ze zijn het vergetenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:19 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Vandaag? Waarom is FOK! niet in comic sans dan?
Kinderen met speciale behoeftes zijn echt wel vreemd!quote:
Da's toch hetzelfde?quote:
Jij staat twee keer tussen de FBlikesquote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ze zijn het vergeten
http://www.comicsansdag.nl/
je begint een beetje richting priem/sjaan/SQ gedrag te gaanquote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:43 schreef Dwyn het volgende:
Zo, de RBL's zijn van de rekening afgehaald.Ik zou niks meer bestellen he.
Ach, is wel een leuke groep om bij te horen! Ik hoop alleen dat ik ooit nog een baan krijg waarbij ik dit uitgavepatroon kan rechtvaardigen!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je begint een beetje richting priem/sjaan/SQ gedrag te gaan![]()
precies de reden dat ik er geen hebquote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:02 schreef PriemGirl het volgende:
Ik dacht plots: Whoah ik heb nog zo'n bolletjesjurk iets hip voor rock ende roll enzulks ! Als ik daar nu een petticoat onder doe is het perfect!
Kosten die petticoats 35 tot 75 euro...Hmmmm toch maar niet als ik em wellicht maar 1 dag zou aandoen (petticoat dan)
Ík dacht dat kan nooit meer zijn dan een tientje ofzoquote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:03 schreef Loqi het volgende:
[..]
precies de reden dat ik er geen hebik zou hem te weinig dragen voor die prijs
ja die zijn aarsduurquote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:05 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ík dacht dat kan nooit meer zijn dan een tientje ofzo![]()
Ik weet het niet, of ik dat wel leuk vind. Maar ik wil een keer iets doen wat niet in mijn straatje zit, dus dan is dat wel een leuk begin, maar ik kan ook gaan zingen, dat is ook leuk en iets heel anders!quote:
kan t niet allebei?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:57 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik weet het niet, of ik dat wel leuk vind. Maar ik wil een keer iets doen wat niet in mijn straatje zit, dus dan is dat wel een leuk begin, maar ik kan ook gaan zingen, dat is ook leuk en iets heel anders!
Misschien eigenlijk wel... Zingen is heel goedkoop om te doen, dus dat kan er misschien ook wel bijquote:
Leuk! Goeden vermaak ipv niks doenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:18 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Misschien eigenlijk wel... Zingen is heel goedkoop om te doen, dus dat kan er misschien ook wel bijIk ga na de zomer allemaal cursussen doen zodat ik niet stil zit en zielig in een hoopje ga zijn, dus ik heb nu al een cursus illustreren, aquarellen, sieraden maken en ik zocht een vierde, maar misschien kan allebei ook wel, het zijn gelukkig niet zulke dure cursussen
SPOILER: kijk uit voetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
BWAHAHAHAHAHASPOILER: kijk uit voetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dat voor een kind van de nineties
disclaimer
Ja toch? Dat vond ik ook, ik kan me zielig voelen of iets leuks gaan doen voor de toelatingquote:
SPOILER: kijk uit voetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gaaf! Ik vind het mooi gewordenSPOILER: kijk uit voetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wij hadden vroegah een atari jonguhquote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
BWAHAHAHAHAHA
En dat voor een kind van de nineties
Lita's jaquote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:28 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja toch? Dat vond ik ook, ik kan me zielig voelen of iets leuks gaan doen voor de toelating![]()
Mooie schoenen SQ, lijken op van die.. Lita's? Lifa's?
www.chockersshoes.co.ukquote:
Oh ja, daar had ik al gekekenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Lita's jaMaar dan de cheap versie!
[..]
www.chockersshoes.co.uk
Het zetten ging goed, nu begint het steeds kutter te worden. Mja doe je zelf hequote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:31 schreef PriemGirl het volgende:
Shoes
En spees hij is echt tof gewordenPijnlijk?
Goed smeren dan valt het mee hoop ik, met de andere 2 nooit last van gehad gelukkig.quote:
Sorry babe ik vind hem nog steeds niet zo mooiSPOILER: kijk uit voetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar als jij er blij mee bent dan is het goed toch![]()
Het gaat erom wat ik er zelf van vind toch? Kun jij niks aan doenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:34 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Sorry babe ik vind hem nog steeds niet zo mooi
Maar als jij er blij mee bent dan is het goed toch
amgawdquote:
SPOILER: kijk uit voetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tof!
Knoei
Ik vind het echt super grappigSPOILER: kijk uit voetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
吴 曼 迪
Nee want dan zeg ik ook apartquote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Is dat hetzelfde als wanneer mensen zeggen dat ze iets 'apart' vinden?![]()
Was een grapje hoorquote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:41 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nee want dan zeg ik ook aparthoewel ik al dacht toen ik op versturen klikte dat je dat misschien ook zo kon opvatten inderdaad
Maar ik kreeg een lach op mijn gezicht, dus grappig/leuk
ja, het blijft gokken hoor, sommige merken vallen wat krapper uit dan andere. Maar deze was een schot in de roos!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:39 schreef Loqi het volgende:
Jij hebt weinig moeite met online schoenen he Skjoe? Ze passen meestal wel goed..als je niet de verkeerde maat krijgt?
Ik ben zo jaloersquote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, het blijft gokken hoor, sommige merken vallen wat krapper uit dan andere. Maar deze was een schot in de roos!
Ik ben ook actief aan het zoeken voOr een artist met de juiste stijl, maar is nog best moeilijk om te vindenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Was een grapje hoor![]()
En dankjewel
Ik ben gewoon in Boxtel gegaan omdat er niks getekend hoefde te worden, als ik iets in een bepaalde stijl zou willen hebben zou ik wel naar een goede artiest zoeken iddquote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:44 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik ben ook actief aan het zoeken voOr een artist met de juiste stijl, maar is nog best moeilijk om te vinden![]()
Renren had wel een goeie toen doorgegeven maar die had maar 1 pin-up online en ik wil wel meer werk zien eersten nog even kijken in België rn Duitsland.
Ahhhh ze zijn heul niet hoger als maddens ofzoquote:
even kijken.... nee scheelt idd niksquote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:46 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ahhhh ze zijn heul niet hoger als maddens ofzoToch?
Wat is dat dan. Even googlenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
Die gast die me gedaan heeft deed trouwens ook dotwork, hing een vet mooi ontwerp aan de muurMaar als ik zoiets zou willen zou ik wel heeeeeeeeeel goed naar een artiest zoeken
Carmageddon?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wij hadden vroegah een atari jonguh
Ook met dat spel dat je mensen op de stoep dood moest rijden enzo![]()
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:04 schreef Stormqueen het volgende:
Dan hoor je zacht gemauw...
[ afbeelding ]
Wat klopt hier niet?
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:04 schreef Stormqueen het volgende:
Dan hoor je zacht gemauw...
[ afbeelding ]
Wat klopt hier niet?
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:26 schreef Loqi het volgende:
ja goed, beter zo dan hoe de kat van mijn ouders dat eens deed.. zaten we in de huiskamer... *krabbel krabbel op het dak* *stilte*..komt er zo een kat langs het achterraam in de tuin gedonderd *plof*
had ie zichzelf uit het zolderraam geflikkerd
mankeerde gelukkig niks, maar hij was wel heeeeel lief en rustig daarna
travestietenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:09 schreef Mirjam het volgende:
http://www.heels-high.nl/(...)8dde59f6fd4e37eda96c
Ik moest op de een na laatste halte instappen en dan terug. Dus ik stap in en na een halte stopt die metro en rijdt hij niet meer verder. Ik werd toen door het personeel naar de metro aan de overkant gewezen en die had ook dezelfde eindbestemming op het bord staan. Ik instappen en dat ding reed terug naar het station waar ik vandaan kwam. Toen hij daar weg reed viel het kwartje pasquote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:38 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Gij zijt in den verkeerden metro gestapt
Kan je nagaan hoe duur der trouwschoenen zullen zijnquote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:48 schreef bleiblei het volgende:
Hmmpfff... Dit soort dingen gaan gewoon van het trouwbudget af.
Pehehehe... sure.....quote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:48 schreef bleiblei het volgende:
Hmmpfff... Dit soort dingen gaan gewoon van het trouwbudget af.
Ik zie idd wat paprika liggenquote:
loubies?? Waar wat wie hoequote:
koffieding?quote:
Als trouwschoenen... ik had geen F5 gedaanquote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:23 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
loubies?? Waar wat wie hoe![]()
[..]
koffieding?Hoe is het daaro?
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Dit vind ik ook echt super mooiquote:
Ja, we wilden cappuccino, maar het melkding heeft het begeven.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:23 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
loubies?? Waar wat wie hoe![]()
[..]
koffieding?Hoe is het daaro?
![]()
Ola!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, we wilden cappuccino, maar het melkding heeft het begeven.En het is hier tof.
Vanavond even wat drinken en morgen weer op pad.
![]()
Vandaag de hele dag op een eiland rondgelopen, inclusief rotswandeling.
Klinkt tofquote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, we wilden cappuccino, maar het melkding heeft het begeven.En het is hier tof.
Vanavond even wat drinken en morgen weer op pad.
![]()
Vandaag de hele dag op een eiland rondgelopen, inclusief rotswandeling.
En nu goed verzorgenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:37 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik zat te twijfelen maar ben toch maar naar de kapper gegaan, lekker de dooie stukken van mijn haar af
Voordeel: geen dooie stukken stro meer
Nadeel: echt kort weer
Suomenlinna.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:36 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ola!
Was je op Suomenlinna, of een ander eiland?
dat deed ik al, maar blonderen is niet bepaald goed voor mijn toch al droge krulhaarquote:
daar heb ik afgelopen zaterdag ook nog gelopen, uiteraard ook niet op het gebaande padquote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Suomenlinna.En fijn van de gebaande paden weggebleven.
Is me niet opgevallen eigenlijk, maar ik was meer bezig met het halve eiland uit mijn ogen krijgen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:40 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
daar heb ik afgelopen zaterdag ook nog gelopen, uiteraard ook niet op het gebaande pad
Stonk het er ook zo gek met die bloeiende bloemen? Ik werd er echt misselijk van, gekke lucht![]()
Goed, nu snel opmaken, have fun IJsje!
lekker op tijdquote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:42 schreef PriemGirl het volgende:
Owjah buren komen op bezoek vanavond om onze trouw nog even te vieren....
Even bubbleglazen afwassen
Alleen op verkansie ? Of ?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:00 schreef megamandy het volgende:
Ik heb een datum gevonden dat ik een vlucht heb + hostel. Maar ik twijfel nog steedsEn ik kan ook niet boeken want mijn ouders hebben de creditcard bij.
Zou ik het toch doen?Mijn pa komt morgenavond naar huis ivm een feest, dan vraag ik denk ik toch om de creditcard te lenen, want er zijn op dit moment 5 bedden over en in het vliegtuig nog 7 stoelen
Oh... dan kan ik je geen advies geven want ik zou dat nooit durven/doen...quote:
Vind het toch wel spannendquote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:05 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oh... dan kan ik je geen advies geven want ik zou dat nooit durven/doen...![]()
Maar als jij dat wil; dan why not?![]()
Gewoon doenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:08 schreef megamandy het volgende:
[..]
Vind het toch wel spannend
In Madrid is het mij ook we gelukt om mezelf te amuseren overdag (was toen op bezoek bij mijn vriendin die daar toen stage liep) maar 's avonds had ik toch iemand bekend waar ik mee kon praten. Aan de andere kant heb ik in alle hostels waar ik geslapen heb altijd ook gepraat met andere mensen ook genoeg mensen die alleen waren. Maar toch vind ik het spannend en twijfel ik daardoor
Dankzij Kip naar Helsinkiquote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:10 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Gewoon doenik had met Londen ook zoiets van hm durf ik dat wel, maar ben blij dat ik het gedaan heb
waar wou je heen?
Meid, gewoon doenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:14 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dankzij Kip naar HelsinkiKip had daar een hostel op een eiland gespot en dat klinkt ook wel heel vet en hele goede recensies en alles. Noorwegen en Zweden zijn me op dit moment te duur (als in niet gespaard voor de vakantie nadat het uit was gegaan) en Helsinki schijnt mee te vallen.
Kopenhagen leek mij ook leuk maar Helsinki is dan weer net iets specialer![]()
Gister ging ik naar de boekenwinkel in de stad om te kijken voor een boekje, hadden ze niets van Helsinki alleenAlleen boeken voor heel Finland.
Dus ik een medewerker vragen, hij in de computer kijken moest ik Helsinki voor hem spellen. Maar ze hadden alsnog niets, enige boek wat hij kon vinden was bij de ANWB dus dan moet ik daar morgen maar even kijken
Ja ik denk dat ik het toch maar gewoon moet doen
Zelf vind ik de 100% boekjes altijd heel fijn, kun je zelf kiezen waar je heen wilt maar het boekje is dus geschreven aan de hand van wandelingen. Heel fijn en je komt echt op plekken waar veel toeristen gewoon langs lopen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:16 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Meid, gewoon doenHelsinki lijkt me wel supertof
. En anders bol.com proberen voor boekjes?
Ik vind het wel gaaf hoorquote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:18 schreef megamandy het volgende:
[..]
Zelf vind ik de 100% boekjes altijd heel fijn, kun je zelf kiezen waar je heen wilt maar het boekje is dus geschreven aan de hand van wandelingen. Heel fijn en je komt echt op plekken waar veel toeristen gewoon langs lopen.
Maar die hebben ze dus niet van HelsinkiMaar inderdaad ik zal eens op bol kijken
Dinsdag vliegen we terug.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:32 schreef megamandy het volgende:
[..]
Hoelang blijf je eigenlijk daar Ijs?
Aah en ben jij gewoon vanaf schiphol gevlogen? Want ik ben aan het zoeken maar zou zo even niet weten wat het goedkoopste is, via schiphol ben ik tussen de ¤250 en ¤300 kwijt voor een retour.quote:
Op de terugweg van het werk dacht ik nog aan jequote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wachten op de trein met een voet in foliefucking mongool
Jep. Sowieso omdat Schiphol voor ons gewoon het makkelijkst is, en we hadden een aanbieding met hotel erbij. (drie sterren, midden in de stad met ontbijt voor krap drie tientjes per nacht.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:36 schreef megamandy het volgende:
[..]
Aah en ben jij gewoon vanaf schiphol gevlogen? Want ik ben aan het zoeken maar zou zo even niet weten wat het goedkoopste is, via schiphol ben ik tussen de ¤250 en ¤300 kwijt voor een retour.
Oeh dat is wel goedkoopquote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jep. Sowieso omdat Schiphol voor ons gewoon het makkelijkst is, en we hadden een aanbieding met hotel erbij. (drie sterren, midden in de stad met ontbijt voor krap drie tientjes per nacht.)
Onee folie mag eraf maar zit nu nieuwe op omdat ik moet reizen en omdat anders schoenen eroverheen wrijvenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:37 schreef megamandy het volgende:
[..]
Op de terugweg van het werk dacht ik nog aan jehet was zo benauwd in de trein
Toen dacht ik arme Spees met haar voet in de folie
Ja maar dat broeit dan zoquote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Onee folie mag eraf maar zit nu nieuwe op omdat ik moet reizen en omdat anders schoenen eroverheen wrijvendus heb folie en dan slippers
Jep, was 450 voor vlucht en hotel geloof ik. Dat was echt fantastisch.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:40 schreef megamandy het volgende:
[..]
Oeh dat is wel goedkoopNaja ik reis alleen dus dan is het sowieso altijd duurder qua overnachtingen
Dat hostel van Kip zou mij ¤26,50 kosten zonder ontbijt, maar ik ben geen ochtendmens dus die ontbijttijden zijn voor mij toch nooit gunstig
Kneusjequote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja en ik heb t een beetje achterlijk omgedaan ook om een muggenbult heen dus jeuk
+1quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:16 schreef megamandy het volgende:
Bij lipglans staan nu swatches van de Duitsland collectie van OPI maar ik vind bij haar foto's er helemaal niets aan
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:33 schreef Lindytje het volgende:
Ohai, can I interrupt wiz a kadderpeekshur?
[ afbeelding ]
He had a mad
En ik heb nog honderdmiljoenmiljard foto's, maar ik zal jullie niet teveel kadder-spammen
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:33 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
He had a mad
En ik heb nog honderdmiljoenmiljard foto's, maar ik zal jullie niet teveel kadder-spammen
Thehehehequote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:33 schreef Dwyn het volgende:
Mijn waterkoker is teruggeroepen door de Hema.
Als gevolg van deze fabricagefout is het mogelijk dat de waterkoker onder spanning komt te staan. Hierdoor kan de gebruiker een elektrische schok krijgen. Ook is het mogelijk dan de waterkoker spontaan inschakelt.quote:
Goeden matigen waterkokerquote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:40 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Als gevolg van deze fabricagefout is het mogelijk dat de waterkoker onder spanning komt te staan. Hierdoor kan de gebruiker een elektrische schok krijgen. Ook is het mogelijk dan de waterkoker spontaan inschakelt.![]()
MOAR!!!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:33 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
He had a mad
Hai babequote:
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:53 schreef Lindytje het volgende:
Kittens voor den liefhebber, in linkjes
http://i61.photobucket.com/albums/h68/lindytje_2006/IMG_3523.jpg
http://i61.photobucket.com/albums/h68/lindytje_2006/IMG_3525.jpg
http://i61.photobucket.com/albums/h68/lindytje_2006/IMG_3536.jpg
http://i61.photobucket.com/albums/h68/lindytje_2006/IMG_3537.jpg
http://i61.photobucket.com/albums/h68/lindytje_2006/IMG_3551.jpg
Allemaal tijgertjes, zelfs de zwarte twee
Maar..... jij bent toch een kattenvrouwtje??quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:57 schreef Loqi het volgende:
[..]
Hai babeik was er deze keer al wel voor de katjes hoor, voordat ik als het kattenvrouwtje bekend kom te staan
net als dat sjaan op komt dagen als je t over Dikkie hebt kom ik steeds binnenvallen na kattenfotosquote:
truequote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:59 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Maar..... jij bent toch een kattenvrouwtje??![]()
Ja, sjaan met d'r dikkiequote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:00 schreef Loqi het volgende:
[..]
net als dat sjaan op komt dagen als je t over Dikkie hebt kom ik steeds binnenvallen na kattenfotoswel geheel toevallig steeds, best eng
[..]
true
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 06-07-2012 23:01:56 ]
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]WHY?? WHYYYYYYYYYYYYY??? HOWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW?????????????????SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't come closer, I might hurt you
mehehe mn reputatiequote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:01 schreef Lindytje het volgende:
Heb je nog nieuwe peekshurs van jouw kadders?
I be patientquote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:02 schreef Loqi het volgende:
[..]
mehehe mn reputatie![]()
ja vast wel, even zoeken en verkleinen tho
Tis zondequote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:02 schreef Lindytje het volgende:
[..]
IK OOK!!! Maar ik krijg er snot van... en jeuk
Ze zijn zeker lief ja!!! De tijger houden ze zelf, maar ik had ook heeeeeeeeeeeeeeeel graag een zwarte tijger gewild, maar helaas...quote:
Het zijn toch allemaal tijgers?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:06 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ze zijn zeker lief ja!!! De tijger houden ze zelf, maar ik had ook heeeeeeeeeeeeeeeel graag een zwarte tijger gewild, maar helaas...
Ja, de bruine obvious tijger, jonguh!!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:08 schreef megamandy het volgende:
[..]
Het zijn toch allemaal tijgers?
Keep ALL the kittehs!
Die plukken bij de oren ookquote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:09 schreef Loqi het volgende:
Haarballers![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daar zijn het kadders voorquote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:13 schreef Loqi het volgende:
[..]ze zijn zo leuk ^^ ook al gooien ze de waterbak door de keuken
daarom maakte ik die fotoquote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:13 schreef megamandy het volgende:
[..]
Die plukken bij de oren ookEn die tweede foto haha ik snap er niets van
welterustenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:11 schreef Sharana_LV het volgende:
fotos
ik ga zo maar slapen, morgen ochtenddate![]()
Dan heb ik misschien toch de puzzel goed opgelostquote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:14 schreef Loqi het volgende:
[..]
daarom maakte ik die fotoik moest ook even een minuut kijken
maar hij ligt op zijn rug met zn linkervoorpoot op zn gezichtje en zn rechter er uit. en zn rechterachterpoot tegen zn voorhoofd
dat is zn buikquote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:16 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dan heb ik misschien toch de puzzel goed opgelostAlleen zet dat er zo raar uit omdat alle poten bijelkaar liggen en dan ook nog eens die pluimstaart
Ja dat bovenste stukje bedoelde ik ookquote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:18 schreef Loqi het volgende:
oh jawel, langs de bovenrand van de doos, bij zn hoofd, dat is zn staart(dat is wat ander haar, daar herken ik t aan)
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:21 schreef Loqi het volgende:
[..]![]()
Bro vindt ook dat hij past...
[ afbeelding ]
Thehhehehehquote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:21 schreef Loqi het volgende:
[..]![]()
Bro vindt ook dat hij past...
[ afbeelding ]
Nog drie jaar??quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:25 schreef Loqi het volgende:
Die eerste foto van Brody ook, dat is het onderste vak van de kast, ligt ie heel graag inknusjes.. de vetklep
![]()
En ze groeien nog 3 jaar.. tering
Mega-kaddersquote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:26 schreef Loqi het volgende:
Coons zijn pas met 4 jaar volwassen
niet dat ze nog ZO hard groeien, maar nog wel wat
dat worden lekkere zware ventjesquote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:28 schreef Loqi het volgende:
[..]
5 (dat is normaal op deze leeftijd) en 7,5 (dat is niet normaal)
Dan is Brammetje tot nu toe nog steeds dikkerquote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:28 schreef Loqi het volgende:
[..]
5 (dat is normaal op deze leeftijd) en 7,5 (dat is uuh,,boven gemiddeld)
huistuinkeuken katten groeien maar een jaarquote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:30 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dan is Brammetje tot nu toe nog steeds dikker![]()
Maar ik wist niet dat katten zolang doorgroeienik dacht het wel altijd bij die van ons, zo van huh issie nou alweer gegroeid? Maar ik dacht dat ik dan fout zat
ja Brody zeker wel, was ook verre weg de grootste van het nest.. Ayron zal een normale tot kleine Coon wordenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:29 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dat worden lekkere zware ventjesmijn rug zou huilen
milo is al zo'n mammaskind dat altijd wilt hangen en die is nu 5.2 en dan krijg ik na paar minuten al last van rug1
quote:Er zijn veel verhalen over de oorsprong van dit ras. Een populair broodjeaapverhaal is dat de Maine Coon een kruising zou zijn tussen een lynx en een wasbeer.
Ach boeie! Die kater van ons is ook echt dik bij zijn buik, als hij gewoon gespierd was had hij misschien net 1kg minder gewogen, hij heeft gewoon ook echt dikke poten en een brede kop. Dat zou hij dus ook hebben als hij gespierd was. Maar omdat hij een dikke buik heeft is hij volgens andere mensen meteen overal dikquote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:35 schreef Loqi het volgende:
Ik krijg nu al gebakkes van mensen dat Brody te dik zou zijnmaar hij is gewoon echt groot.. en heel pluizig.. Zeker in tegenstelling tot Ayron die klein is en heel glad haar heeft waardoor Brody dus nog groter lijkt
maar voor een gewone huiskat is dat ook wel best zwaar toch?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:37 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ach boeie! Die kater van ons is ook echt dik bij zijn buik, als hij gewoon gespierd was had hij misschien net 1kg minder gewogen, hij heeft gewoon ook echt dikke poten en een brede kop. Dat zou hij dus ook hebben als hij gespierd was. Maar omdat hij een dikke buik heeft is hij volgens andere mensen meteen overal dik
Die van 8kg is een Britse Korthaar, hij is ook best groot want hij was groter dan onze Westiequote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:38 schreef Loqi het volgende:
[..]
maar voor een gewone huiskat is dat ook wel best zwaar toch?![]()
Bro is gewoon echt groot en pluizigbest rot voor hem met dit weer
oooh, ik dacht dat je htk-tjes hadquote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:40 schreef megamandy het volgende:
[..]
Die van 8kg is een Britse Korthaar, hij is ook best groot want hij was groter dan onze Westie
rooienquote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:41 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja ook, een rooieDie hebben we gevonden.
Ohaiquote:Op zaterdag 7 juli 2012 00:10 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik ben ook eindelijk eens thuis hoor.
Hai!quote:
Tsja, sommige mensen zijn nou eenmaal niet te snappenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 00:21 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Hai!
Oh moet je nou horen. Ik heb zo'n gek verhaal. Er is een jongen, die krijgt een vriendinnetje. Allemaal leuk en lief, totdat zij vreemd gaat met haar ex. Waar ze zwanger van wordt. Relatie gaat, logischerwijs uit. Relatie gaat toch weer aan. En nu gaan ze samenwonen!
Ik snap dat niet hoor.
Daar begin je dan toch niet meer aan?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 00:23 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Tsja, sommige mensen zijn nou eenmaal niet te snappen
Dat zou ik ook niet zo snel doen nee, helemaal met een kind dat niet van mij isquote:Op zaterdag 7 juli 2012 00:27 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Daar begin je dan toch niet meer aan?
Dat vooral. Dan is het niet jouw kind, en dat dan wel samen opvoeden.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 00:28 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat zou ik ook niet zo snel doen nee, helemaal met een kind dat niet van mij is![]()
Slaap lekker chickquote:Op zaterdag 7 juli 2012 00:53 schreef BBQ-kip het volgende:
En..... weer op weg naar huis. Leuk feestje, maar na 3 wijn sta ik al op mijn kop![]()
En Bambi, ik snap dat soort mensen ook niet hoor... ik zou er niet aan beginnen in ieder geval
Ik ga straks thuis maar meteen tukken denk ik, ik ben me een partij gaar
Dat weet toch niemand johquote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:42 schreef AlbinoBambi het volgende:
Waarom heb ik 3x Facebook open staan?
Hopen dat ze snel komenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:45 schreef AlbinoBambi het volgende:
Oh en swappakketje is veilig aangekomen in Amerika! Nou nog haar gedeelte bij mij. Neons.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |