abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113852160
Beste mensen,

Weten jullie of het mogelijk is om een zending vanuit Duitsland te ontvangen op een DHL servicepoint bij mij in de buurt?
Binnen Nederland is het namelijk wel mogelijk om particulier van servicepoint naar servicepoint te versturen. De ontvanger krijgt dan een SMS of email als het pakje op het servicepoint klaar ligt. In NL kan dit met DHLForYou.

De zender is een particulier in Duitsland, waar ik graag zakelijke producten van zou willen ontvangen op een DHL servicepoint.

Alvast bedankt voor jullie antwoorden.
pi_113852339
Bel DHL?
Geld verdienen met enquetes? Rewardingways
pi_113853041
DHLFORYOU verstuurd tegenwoordig wel wereldwijd vanuit Nederland. Andersom weet ik het niet.
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_113853143
Het gaat er mij vooral om dat ik het op een servicepunt kan ontvangen, en niet op mijn thuis adres.
Het betreft zakelijke zendingen waarvan ik niet wil dat klanten mijn thuisadres gegevens hebben.

Een postbus bij PostNL hoef ik niet. Slechte ervaringen mee...
pi_113864348
In nederland moet je ook bij ontvangst op het servicepunt nog het adres van de ontvanger noteren. Of dat internationaal anders is vraag ik me af (als het al wil internationaal)
pi_113868482
Vanmiddag telefonisch contact gehad met DHL. De persoon van de servicedesk kon me hier geen antwoord op geven. Selektvracht verzorgt namelijk de distributie aan de DHL servicepunten. Selektvracht is door DHL gekocht, vandaar deze constructie.
Vervolgens heb ik de klantenservice van Selektvracht gebeld en de dame aan de andere kant van de lijn kon me hier ook geen eenduidig antwoord op geven. Ze verwachtte dat het zou moeten kunnen, maar ze wist het niet zeker. Toen ik aan haar vroeg of ze een collega wilde vragen die het misschien wel wist kwam ze terug met het antwoord dat die het ook niet wisten. Lekker dan....

Dan moet ik dus maar gaan experimenteren met het risico dat m'n pakket wellicht zoek raakt of weer retour afzender gaat.
Bah, klantenservice zonder kennis...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')