ze zijn het vergetenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:19 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Vandaag? Waarom is FOK! niet in comic sans dan?
Kinderen met speciale behoeftes zijn echt wel vreemd!quote:
Da's toch hetzelfde?quote:
Jij staat twee keer tussen de FBlikesquote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ze zijn het vergeten
http://www.comicsansdag.nl/
je begint een beetje richting priem/sjaan/SQ gedrag te gaanquote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:43 schreef Dwyn het volgende:
Zo, de RBL's zijn van de rekening afgehaald.Ik zou niks meer bestellen he.
Ach, is wel een leuke groep om bij te horen! Ik hoop alleen dat ik ooit nog een baan krijg waarbij ik dit uitgavepatroon kan rechtvaardigen!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je begint een beetje richting priem/sjaan/SQ gedrag te gaan![]()
precies de reden dat ik er geen hebquote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:02 schreef PriemGirl het volgende:
Ik dacht plots: Whoah ik heb nog zo'n bolletjesjurk iets hip voor rock ende roll enzulks ! Als ik daar nu een petticoat onder doe is het perfect!
Kosten die petticoats 35 tot 75 euro...Hmmmm toch maar niet als ik em wellicht maar 1 dag zou aandoen (petticoat dan)
Ík dacht dat kan nooit meer zijn dan een tientje ofzoquote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:03 schreef Loqi het volgende:
[..]
precies de reden dat ik er geen hebik zou hem te weinig dragen voor die prijs
ja die zijn aarsduurquote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:05 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ík dacht dat kan nooit meer zijn dan een tientje ofzo![]()
Ik weet het niet, of ik dat wel leuk vind. Maar ik wil een keer iets doen wat niet in mijn straatje zit, dus dan is dat wel een leuk begin, maar ik kan ook gaan zingen, dat is ook leuk en iets heel anders!quote:
kan t niet allebei?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:57 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik weet het niet, of ik dat wel leuk vind. Maar ik wil een keer iets doen wat niet in mijn straatje zit, dus dan is dat wel een leuk begin, maar ik kan ook gaan zingen, dat is ook leuk en iets heel anders!
Misschien eigenlijk wel... Zingen is heel goedkoop om te doen, dus dat kan er misschien ook wel bijquote:
Leuk! Goeden vermaak ipv niks doenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:18 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Misschien eigenlijk wel... Zingen is heel goedkoop om te doen, dus dat kan er misschien ook wel bijIk ga na de zomer allemaal cursussen doen zodat ik niet stil zit en zielig in een hoopje ga zijn, dus ik heb nu al een cursus illustreren, aquarellen, sieraden maken en ik zocht een vierde, maar misschien kan allebei ook wel, het zijn gelukkig niet zulke dure cursussen
SPOILER: kijk uit voetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
BWAHAHAHAHAHASPOILER: kijk uit voetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dat voor een kind van de nineties
disclaimer
Ja toch? Dat vond ik ook, ik kan me zielig voelen of iets leuks gaan doen voor de toelatingquote:
SPOILER: kijk uit voetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gaaf! Ik vind het mooi gewordenSPOILER: kijk uit voetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wij hadden vroegah een atari jonguhquote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
BWAHAHAHAHAHA
En dat voor een kind van de nineties
Lita's jaquote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:28 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja toch? Dat vond ik ook, ik kan me zielig voelen of iets leuks gaan doen voor de toelating![]()
Mooie schoenen SQ, lijken op van die.. Lita's? Lifa's?
www.chockersshoes.co.ukquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |