag 15 juli 2012 20:20 schreef Breuls het volgende:
Ik kwam dit tegen in een webshop van DC Comics:
[ afbeelding ]
Komt een beetje vreemd over... zou dit een verhaalspoiler kunnen zijn?
Cool, bedankt!quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:27 schreef Breuls het volgende:
[..]
Best gaaf. Heb er een header van gemaakt voor boven FOK!film.
Heb jij 'm gemaakt?quote:Op maandag 16 juli 2012 05:59 schreef sysmatic het volgende:
[..]
Cool, bedankt!Zat toevallig te browsen net, zag 'm eens voorbij komen. Had effe een "dafuq?" momentje ghehe.
Die lees ik later deze week wel. Eerst zelf zien.quote:
Empire is voorspelbaar, die doen aan alle hypes mee.quote:Op maandag 16 juli 2012 11:28 schreef maniace het volgende:
Vrijdag 11:00 zit in de pathe in Eindhoven. Tot die tijd lees ik geen reviews. Geen idee of Empire echt objectief kan schrijven kwa reviews.
ja dat kunnen zequote:Op maandag 16 juli 2012 11:28 schreef maniace het volgende:
Vrijdag 11:00 zit in de pathe in Eindhoven. Tot die tijd lees ik geen reviews. Geen idee of Empire echt objectief kan schrijven kwa reviews.
http://www.comicbookmovie.com/batman_movies/news/?a=63670quote:Last, and certainly not least, is fellow Inception-alumnus Joseph Gordon-Levitt. To say anything specific about his role is to give away integral parts of the movie. Suffice to say, he is by far the best supporting character of any of the three Nolan Batman films, eclipsing that of the venerable Michael Caine as Alfred Pennyworth.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |