Hij kan wel goed bergen met zijn handen uitbeelden iigquote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:02 schreef RemcoW23 het volgende:
Rob kijkt je ook echt aan of ie je ieder moment kapot kan maken bij een verkeerd woord.
Heb je Gert weleens gezien?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:02 schreef RemcoW23 het volgende:
Rob kijkt je ook echt aan of ie je ieder moment kapot kan maken bij een verkeerd woord.
Gertquote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb je Gert weleens gezien?
Over seriemoordenaars gesproken.
Ik keek ook naar de pupillen idd.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:06 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Kleine pupillen, dus morfine of heroine oid ...
Zonlicht jaquote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:06 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Ik keek ook naar de pupillen idd.
Maar dat ze kleiner zijn is juist normaal ivm licht toch?
dadelijk begint ie aan z,n gezicht te krabben van gektequote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:06 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Vlak voor hartaanval heb je het ook...quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:06 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja misschien Oxycontin of LSD, of gewoon studiolampen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:06 schreef Smoofie het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:07 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Vlak voor hartaanval heb je het ook...
Kijk, daar hebben we XTCquote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:08 schreef Smoofie het volgende:
[ afbeelding ]
Zo zijn die van mij nu, lezen gaat ook wat minder.
Owjee en ik zie geen pupil reactie...quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:08 schreef Smoofie het volgende:
[ afbeelding ]
Zo zijn die van mij nu, lezen gaat ook wat minder.
Het ziet er wel grappig uit , als je in de spiegel kijkt en je pupillen zijn zo grootquote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:09 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Kijk, daar hebben we XTCDikke pupillen in een bak met licht
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |