ik post sinds een paar uur...quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:41 schreef gogosweden het volgende:
ik post over het algemeen nogal veel, de laatste maanden gaat mijn postcount steeds omhoog, ookal FOK! ik al bijna 2 jaar
Welkomquote:
Ik heb bijna 40.000 posts, dan verkrijg ik de status "Man met tenminste 40.000 posts".quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:42 schreef Oerbeer het volgende:
Op je postcount letten
Dat als een soort status zien
Kansloos
Ik ben er altijd.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:43 schreef Flippiee het volgende:
oerbeer waarom ben je zo laat op fok laatste tijd
Dank u dank uquote:
Mijn postcount schiet in de zomer altijd omhoog, dat is namelijk de enige periode dat ik nachtbaggerquote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:41 schreef gogosweden het volgende:
[..]
[..]
ik post over het algemeen nogal veel, de laatste maanden gaat mijn postcount steeds omhoog, ookal FOK! ik al bijna 2 jaar
En dan? Wat is het plan?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:44 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik heb bijna 40.000 posts, dan verkrijg ik de status "Man met tenminste 40.000 posts".
quote:
okquote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:44 schreef Faux. het volgende:
[..]
Mijn postcount schiet in de zomer altijd omhoog, dat is namelijk de enige periode dat ik nachtbaggerVerder post ik niet zo veel, gemiddeld 5 à 10 posts per dag.
Ben je al ontgroend hier?quote:
Even luisteren!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |