Je opent gewoon kuttopicsquote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:48 schreef jantjevertonghen het volgende:
Hsg bomber en lithia dulden geen kritiek.
De levenloosheid straalt ervan af wanneer ik een topic open en die a la seconde gesloten worden.
Dat ze geen baan of leven hebben is oke.
Maar dat ze fok voor mijn verkloten is kut
Achgossiequote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:48 schreef jantjevertonghen het volgende:
De levenloosheid straalt ervan af wanneer ik een topic open en die a la seconde gesloten worden.
Wat je over mij zegt maakt mij niets uit eerlijk gezegd. Maar je topics zijn gewoon slecht en horen niet in KLB thuis. Blijf het ook vooral niet proberen. Heb trouwens gewoon een baan en ben allang afgestudeerd, nu jij nog.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:48 schreef jantjevertonghen het volgende:
Welke studie? Stilte en ontwijkend antwoord soiesoquote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:53 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Wat je over mij zegt maakt mij niets uit eerlijk gezegd. Maar je topics zijn gewoon slecht en horen niet in KLB thuis. Blijf het ook vooral niet proberen. Heb trouwens gewoon een baan en ben allang afgestudeerd, nu jij nog.
Het antwoord dat ik jou geef is waar je het mee moet doen. Geen kuttopics maken dus en stoppen met posts die nergens op slaan. Je bent achttien(?), gedraag je dan ook zo.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:08 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Welke studie? Stilte en ontwijkend antwoord soieso
Dat dus. En de typo heb ik al aangepast.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:12 schreef Adelante het volgende:
Dit is KLB Feedback heren, niet die van TTK.
Ik heb eigenlijk geen feedback voor jullie, behalve dat jullie het goed doen.quote:
Ik had je serieus genomen hoorquote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:05 schreef Mr.Cooper het volgende:
Gefeliciteerd, had zelf gesolliciteerd via DM maar dat werd niet serieus genomen. ()
Wat verwacht je nu precies, dat ik je topic weer heropen? Gaat niet gebeuren. Kom op zeg, iemand die een andere zender op zet, big deal.quote:
Ik vind wel dat hij een punt heeft dat jij ook een hendige baggeraar was.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:49 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Wat verwacht je nu precies, dat ik je topic weer heropen? Gaat niet gebeuren. Kom op zeg, iemand die een andere zender op zet, big deal..
Ik mis de relevantie.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:53 schreef Mr.KnowNothing het volgende:
[..]
Ik vind wel dat hij een punt heeft dat jij ook een hendige baggeraar was.
Hij kent het klappen van de zweep, goede eigenschap.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:53 schreef Mr.KnowNothing het volgende:
[..]
Ik vind wel dat hij een punt heeft dat jij ook een hendige baggeraar was.
Nee dat verwacht ik niet man, doe is niet zo popie jopie want dat ben je helemaal niet!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:49 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Wat verwacht je nu precies, dat ik je topic weer heropen? Gaat niet gebeuren. Kom op zeg, iemand die een andere zender op zet, big deal..
Ik sluit gewoon de kuttopics. Maak een normaal topic aan en je ziet er heus geen slotje op verschijnen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:55 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Nee dat verwacht ik niet man, doe is niet zo popie jopie want dat ben je helemaal niet!
Dit is een klacht over jou gedrag, en niet een smeek brief of ik iets wil heropenen, ik spreek je erop aan, dat jij te snel dingen sluit, en ook al gaat het om iets kleins, dat maakt toch niet uit?
Jij was zelf de grootse baggeraar, en nu ga je elk topic sluiten wat niet in jou straatje past, omdat je macht heb.
En dat mag ik toch gewoon aankaarten?
Inderdaad..quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:57 schreef Mr.KnowNothing het volgende:
Maar dat is dan kritiek. Dat mag niet.
Het was nog gewoon een normaal topic vergeleken met die topics die dagelijks in klb worden geopend. Ik snap het niet zo goed...quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:58 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Ik sluit gewoon de kuttopics. Maak een normaal topic aan en je ziet er heus geen slotje op verschijnen.
Een kuttopic is relatief gezien, meer een topic wat niet in jou straatje past,quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:58 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Ik sluit gewoon de kuttopics. Maak een normaal topic aan en je ziet er heus geen slotje op verschijnen.
Ach als ik alles sloot wat niet in mijn nauwe straatje past dan was het hier rustig, volgende keer beter toch Fatih?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:02 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Een kuttopic is relatief gezien, meer een topic wat niet in jou straatje past,
Ja ik hoop het Pharkus ik vind jou een van de rechtvaardigste en stabielste moderator van klaagbaak, maar ja, de toekomst is nooit te voorspellen inderdaad, fijne avond!!!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:07 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ach als ik alles sloot wat niet in mijn nauwe straatje past dan was het hier rustig, volgende keer beter toch Fatih?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |