quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:39 schreef Nembrionic het volgende:
Ik scheld niet graag met kanker op Fok maar dit soort topics maken dat toch wel heel erg moeilijk voor me.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 41% gewijzigd door #ANONIEM op 06-07-2012 00:40:08 ]
Dankje, mijn talent wordt erkend.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:39 schreef robin007bond het volgende:
!
Nee grapje.
Mooi topic van je Klipnap.
Ik ben meer fan van arie pater en zanger petroquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:40 schreef chroestjov het volgende:
helaas, zet even jeroen stevens op dat zal je goed doen
Mijn man niet, mijn kisdquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:42 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Kan zij er wat aan doen dat haar man aan de hondenbrokjes zit!!
Het is FOK!.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:39 schreef Nembrionic het volgende:
Ik scheld niet graag met kanker op Fok maar dit soort topics maken dat toch wel heel erg moeilijk voor me.
wat is er mis met jeroen?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:41 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik ben meer fan van arie pater en zanger petro
Oh. Ik heb te snel dit topic gelezen. Het literaire wonder was te moeilijk om rustig door te laten dringen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:42 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Mijn man niet, mijn kisd
Wie maakt de lemming van mijn geweldige topic?
Huh ik had 2 kisd dacht ikquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:45 schreef robin007bond het volgende:
[..]
eya niks tegen kever aah zemmer
gr gr zoon van ria genaamd giovanni
ey mama doe normaal ik zit op FOK! grargerpgaerognaengaegquote:
Nee schat in het vorige leven was jij blondie die hond van hitlerquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:47 schreef robin007bond het volgende:
[..]
ey mama doe normaal ik zit op FOK! grargerpgaerognaengaeg
mama niet op FOK! zitten jeweetttog g wegnieonhjehamrhh je zit altijd op fok mij te pesten mama amamam amama mamama gnaerihjaeronhaen
gr gr je echte zoon Gino
PS.
kan ik er wat aan doen dat ik hondunbrokjus lekker vint ?
mama waarom erken jij me talent niet enzo? ik ben tog knap en liefe zoon?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:48 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Nee schat in het vorige leven was jij blondie die hond van hitler
Neuken?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:48 schreef robin007bond het volgende:
[..]
mama waarom erken jij me talent niet enzo? ik ben tog knap en liefe zoon?
oh nevermint ik zie je post al erg lief van je mama.
Nevermint? Hou je niet van pepermunt xDquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:48 schreef robin007bond het volgende:
[..]
mama waarom erken jij me talent niet enzo? ik ben tog knap en liefe zoon?
oh nevermint ik zie je post al erg lief van je mama.
Onz wat is datquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:49 schreef Frank_Drebin het volgende:
Zo moeilijk is KLB en ONZ trouwens niet te onderscheiden hoor Klipnap.
ah nou mama heeft mij een traume bezorgt en nu wil ik nooit meer seks want ik zag papa en mama sexen egt viesquote:
nee voortaan wil ik ze ook niet meer mee naar sgool je zei altijd neem nou pepermunt mee en ik zei nevermint .quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:49 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Nevermint? Hou je niet van pepermunt xD
Ik heb strakke skills in bedquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:50 schreef robin007bond het volgende:
[..]
ah nou mama heeft mij een traume bezorgt en nu wil ik nooit meer seks want ik zag papa en mama sexen egt vies
[..]
nee voortaan wil ik ze ook niet meer mee naar sgool je zei altijd neem nou pepermunt mee en ik zei nevermint .
Okquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:50 schreef robin007bond het volgende:
[..]
ah nou mama heeft mij een traume bezorgt en nu wil ik nooit meer seks want ik zag papa en mama sexen egt vies
[..]
nee voortaan wil ik ze ook niet meer mee naar sgool je zei altijd neem nou pepermunt mee en ik zei nevermint .
mijn naam is wel gino veel meisjes zegden tegen me van nee je naam is gino dus je zal wel kleine piem0ol hebben ziensdienn nooit mee rmeisjes geneukt etc.quote:
quote:
Je kan 2 dagen niet meer poepenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:52 schreef robin007bond het volgende:
[..]
mijn naam is wel gino veel meisjes zegden tegen me van nee je naam is gino dus je zal wel kleine piem0ol hebben ziensdienn nooit mee rmeisjes geneukt etc.
en jongeuns zijn niet mijn smaak
Wat is dit voor taal je bent nog zeven laat ik hetniet weer horen!!!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:52 schreef robin007bond het volgende:
[..]
mijn naam is wel gino veel meisjes zegden tegen me van nee je naam is gino dus je zal wel kleine piem0ol hebben ziensdienn nooit mee rmeisjes geneukt etc.
en jongeuns zijn niet mijn smaak
ik ben bij een vriendje wesley aan het logeren we zijn stiekem laat opgebleven sorry nou is het niet stiekem meerquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:53 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Wat is dit voor taal je bent nog zeven laat ik hetniet weer horen!!!
Moet je niet slapen?
Oh terwijl je ziek bent?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:54 schreef robin007bond het volgende:
[..]
ik ben bij een vriendje wesley aan het logeren we zijn stiekem laat opgebleven sorry nou is het niet stiekem meer
omdat jij me altijd slaat ben ik gevlugtquote:
Je bent nog lang niet jarig ventje!!!!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:55 schreef robin007bond het volgende:
[..]
omdat jij me altijd slaat ben ik gevlugt
beloof je mij niet meer slaan te doen? oh en ik heb paracetemol illegaal geslikt sorry
maar mama ik wordt 8 over 1..2...3...4 daagjes? dus dan ben ik wel jarig tog?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:57 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Je bent nog lang niet jarig ventje!!!!
Frusti keukengereedschapquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:57 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Je bent nog lang niet jarig ventje!!!!
Precies 240 kbquote:
Nee eigenlijk is je leven een leugenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:57 schreef robin007bond het volgende:
[..]
maar mama ik wordt 8 over 1..2...3...4 daagjes? dus dan ben ik wel jarig tog?
oh nee heb je teveel evangelie gezien?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:59 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Nee eigenlijk is je leven een leugen
Tripledistilled isje vader henk niet
Ik miste triple zo dat ik hem heb gekloond. Oh je bent ook nog gewurgd door henkmaar toen had ik nog een kloon hihi
Blijf in het vervolg van de paracetemol af bij wesley lieverdquote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:00 schreef robin007bond het volgende:
[..]
oh nee heb je teveel evangelie gezien?
oh nee he ik ben stiekem je artificieel gemodificeerde zoon en van mij zijn er ook weer klonen, garpje artificieel en gemodificeerd hoort nog eigenlijk niet in mijn vocabulair te beschikken? waarom besta ik? vormen anderen wie ik ben? ernagongaeongaeong waaah
mama moet stoppen met zeuren egt ze doet de hele tijd gemeen snap ook niet waarom ben ik zo lastig>????!?quote:
ik weet niet zeker of het paracetemol was hij zei dat hij het van zijn broer had gehad en illegaal zag er uit als een pilletje dus nam ik hetquote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:02 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Blijf in het vervolg van de paracetemol af bij wesley lieverd
Hij is je vader niet hij mag je niet omdat je uit een vorige relatie bent gekomenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:03 schreef robin007bond het volgende:
[..]
ik weet niet zeker of het paracetemol was hij zei dat hij het van zijn broer had gehad en illegaal zag er uit als een pilletje dus nam ik het
ik heb toch geen drugs op? ben egt niet goed bij mijn hoofd waarom stuur je me niet naar een psygoloog?
en mijn papa henk? waarom is hij dan zo boos ik snap het niet... :S :S:S:S:S
oh nou ja dan stom hoorquote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:05 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Hij is je vader niet hij mag je niet omdat je uit een vorige relatie bent gekomen
En hij is bang dat jij hem aansteekt met je buikpijn
Ja ik mag tog ook eens wat likuur snoepenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:06 schreef robin007bond het volgende:
[..]
oh nou ja dan stom hoor
ik probeer altijd lief te doen enzo en wat krijg ik er voor trug? jij bent soms wel lief mama maar soms sla je me dat is niet leuk
van mijn sgool leraar mag dat niet en waarom doe jij dat dan wel? ik snap het allemaal niet leven is zo moeilijk en grote mensen zijn stomquote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:07 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ja ik mag tog ook eens wat likuur snoepen
Ik vergeef je niet, ik krijg nog 4,50 van jequote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:02 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Dat henk me vergeeft en dat gino en patries weer beter worden
Okquote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:08 schreef robin007bond het volgende:
[..]
van mijn sgool leraar mag dat niet en waarom doe jij dat dan wel? ik snap het allemaal niet leven is zo moeilijk en grote mensen zijn stom
nee papa waarom doe je zo ik dagt dat je ook van me hield.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:09 schreef NooitGenoeg het volgende:
[..]
Ik vergeef je niet, ik krijg nog 4,50 van je
Egt fantastischquote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:09 schreef NooitGenoeg het volgende:
[..]
Ik vergeef je niet, ik krijg nog 4,50 van je
Ik hou van ajaxquote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:09 schreef robin007bond het volgende:
[..]
nee papa waarom doe je zo ik dagt dat je ook van me hield.
papa doet ook wel eens aan piemel zitten en bij hem komt er allemaal wit spul ik snap het nietquote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:09 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ok
Oja patries is eigenlijk een duits pleegkind en ligt nu in koma
Waar wacht je op
Je bent zeven mijn normale gezin wat doe jequote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:11 schreef robin007bond het volgende:
[..]
papa doet ook wel eens aan piemel zitten en bij hem komt er allemaal wit spul ik snap het niet
maar nu bleikt hij is dus ook op fok te zitten had ik niet verwacht.
moest ook egt huilen toen ik je topic zag mama.
Leugenaarquote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:11 schreef robin007bond het volgende:
[..]
papa doet ook wel eens aan piemel zitten en bij hem komt er allemaal wit spul ik snap het niet
maar nu bleikt hij is dus ook op fok te zitten had ik niet verwacht.
moest ook egt huilen toen ik je topic zag mama.
kloonquote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:14 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Oh vandaar dat je eigenlijk de kloonvader van gino bent
Ik ben geen pedo
hoe heet het ook alweer nu ben ik tog een kristalkind? heel speciaal enzo?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:15 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ja gino is gekloondt op basis van jou dna
Tripplequote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:15 schreef robin007bond het volgende:
nou wie is nou mijn egte papa? ik snap het niet
Kan helemaal niet, je liegtquote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:15 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ja gino is gekloondt op basis van jou dna
heet je toevallig gendo?quote:
Ja ik wist dat je bijzonder was want je liep rondjes om het plein iedereen vond je raar maar je wekt energie op om contakt te krijgen met een andere planeetquote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:15 schreef robin007bond het volgende:
[..]
hoe heet het ook alweer nu ben ik tog een kristalkind? heel speciaal enzo?
Ja idd, reeds overledenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:17 schreef robin007bond het volgende:
[..]
heet je toevallig gendo?
oh nee laat maar zo heette papa toch?
volgens mij snap ik het. je had het me wel een keer uitgelegt toen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:17 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ja ik wist dat je bijzonder was want je liep rondjes om het plein iedereen vond je raar maar je wekt energie op om contakt te krijgen met een andere planeet
Wie is gendo is dat niet het broertje van wesliequote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:17 schreef robin007bond het volgende:
[..]
heet je toevallig gendo?
oh nee laat maar zo heette papa toch?
Nee maar je bent wel biezonderquote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:18 schreef robin007bond het volgende:
[..]
volgens mij snap ik het. je had het me wel een keer uitgelegt toen.
kan ik als kristalkind ook superkrachten krijgen? een vriendje van me kan zn eigen billen al afvegen
Wesliequote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:18 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Wie is gendo is dat niet het broertje van weslie
ey wesley is een vriend me niet spotten met namen ik spot tog ook niet met de k ziekte?????!!!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:20 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
Weslie![]()
roleten namen, zijn zusje heette zeker anita?!
Ja maar geen hondenbrokken meer eten goedquote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:20 schreef robin007bond het volgende:
[..]
dus ..
eigenlijk ben ik de mooiste zoon die je maar kan wensen tog?
is goed mamaquote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:21 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ja maar geen hondenbrokken meer eten goed
volgens mij is dit papaquote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:22 schreef Shispeed het volgende:
2 Rednecks voor je topic:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ok dit topic kan dicht we hebben alles opgelostquote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:22 schreef robin007bond het volgende:
[..]
is goed mama![]()
![]()
hebben we mooi samen opgelost je bent de beste moeder...
Wt doe jij met fotos van henk hoe kom je hieraanquote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:22 schreef Shispeed het volgende:
2 Rednecks voor je topic:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
mooi ik vindt het egt heel leuk hoorquote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:23 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ok dit topic kan dicht we hebben alles opgelost
ja he? hopelijk slaat ze me nu ook niet meerquote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:24 schreef TrippleDistilled het volgende:
Ben blij voor jullie dat nu alles is opgelost
ik heb je digitale fotolijstje gehacktquote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:23 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Wt doe jij met fotos van henk hoe kom je hieraan
die van die van mij ook??!?!?!?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:25 schreef Shispeed het volgende:
[..]
ik heb je digitale fotolijstje gehackt
Grrrquote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:25 schreef robin007bond het volgende:
[..]
ja he? hopelijk slaat ze me nu ook niet meer
ik heb wel eens fles drank verstopt maar toen wert mama ook boos.
oh sorry mama dat ik dit zeg moest tog geheim blijven?
In de winter had ik gezegd; oogjes dicht, snaveltjes toe. Maar daar is het nu te warm voor.quote:
Kinderen die in 1x luisterenquote:
GILF'squote:
Tubegalore.com , daar even intikkenquote:
Ik zie mama? maar dan bloot.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:33 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
Tubegalore.com , daar even intikken
Dat kan zo verdiend ze geldquote:
U bent een slechte moeder, als u uw kids beter had opgevoed dan hadden zij dat niet gedaan.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:37 schreef Klipnap het volgende:
Ik had nog zo gezegd dat hij niet van keesars hondebrokjes moest snoepen maar hij doet het toch wat moet ik nu doen henk is woedend en patries is ook ziek
De klacht is dat ik twee zieke kinderen heb dankzij keesar en henk is boos op mij
Gr ria
Oh ja, deze gaan we nu in ieder topic krijgenquote:
Bah wat viesquote:Op vrijdag 6 juli 2012 10:47 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Hallon Ria,
Dat is erg vervelent. Onze kinderen Charella en Jayden hebben laatst een verkoutje opgelopen buiten en nu poepen ze het hele potje onder. med onze Duitse Herder Knoest gaat alles goed maar hij was wel een beetje onrustig toen heeft Tonnie hem afgetrokken en dana was hij weer helemaal rustig.
Missgien tipje voor joun hont als ie weer blafd.
groetjens en lik en poepje van de kids
Tonnie en Gerinda
Het is al goed knulletje van me xx riaquote:Op vrijdag 6 juli 2012 11:55 schreef robin007bond het volgende:
mama spelen bij wesley was gezellig maar ik heb nog steeds buikpijn van de brokjes het spijt me zo mama zal nooit meer zo doen
Rip aan de nabestaandenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:24 schreef robin007bond het volgende:
hey ik ben gino en ik ben 8 geworden mama is heel liev en zit niet meer op fok maar heeft me wel een goede opvoeding gegeven en
ze heeft me goed opgevoed tog
maar of dat zeker is..
helaas is mama niet meer op fok we missen haar en we houden van haar
groenten van gino (kusjes ook) :$:$
Inderdaadquote:Op zondag 21 oktober 2012 09:28 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ohja, zo vergezocht
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |