Bron: http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-Almelo-fataal.dhtmlquote:Bij een vechtpartij tussen meerdere familieleden van een Turks en Nederlands gezin in Almelo werd Aziz Kara (64) tegen de grond geslagen. Hij kreeg één klap van buurman Henk, viel op zijn achterhoofd en raakte direct in coma. Hij overleed gisteren. Er ging een slepende burenruzie aan de escalatie vooraf.
Dat zijn jouw woorden.quote:
Het gaat om Henk en Ingrid i.c.m. Almelo.quote:
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:27 schreef Weka het volgende:
Grappig joh, TS. Echt hilarisch. Smegmanus komt zo wel met een slotje.
Misschien, misschien ook niet.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:36 schreef smegmanus het volgende:
Sommige wijken in Almelo waar je niet dood gevonden wil worden, dit is er ook één van.
Beetje verkeerde woordkeus misschien maar het is daar wel vaker 'raak'.
Waarom is dit triest? Het is niet zo dat ik met een wit pak en dito muts met m'n lul in de hand dit topic zit te typen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:39 schreef Thomas B. het volgende:
Wat ben jij een verschrikkelijk triest, wanstaltig ventje smegmanus! We hebben geloof ik wel eens eerder een discussie gehad waarin je toonde van moraal of principes gespeend te zijn. Maar nu ga je echt te ver. Je bent een schande voor dit forum en dan ben je nog mod ook. Ga je doodschamen, sukkel.
Het is zijn tekst toch niet johquote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:39 schreef Thomas B. het volgende:
Wat ben jij een verschrikkelijk triest, wanstaltig ventje smegmanus! We hebben geloof ik wel eens eerder een discussie gehad waarin je toonde van moraal of principes gespeend te zijn. Maar nu ga je echt te ver. Je bent een schande voor dit forum en dan ben je nog mod ook. Ga je doodschamen, sukkel.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:44 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Waarom is dit triest? Het is niet zo dat ik met een wit pak en dito muts met m'n lul in de hand dit topic zit te typen.
Goddomme, wat een dramaqueen ben jij zegquote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:39 schreef Thomas B. het volgende:
Het feit dat je het niet doorhebt maakt al weer duidelijk dat je het sociaal en intellectueel inzicht van een pinda hebt.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:44 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Waarom is dit triest? Het is niet zo dat ik met een wit pak en dito muts met m'n lul in de hand dit topic zit te typen.
Er is net iemand doodgeslagen en hij gaat er onzin-topics over openen. Dan spoor je niet.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is zijn tekst toch niet joh
Klik eens op de link anders.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |