Bron: http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-Almelo-fataal.dhtmlquote:Bij een vechtpartij tussen meerdere familieleden van een Turks en Nederlands gezin in Almelo werd Aziz Kara (64) tegen de grond geslagen. Hij kreeg één klap van buurman Henk, viel op zijn achterhoofd en raakte direct in coma. Hij overleed gisteren. Er ging een slepende burenruzie aan de escalatie vooraf.
Dat zijn jouw woorden.quote:
Het gaat om Henk en Ingrid i.c.m. Almelo.quote:
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:27 schreef Weka het volgende:
Grappig joh, TS. Echt hilarisch. Smegmanus komt zo wel met een slotje.
Misschien, misschien ook niet.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:36 schreef smegmanus het volgende:
Sommige wijken in Almelo waar je niet dood gevonden wil worden, dit is er ook één van.
Beetje verkeerde woordkeus misschien maar het is daar wel vaker 'raak'.
Waarom is dit triest? Het is niet zo dat ik met een wit pak en dito muts met m'n lul in de hand dit topic zit te typen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:39 schreef Thomas B. het volgende:
Wat ben jij een verschrikkelijk triest, wanstaltig ventje smegmanus! We hebben geloof ik wel eens eerder een discussie gehad waarin je toonde van moraal of principes gespeend te zijn. Maar nu ga je echt te ver. Je bent een schande voor dit forum en dan ben je nog mod ook. Ga je doodschamen, sukkel.
Het is zijn tekst toch niet johquote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:39 schreef Thomas B. het volgende:
Wat ben jij een verschrikkelijk triest, wanstaltig ventje smegmanus! We hebben geloof ik wel eens eerder een discussie gehad waarin je toonde van moraal of principes gespeend te zijn. Maar nu ga je echt te ver. Je bent een schande voor dit forum en dan ben je nog mod ook. Ga je doodschamen, sukkel.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:44 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Waarom is dit triest? Het is niet zo dat ik met een wit pak en dito muts met m'n lul in de hand dit topic zit te typen.
Goddomme, wat een dramaqueen ben jij zegquote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:39 schreef Thomas B. het volgende:
Het feit dat je het niet doorhebt maakt al weer duidelijk dat je het sociaal en intellectueel inzicht van een pinda hebt.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:44 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Waarom is dit triest? Het is niet zo dat ik met een wit pak en dito muts met m'n lul in de hand dit topic zit te typen.
Er is net iemand doodgeslagen en hij gaat er onzin-topics over openen. Dan spoor je niet.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is zijn tekst toch niet joh
Klik eens op de link anders.
Maar ik hou van pinda'squote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:48 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Het feit dat je het niet doorhebt maakt al weer duidelijk dat je het sociaal en intellectueel inzicht van een pinda hebt.
[..]
Er is net iemand doodgeslagen en hij gaat er onzin-topics over openen. Dan spoor je niet.
Dat is waar, in ONZ worden nooit topics geopend over gebeurtenissen waar mensen zijn doodgegaan.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:48 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Er is net iemand doodgeslagen en hij gaat er onzin-topics over openen. Dan spoor je niet.
Nederland, toonbeeld van integratiequote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:36 schreef smegmanus het volgende:
Sommige wijken in Almelo waar je niet dood gevonden wil worden, dit is er ook één van.
Ik ben de dom niet afgesprongen hoor!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is waar, in ONZ worden nooit topics geopend over gebeurtenissen waar mensen zijn doodgegaan.
het is triest omdat het in onzin staat, het is triest dat hier al een topic over is, het is triest dat een MOD tenslotte dan nog een topic er over opent.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:44 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ga je deze ranzigheid nou proberen goed te praten? Het is een mod en niet de eerste de beste kutnoob die grappig denkt te zijn.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is waar, in ONZ worden nooit topics geopend over gebeurtenissen waar mensen zijn doodgegaan.
Topic is trouwens wel slecht, daar niet van, maar gewoon omdat het geen potentie heeft, niet omdat het niet zou kunnen.
Ja ws wel, misschien ook door de foto van het geschrokken familieportret in de OP?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:26 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Het gaat om Henk en Ingrid i.c.m. Almelo.
Als het een dode Nederlander was geweest had je dan ook lopen miepen?
Ik dacht dat dat een shoarmazaak wasquote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:55 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja ws wel, misschien ook door de foto van het geschrokken familieportret in de OP?
Zeur niet zo, in ONZ vindt wel eens zwarte humor plaats, als je met elke gebeurtenis van elke fokker rekening moet houden kan niks meer.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:54 schreef Yveske het volgende:
[..]
Ik ben de dom niet afgesprongen hoor!
Toevallig is mijn broer van dezelfde toren gesprongen... Ach ja...
Dat is wel alweer 15 jaar geleden en wie ben ik nou t.o.v. De Allmighty Paul?
Kerkelanden, sluitersveld, de riet, ossenkoppelerhoekquote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:36 schreef smegmanus het volgende:
Ik probeer niks, ik geef m'n mening.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:55 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Ga je deze ranzigheid nou proberen goed te praten? Het is een mod en niet de eerste de beste kutnoob die grappig denkt te zijn.
Flikker toch op man.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:48 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Het feit dat je het niet doorhebt maakt al weer duidelijk dat je het sociaal en intellectueel inzicht van een pinda hebt.
[..]
Mijn moeder is doodgegaan aan ONZ.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:54 schreef Yveske het volgende:
[..]
Ik ben de dom niet afgesprongen hoor!
Toevallig is mijn broer van dezelfde toren gesprongen... Ach ja...
Dat is wel alweer 15 jaar geleden en wie ben ik nou t.o.v. De Allmighty Paul?
Goh iemand die het begrijptquote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:58 schreef Jachtgeweer het volgende:
Henk & Ingrid
Aziz
Het had zo een ingestuurd verhaaltje kunnen zijn van een FOK!ker
Ze zouden jou eens een keer dood moeten slaan. Kijken of mijn onzin-topic daarover dan nog steeds zo grappig is.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:57 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Flikker toch op man.
Vlak na de tsunami had je ook direct diverse topics, o.a. : Grappen over de tsunami
Nu is het een Turk en gebeurt het in NL en kan het niet, hypocriet.
precies, geen respect, gewoon triestquote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:58 schreef DeRakker. het volgende:
Ach dit soort berichten lach je als vreemde maar ik heb ook een keer meegemaakt dat een nieuwsbericht van een familielid is terwijl andere op internet allemaal grapjes over maken, dan zie je toch eigenlijk hoe triest het is.
Mensen die dit soort topics aanmaken zijn nog jong en hebben nog niet meegemaakt dat een familielid door een ongeluk/geweld enz. is omgekomen.
Als dit een familielid was had je er nooit een topic overgemaakt om er grapjes over te maken, marja het is iemand anders dus dan is het wel goed.
Gewoon over je heen laten komen, er tegen in gaan heeft geen zin.
Kom nietquote:
Kerel..quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:01 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Ze zouden jou eens een keer dood moeten slaan. Kijken of mijn onzin-topic daarover dan nog steeds zo grappig is.
Moraalridder.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:01 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Ze zouden jou eens een keer dood moeten slaan. Kijken of mijn onzin-topic daarover dan nog steeds zo grappig is.
crewbash, ban.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:01 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Het zit je diep he, meidquote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:01 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Kom maar langs om me dood te slaan dan, kijken wie er in een houten kistje naar huis gaat.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:01 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:02 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Kom maar langs om me dood te slaan dan, kijken wie er in houten kistje naar huis gaat.
Uitkeringstrekkerts die doodgaan is altijd grappig.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:01 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
zijn allemaal gore kontenkruipers die swj was er ook zo'n 1 maar daar zijn ze wel achterquote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:02 schreef Weka het volgende:
Waarom durven moderators elkaar nooit tegen te spreken in ONZ? GGMM, je mag best toegeven dat smegmanus een aandoenlijke klapjosti is hoor.
Je vindt het slecht dat dit gebeurd maar als het bij iemand anders is met een slechte reputatie (voor jou) dan is het opeens leuk? Zwak.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:01 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Ik vind dit topic ook slecht, maar niet met die reden.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:02 schreef Weka het volgende:
Waarom durven moderators elkaar nooit tegen te spreken in ONZ? GGMM, je mag best toegeven dat smegmanus een aandoenlijke klapjosti is hoor.
Omdat je een grap niet leuk vindt ben je meteen een azijnpisser?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:03 schreef Scorpie het volgende:
Al die mensen die hier gaan janken, tjeft anders ff een eind op ofzo. R&P is een paar deuren verderop, emotionele haters dat jullie er zijn. Laat de vrolijke leuke mensen in dit topic posten en de azijnpissers maar lekker verschrompelen in de krochten van R&P.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:05 schreef OegaBoegaBoogie het volgende:
Ingrid is niet bepaald blij met alle media-aandacht
[ afbeelding ]
Waarom kom je hier dan de moraalridder uithangen? Je hoeft hier niet te posten he. Blijf gewoon weg als je het niet leuk vind ipv de brilsmurf uithangen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:05 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Omdat je een grap niet leuk vindt ben je meteen een azijnpisser?
Je moet alle grappen leuk vinden?
Ben ik het niet mee eens.
Ik hou hem echt niet tegen, ik vind het zelf alleen triest maar ik ga hem niks verbieden oid.
Als hij dit soort grappen wilt maken moet hij dat zelf weten.
Dus deze ranzigheid mag wel maar als ik een keer artistieke tiet post ben ik in overtreding. Flikker toch op.quote:
Je snapt er ook echt helemaal niks van he. Ik heb eigenlijk medelijden met je.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:02 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Kom maar langs om me dood te slaan dan, kijken wie er in een houten kistje naar huis gaat.
Die volg ik niet...quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:03 schreef OegaBoegaBoogie het volgende:
[..]
Je vindt het slecht dat dit gebeurd maar als het bij iemand anders is met een slechte reputatie (voor jou) dan is het opeens leuk? Zwak.
Als je niet tegen andere reacties kan ga je lekker een dagboek schrijven zodat je je eigen gedachtegoed lekker kan lezen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:06 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Waarom kom je hier dan de moraalridder uithangen? Je hoeft hier niet te posten he. Blijf gewoon weg als je het niet leuk vind ipv de brilsmurf uithangen.
De tering hey, als je niet snapt dat een tiet niet mag vanuit Fok zelf omdat ze daarmee problemen krijgen met ad`s ben je een klapjosti en verdien je het niet om hier te posten.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:07 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Dus deze ranzigheid mag wel maar als ik een keer artistieke tiet post ben ik in overtreding. Flikker toch op.
[..]
Je snapt er ook echt helemaal niks van he. Ik heb eigenlijk medelijden met je.
[..]
Die volg ik niet...
Doe danquote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:08 schreef Weka het volgende:
Ik ga een topic openen met 'stel je voor dat smegmanus doodgaat' en even kijken of er gelachen wordt door de mods.
Ik kan prima tegen andere meningen, ik kan alleen moeilijk tegen moraalridders en hun immer durende gehuil jegens alles wat niet in hun zeer beperkte hokje van normen en waarden past. Wat dat betreft ben je een die-hard Christenfundi; net zo vervelend en volhoudend, maar o zo vermakelijk en hypocriet.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:07 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Als je niet tegen andere reacties kan ga je lekker een dagboek schrijven zodat je je eigen gedachtegoed lekker kan lezen.
Dit is een forum, als je niet tegen andere meningen kunt kan je er prima overheen lezen.
Ja doen! Goed idee.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:08 schreef Weka het volgende:
Ik ga een topic openen met 'stel je voor dat smegmanus doodgaat' en even kijken of er gelachen wordt door de mods.
Niet met elkaar te vergelijken. Tieten mogen niet ivm adsense, niet omdat het te ver gaat volgens ons.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:07 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Dus deze ranzigheid mag wel maar als ik een keer artistieke tiet post ben ik in overtreding. Flikker toch op.
Gehuil? omdat ik 1 post maak met mijn mening?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:09 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik kan prima tegen andere meningen, ik kan alleen moeilijk tegen moraalridders en hun immer durende gehuil jegens alles wat niet in hun zeer beperkte hokje van normen en waarden past. Wat dat betreft ben je een die-hard Christenfundi; net zo vervelend en volhoudend, maar o zo vermakelijk en hypocriet.
Met dank aan types zoals Weka en DeRakker. Vieze christenfundi`s zijn het, honden van de ergste soort.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:10 schreef SuperwormJim het volgende:
omg ONZ verandert langzaam in een bomenknuffelig breiclubje met rooibosthee
Mooi, blijf nu maar weg dan als het je toch niks doetquote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:11 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Gehuil? omdat ik 1 post maak met mijn mening?
Je bent op je teentjes getrapt?
Je bent net zo hypocriet bezig omdat wanneer het je vader was ging je hier echt niet grapjes overmaken.
Alleen omdat het iemand anders is.
Lachwekkend om te zien maar wanneer je het niet hebt meegemaakt zie je idd nog niet hoe hypocriet en lachwekkend het is![]()
Zoals ik al zei maakt het mij niks uit, ik zeg alleen dat ik het triest vindt.
Maar ga gewoon maar door hoor... ik slaap er niet minder om
Moeilijk he lezen?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:11 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Met dank aan types zoals Weka en DeRakker. Vieze christenfundi`s zijn het, honden van de ergste soort.
Ja, inderdaad. Ik doe alles volgens de normen en waarden van ons land.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:11 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Met dank aan types zoals Weka en DeRakker. Vieze christenfundi`s zijn het, honden van de ergste soort.
Ik blijf gewoon hier, ik ga echt niet weg omdat jij het zegt.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:11 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Mooi, blijf nu maar weg dan als het je toch niks doet![]()
Zouden Henk en Ingrid last hebben gehad van de shoarma geur van die man?
Welnee, puik topic dit. Laat je niet afschrikken door die autistische zolderkamer fundi`s met hun terreur en eeuwige gejank.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:12 schreef smegmanus het volgende:
Het is GEEN harde humor, het gaat mij om de combinatie Henk , Ingrid en Aziz.
De TT was misschien een beetje smakeloos achteraf, dat is waar.. denk ik.
Juist welquote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:12 schreef SuperwormJim het volgende:
Als je een topic niets vind, post je er toch gewoon niet. Genoeg andere topics hoor.
Ik ga ook niet in ieder kuttopic melden dat het kut is.
Ow wacht ....
Eens. Tyf dan op uit al mijn topics. Dank.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:12 schreef SuperwormJim het volgende:
Als je een topic niets vind, post je er toch gewoon niet. Genoeg andere topics hoor.
Ow wacht ....
Dit is dan ook geen kuttopicquote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:12 schreef SuperwormJim het volgende:
Ow wacht ....
Aldus iemand die op elk topic van tong reageert.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:12 schreef SuperwormJim het volgende:
haha hoor m huilen danquote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:13 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Welnee, puik topic dit. Laat je niet afschrikken door die autistische zolderkamer fundi`s met hun terreur en eeuwige gejank.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |