Dat ga ik lekker op fok roepen...quote:
Ik kom ook uit een dorp(je) in de buurt van hoogezandquote:
Te jong om alleen te wonen, oud genoeg om het internet te begrijpenquote:
richting siddeburen iig..quote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:03 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
Ik kom ook uit een dorp(je) in de buurt van hoogezand
wat is dat zwarte?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:03 schreef BBQSausage het volgende:
Mensen die trouwens niet zo FOK!ken
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:03 schreef Faux. het volgende:
[..]
Te jong om alleen te wonen, oud genoeg om het internet te begrijpen
Oh ik richting drenthequote:
Nee stad en veendamquote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:04 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
Oh ik richting drentheWel op Aletta gezeten?
Geleerd dat het nooit handig is om je leeftijd uitgebreid te verkondigen op een forumquote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:03 schreef gogosweden het volgende:
[..]
wat is dat zwarte?
[..]![]()
gaar antwoord wel
Bij mij is die lichtblauwquote:
slim wel,quote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:05 schreef Faux. het volgende:
[..]
Geleerd dat het nooit handig is om je leeftijd uitgebreid te verkondigen op een forumSchept oordelen/verwachtingen en zo
hmm, ben nu al gewend aan dat grijze, dan maar zo latenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:06 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/edit_prefs#themes
Kies achtergrondkleuren.
Oke dan kennen we elkaar in geen ieder geval, godzijdankquote:
Ik ben tussen de 8 en 80 jaar...quote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:05 schreef Faux. het volgende:
[..]
Geleerd dat het nooit handig is om je leeftijd uitgebreid te verkondigen op een forumSchept oordelen/verwachtingen en zo
quote:
Donker is stukken fijner, vind ik, maar da's persoonlijke voorkeur.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:06 schreef gogosweden het volgende:
[..]
hmm, ben nu al gewend aan dat grijze, dan maar zo laten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |