Sja, als het nou nog eens humor was geweest... Ik kan een hoop hebben hoor, maar dit topic door uitgerekend een mod heeft helemaal niks met humor te maken. En dat adsense verhaal geloof je toch zeker zelf niet? Fok is vergeven van de tieten.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet met elkaar te vergelijken. Tieten mogen niet ivm adsense, niet omdat het te ver gaat volgens ons.
En harde humor is wmb niks mis mee, dat dit topic opzich minder grappig is dan vooraf gedacht dat is pech hebben, dan blijft alleen over dat het hard is en krijg je vanzelfsprekend gezeur.
Ga huilen in Feedback anders.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:14 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Sja, als het nou nog eens humor was geweest... Ik kan een hoop hebben hoor, maar dit topic door uitgerekend een mod heeft helemaal niks met humor te maken. En dat adsense verhaal geloof je toch zeker zelf niet? Fok is vergeven van de tieten.
Tong is een hoax, iedere mod mag elke dag een flauw grapje bedenken en dan postenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Aldus iemand die op elk topic van tong reageert.
Jawel dat geloof ik wel, snap niet dat je dat in twijfel trekt eigenlijk.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:14 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Sja, als het nou nog eens humor was geweest... Ik kan een hoop hebben hoor, maar dit topic door uitgerekend een mod heeft helemaal niks met humor te maken. En dat adsense verhaal geloof je toch zeker zelf niet? Fok is vergeven van de tieten.
Ach iedereen maakt wel is fouten.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:15 schreef Weka het volgende:
Ik denk dat smegmanus er honderd euro voor over heeft dat dit topic nooit geopend zou zijn.
Ik word er niet meer warm of koud van. 2 maand terug teamgenoot van voetbal in coma geslagen in Lucky (discotheek hier) door zo'n Turk. En dan hoor je dan niks over..quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:14 schreef GroenerDanGras het volgende:
Ik vind het ook wel wat misplaatst. Henk en Ingrid, of Gerrit en Jolanda, de feiten blijven hetzelfde en is diep triest.
Hoe noem je anders iemand die in een topic komt verkondigen dat het volgens hem geen humor is, het smakeloos is en het hier niet past? Hm?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:15 schreef Weka het volgende:
[..]
Jij zegt dat ik een moraalridder ben.Dat moet een trolletje zijn.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jawel dat geloof ik wel, snap niet dat je dat in twijfel trekt eigenlijk.
Maar dat dit geen humor is daar heb je gelijk in ja. Maar nogmaals, niet omdat het te hard is oid.
oh oh.. gaan we hier toegeven? nu wordt t nooiquote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:12 schreef smegmanus het volgende:
Het is GEEN harde humor, het gaat mij om de combinatie Henk , Ingrid en Aziz.
De TT was misschien een beetje smakeloos achteraf, dat is waar.. denk ik.
Eens... Mooi dit. Ben benieuwd wanneer het slotje valtquote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:17 schreef Weka het volgende:
Het interesseert me helemaal geen reet als er grappen worden gemaakt over de doden. Wat heet: Sugar Lee Hooper cremeert nog steeds!
Ik vind het gewoon wel geinig om smeggie op z'n bek te zien gaan. En dan die mods die voor 'm in de bres springen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |