Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
quote:Derium (Patje1987)
Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
c0sm0fifa (GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
Ja misschien wissel ik het ook wel wat af.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nice
Heb zelf Casta en Kabir andersom staan overigens. weak foot van Casta vind ik beter/fijner en zijn schot vanaf rechts met kracht in zowel de korte als lange hoek is dodelijk.
In het begin had ik gigantisch veel disconnectsquote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:55 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Hoezo heb je dan zo'n slechte ratio als je zo veel scoort?Krijg je ook veel tegen?
Bent er wel op vooruit gegaan dan.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:58 schreef vandermar het volgende:
[..]
In het begin had ik gigantisch veel disconnectsop een gegeven moment had ik 2x zoveel losses als wins. Bij 450 losses had ik geen last meer van disconnects en had ik 350 wins. Dit is pas ook de eerste fifa die ik normaal online speel.
Nu is mijn record 881 - 149 - 620 ofzo en dat is vrij knap voor mijn doenik verlies nog wel eens maar niet zo kansloos als eerst en krijg ook niet veel goals meer tegen. Maar in de periode van Ronaldo won ik vrijwel alles met dat team
quote:
Ik heb ook altijd vreselijke lag als hier iemand ook bezig is met de computer. Mijn zusje zit weleens te downloaden en dan is het echt vreselijk.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:01 schreef Thorb het volgende:
Mijn record klopt ook niet omdat ik eerst altijd offline speelde, pas sinds dit jaar online (behalve h2h eind fifa 11) en toen mijn broer nog thuis was veel te vaak lag
Wel onmogelijk om voorzetten mee te geven met zijn rechterbeenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:07 schreef vandermar het volgende:
IF Di Maria of IF Navas?
Als RM in 3-5-2
Ik denk Di Maria omdat die verdedigend nog wat meer brengt en beter schot heeft.
Lekker in laten draaien danquote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:09 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Wel onmogelijk om voorzetten mee te geven met zijn rechterbeen
Ik cross toch vrijwel nietquote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:09 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Wel onmogelijk om voorzetten mee te geven met zijn rechterbeen
?quote:
kloptquote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:17 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Hij heeft goede stats en BPL maar hij is bijna niks waard
http://www.chuzzz.com/quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:28 schreef WezepAFCA het volgende:
Nog een andere site waar je een team kan maken behalve futhead? Wil Fetfatzidis en Mirallas eens proberen in 1 team.
Hopelijk blijft hij volgend jaar een silver in FUT, dan heeft de BPL eens een fatsoenlijke silver LBquote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:30 schreef Tim86 het volgende:
Büttner van Vitesse naar Southampton
Vitesse en Southampton zijn akkoord met de overgang van Alexander Büttner, meldt de Arnhemse club op zjin site. De linksback meldt zich zo spoedig mogelijk bij de Engelse promovendus voor de medische keuring. Beide clubs waren de afgelopen dagen met elkaar in gesprek over de overgang van de 23-jarige verdediger. Vitesse heeft vandaag het verbeterde bod van de Engelse club uit de Premier League geaccepteerd.
Figueroaquote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:31 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Hopelijk blijft hij volgend jaar een silver in FUT, dan heeft de BPL eens een fatsoenlijke silver LB
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:31 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Hopelijk blijft hij volgend jaar een silver in FUT, dan heeft de BPL eens een fatsoenlijke silver LB
Hmm toen ik Buttner had in mijn Eresilver was hij een baas, pakte alles en zat overal voor. Maar goed ieder zijn eigen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Figueroa
En zo goed is Büttner helemaal niet in FUT..alleen maar snel en een goed schot
Sure, hij is ook niet slecht, maar qua stats zijn er sowieso veel meer betere LB's al in de PL..heb je daar ook allemaal mee gespeeld dan?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:33 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Hmm toen ik Buttner had in mijn Eresilver was hij een baas, pakte alles en zat overal voor. Maar goed ieder zijn eigen.
Meer een vleugelverdediger imo en hij valt niet door de mand als er iemand op het middenveld staat die het vuile werk opknapt.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:33 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Hmm toen ik Buttner had in mijn Eresilver was hij een baas, pakte alles en zat overal voor. Maar goed ieder zijn eigen.
Ik had die zweed, Olson ofzo? Viel me echt tegen. Maar dat kwam misschien ook wel omdat de centrale verdedigers ruk waren.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Sure, hij is ook niet slecht, maar qua stats zijn er sowieso veel meer betere LB's al in de PL..heb je daar ook allemaal mee gespeeld dan?
Ja daar stond stofzuiger Anitaquote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:35 schreef laucas het volgende:
[..]
Meer een vleugelverdediger imo en hij valt niet door de mand als er iemand op het middenveld staat die het vuile werk opknapt.
Ik heb liever een beul die wat trager is op het middenveld met een goed schot en die kan voetballen dan alleen een kabouter met een peper in de reetquote:
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:43 schreef Tim86 het volgende:
Ik hoop dat er dit jaar ook weer een excel bestand uitlekt met al die ratings van spelers in FUT
gekkiequote:
Overtoom.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:45 schreef WezepAFCA het volgende:
Wie is een goede Eresilver CF? In 4-2-3-1 formatie
Dit ja. En Andersson is ook geweldig. Die vond ik op CF eigenlijk beter nogquote:
Welke twee CAM's dan? Ik heb normaal Serero en Overtoom op CAM. Nu Overtoom dus CF dan Duarte?quote:
Enevoldsen en Anderson vond ik ook erg goed al aanvallende spelers.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:47 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Welke twee CAM's dan? Ik heb normaal Serero en Overtoom op CAM. Nu Overtoom dus CF dan Duarte?
Kon een Andersson in formatie en CF goedkoop oppikken en een Overtoom op CAM, probeer het dan eerst wel zo anders kan ik ze nog omdraaienquote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dit ja. En Andersson is ook geweldig. Die vond ik op CF eigenlijk beter nog
quote:
quote:
Die had een schooltripje toch?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:52 schreef Rijst het volgende:
Godver stream net uitgevallen tijdens het streamen. En is nog steeds niet terug. Heb mn modem al 100x gereset. Op mn laptop doet wifi het well. taaar
GJE HELPPPP
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |