Je kunt toch niets doen. En er kan ook niet zoveel gebeuren, Mars is niet bepaald een dynamische planeetquote:Op maandag 6 augustus 2012 07:39 schreef Kwamo het volgende:
Wat een mongolen. Eén foto, iedereen rent bij zijn station weg en gaat elkaar staan aftrekken voor die schermen. Als het kreng nu een probleem heeft heeft niemand dat in de gaten
Ik hoop dat je loopt de trollenquote:Op maandag 6 augustus 2012 07:40 schreef Pakspul het volgende:
Wel jammer dat ze maar 64x64 foto's kunnen maken. Bij de mediamarkt koop je voor paar tientjes een 16mp camera
porp nummers van stenen af photoshoppenquote:Op maandag 6 augustus 2012 07:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ze zijn al gelijk alle foto's aan het bewerken, jammer NASA.
Dan is de volgende vraag: wat de fuck doen al die mensen daar?quote:Op maandag 6 augustus 2012 07:40 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Je kunt toch niets doen. En er kan ook niet zoveel gebeuren, Mars is niet bepaald een dynamische planeet
jup, en daarbij zal het ook wel te maken hebben met de snelheid dat de foto verzonden kan worden. Je wilt natuurlijk niet minuten lang zitten wachten op een foto als hij net geland is.quote:Op maandag 6 augustus 2012 07:41 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ik hoop dat je loopt de trollenDe HD camera's gaan ze pas uitklappen als het stof is neergedaald.
naar de schermen kijken die ze vertellen of hetgeen waar ze de afgelopen 10000 jaar aan hebben gewerkt goed geland is natuurlijkquote:Op maandag 6 augustus 2012 07:42 schreef Kwamo het volgende:
[..]
Dan is de volgende vraag: wat de fuck doen al die mensen daar?
Er was ook weinig tijd, omdat Odyssey als snel achter de horizon zou verdwijnen. Anders hadden we nog langer op beeld moeten wachten.quote:Op maandag 6 augustus 2012 07:42 schreef Mender het volgende:
[..]
jup, en daarbij zal het ook wel te maken hebben met de snelheid dat de foto verzonden kan worden. Je wilt natuurlijk niet minuten lang zitten wachten op een foto als hij net geland is.
Die andere landers zijn kwaad, ze dulden geen concurrentiequote:Op maandag 6 augustus 2012 07:45 schreef -CRASH- het volgende:
Er staat er eentje langs Curi
WTF is that doing here
[ afbeelding ]
Dat is waar, maar 40 jaar geleden waren we ook al op de maanquote:Op maandag 6 augustus 2012 07:45 schreef NorthernStar het volgende:
Man, man wat een hoogstandje.![]()
100 jaar geleden vlogen we nog maar net.
Dat dus. Gaat ie ook nog langs de pathfinder? Die faalde daar toch?quote:Op maandag 6 augustus 2012 07:45 schreef NorthernStar het volgende:
Man, man wat een hoogstandje.![]()
100 jaar geleden vlogen we nog maar net.
Nou ik vraag me wel af wanneer de grens tussen vliegtuigen en ruimtevaartuigen gaat verdwijnen, en je gewoon met 1 en hetzelfde voertuig hier kan opstijgen en ergens anders kan landen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 07:48 schreef firefly3 het volgende:
De volgende keer nog uitdagender, een wagen ter grote van een vrachtwagen aan een ronddraaiende slinger in mid air?
Het zou wel geweldig zijn!quote:Op maandag 6 augustus 2012 07:49 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Nou ik vraag me wel af wanneer de grens tussen vliegtuigen en ruimtevaartuigen gaat verdwijnen, en je gewoon met 1 en hetzelfde voertuig hier kan opstijgen en ergens anders kan landen.
Maar dat zal nog wel ff duren...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |