Het is kennelijk nog steeds niet duidelijk: je hoeft niet overal een topic over te maken. Ik snap dat veel mensen denken dat dit wel nodig is. maar dat doen we hier dus niet.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:02 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Een kuttopic is relatief gezien, meer een topic wat niet in jou straatje past,
http://forum.fok.nl/user/history/338880quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:08 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Het is kennelijk nog steeds niet duidelijk: je hoeft niet overal een topic over te maken. Ik snap dat veel mensen denken dat dit wel nodig is. maar dat doen we hier dus niet.
Zoals je kan zien krijgt ook hij een slotje indien dat nodig is. Verder kan je altijd een TR maken, die kunnen alle mods prima lezen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/history/338880
Sluit zijn kanonshit ook voortaan dan
Het is wel duidelijk het is jou niet duidelijk dat je niet alles hoeft te sluiten wat niet in jou straatje past, je maakt jezelf echt belachelijk met dit soort reactie's, echt man.. doe is normaalquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:08 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Het is kennelijk nog steeds niet duidelijk: je hoeft niet overal een topic over te maken. Ik snap dat veel mensen denken dat dit wel nodig is. maar dat doen we hier dus niet.
Indien dat nodig in? Waarom werd gulmez zn topic dan wel gesloten en doen de mods lekker mee met haans topics?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:11 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Zoals je kan zien krijgt ook hij een slotje indien dat nodig is. Verder kan je altijd een TR maken, die kunnen alle mods prima lezen.
Zijn nietszeggende quotes voegen niets toe, fb is geen speeltuinquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:15 schreef Gulmez het volgende:
Waarom verwijder je al zijn reactie's ?
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:16 schreef Gulmez het volgende:
Dit is SCHANDALIG man, waarom verwijder je alle reactie's van die jongen die voor me op kwam? Word het te heet onder je voeten?
Je probeert nu de suggestie te wekken dat zijn topics per definitie een slotje moeten krijgen. Daar ben ik het niet mee eens, andere mods blijkbaar ook niet.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:15 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Indien dat nodig in? Waarom werd gulmez zn topic dan wel gesloten en doen de mods lekker mee met haans topics?
Misschien komt het wel met hem goed, alleen heb ik op dit moment nog mijn bedenkingen, maar het loopt wel los, als het goed is!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
De poster had ze al leeg gemaakt man, lekker een beetje zeiken op HSG terwijl hij het, in mijn ogen, prima doet.
Nee, ik vind het gewoon raar. Waarom als haan telkens een topic maakt over kanon zuipen en over dat hij in turkije is en gulmez een keer een topic maakt dat hij word gesloten?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:17 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Je probeert nu de suggestie te wekken dat zijn topics per definitie een slotje moeten krijgen. Daar ben ik het niet mee eens, andere mods blijkbaar ook niet.
Alles komt goedquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:17 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Misschien komt het wel met hem goed, alleen heb ik op dit moment nog mijn bedenkingen, maar het loopt wel los, als het goed is!
Haan zijn topics gaan ook vaak dicht.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:19 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Nee, ik vind het gewoon raar. Waarom als haan telkens een topic maakt over kanon zuipen en over dat hij in turkije is en gulmez een keer een topic maakt dat hij word gesloten?
Wel eensch, haan33 probeert alleen maar om 'bekend' te worden met zijn rotzooi, krijg een beetje een advancedpower gevoel erbijquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/history/338880
Sluit zijn kanonshit ook voortaan dan
Dit dusquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:21 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Wel eensch, haan33 probeert alleen maar om 'bekend' te worden met zijn rotzooi, krijg een beetje een advancedpower gevoel erbij
Misschien kan je hem adopteren Steven?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dit dus
Elke keer maar dat geforceerde kanon gelul
Het is niet eens grappig meer
Maarja misschien blijven we teveel verlangen naar klb1.0
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:36 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Misschien kan je hem adopteren Steven?
Tot dat punt zien we het meestal aan.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:41 schreef Nikmans het volgende:
Hetzelfde geldt trouwens voor Computerprobleem die alleen maar topics opent over limited edition dvd's die hij inkoopt en vervolgens zelf volbaggert
Dat wordt daarna gesloten toch?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:41 schreef Nikmans het volgende:
Hetzelfde geldt trouwens voor Computerprobleem die alleen maar topics opent over limited edition dvd's die hij inkoopt en vervolgens zelf volbaggert
Ik kan me de irritatie best indenken als je een topic opent met meer dan één regel tekst (Gulmez) dat wordt dichtgeflikkerd terwijl er ook een haan33 topic naast staat dat gewoon open blijft, met nog minder inhoud, puur en alleen omdat hij er duizend per dag opent en er af en toe eens eentje blijft staan.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:43 schreef Lithia het volgende:
Als ik even snel kijk naar haan zijn pohi, dan zijn minimaal de helft van zijn topics gesloten. Ook opent die gast veel meer topics dan Gulmez, dus dan lijkt het alsof hij meer open topics heeft.
Altijd dat vingertje wijzen naar iemand anders. Ik wacht nog op de opmerking: 'als mijn topic gesloten wordt, dan kan heel KLB wel dicht'. En dan ook nog klagen dat een mod een topicsluit omdat het niet in zijn straatje past, terwijl hier exact hetzelfde gedaan wordt. Lees zijn topics gewoon niet.
Klopt wel, maar ik vraag me dan op mijn beurt weer af wat voor meerwaarde zo'n user heeftquote:
Er zijn genoeg topics van Gulmez die gewoon open blijven hoor.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:44 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Ik kan me de irritatie best indenken als je een topic opent met meer dan één regel tekst (Gulmez) dat wordt dichtgeflikkerd terwijl er ook een haan33 topic naast staat dat gewoon open blijft, met nog minder inhoud, puur en alleen omdat hij er duizend per dag opent en er af en toe eens eentje open blijft.
Mwah daar kan je het beste vanaf stappen, ik kijk ook wel eens in de samenleving rond (echt waar), en daar is het ook niet netjes om je van individuen af te vragen wat voor meerwaarde ze hebben voor de samenleving.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:45 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Klopt wel, maar ik vraag me dan op mijn beurt weer af wat voor meerwaarde zo'n user heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |