Ik hoop op alle kleuren pieten. En misschien is dit dan wel mooie aanleiding om het Apeldoorns kanaal weer open te gooien.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 10:33 schreef Spockjuh_ het volgende:
De landelijke intocht van Sinterklaas vindt dit jaar plaats in Apeldoorn. Dat heeft de omroep NTR bekendgemaakt.
Burgemeester Van Wingerden-Boers is blij met de keuze voor haar stad. "Apeldoorn ligt mooi midden in het land. Dus ik denk dat we op 16 november uit alle windstreken gezinnen op bezoek krijgen om samen Sinterklaas in Nederland te verwelkomen", zei ze tegen de NTR.
Er is nog wel een probleem: Apeldoorn ligt niet aan een water waarover een grote stoomboot kan varen. De burgemeester heeft er vertrouwen in dat dit wordt opgelost. "Sinterklaas heeft overal een oplossing voor."
De reactie van burgemeester Van Wingerden-Boers
De NTR doet zoals altijd rechtstreeks verslag van de intocht. De presentatie is weer in handen van Dieuwertje Blok. Op NPO Zappelin extra en op zappelin.nl zijn zowel Het Sinterklaasjournaal als de intocht met gebarentolk te volgen.
Nee Fauststraat nu geloof ik, Apeldoorn Noord vlakbij kanaal.quote:
Hmm oké das anders dan wat ik tijd terug hoorde. Maar de krant heeft er flink onderzoek naar gedaan dus die zullen het wel beter wetenquote:Op zaterdag 25 mei 2019 23:32 schreef matthijst het volgende:
In het centrum, volgens de krant, op loopafstand van een café. In een oud pand van de gemeente.
Zijn "ex" woont nog steeds in Harderwijk toch?quote:Op zaterdag 25 mei 2019 23:26 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Nee Fauststraat nu geloof ik, Apeldoorn Noord vlakbij kanaal.
Zn ex woonde/woont in centrum aan kanaal in appartement.
Intocht boeit mij verder niet, heb geen kinderen.
Ik vind het vooral apart dat de gemeente een moordenaar een appartement van 160m2 voor 650 euro per maand verhuurt.quote:Op zondag 26 mei 2019 09:18 schreef Seven. het volgende:
Ik vind het trouwens geen enkel probleem. Hij heeft z'n straf uitgezeten.
Nee die in Harderwijk is zijn huidige vriendin met wie hij nog heeft dacht ik? Want daar schijnt hij ook nog wel vaak te zijn.quote:Op zondag 26 mei 2019 09:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zijn "ex" woont nog steeds in Harderwijk toch?
Ik vind nou niet dat de gemeente dan woning etc hoeft te regelen. Dat hij moeilijk aan een huis komt heeft hij zelf geregeld. Ik ben niet zo makkelijk met straf uitgezeten dus klaar. Heb er te veel ervaring mee met iemand die de straf heeft uitgezeten maar van binnen nog steeds de zelfde eikel isquote:Op zondag 26 mei 2019 09:18 schreef Seven. het volgende:
Ik vind het trouwens geen enkel probleem. Hij heeft z'n straf uitgezeten.
Zou zomaar kunnen dat Volkert dezelfde eikel is. Na een gevangenisstraf van jaren lijkt het me sowieso niet dat iemand daar een mooier mens van wordt.quote:Op zondag 26 mei 2019 10:16 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ik vind nou niet dat de gemeente dan woning etc hoeft te regelen. Dat hij moeilijk aan een huis komt heeft hij zelf geregeld. Ik ben niet zo makkelijk met straf uitgezeten dus klaar. Heb er te veel ervaring mee met iemand die de straf heeft uitgezeten maar van binnen nog steeds de zelfde eikel is
Daar had hij toen hij Fortuyn vermoordde ook al een relatie (en een kind) mee.quote:Op zondag 26 mei 2019 09:38 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Nee die in Harderwijk is zijn huidige vriendin met wie hij nog heeft dacht ik? Want daar schijnt hij ook nog wel vaak te zijn.
Neemt niet weg dat er voorwaarden gekoppeld zijn aan die vervroegde vrijlating, want feitelijk heeft hij zijn straf niet uitgezeten, hij heeft tweederde uitgezeten en mocht toen onder voorwaarden uit de gevangenis.quote:Op zondag 26 mei 2019 10:26 schreef Seven. het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen dat Volkert dezelfde eikel is. Na een gevangenisstraf van jaren lijkt het me sowieso niet dat iemand daar een mooier mens van wordt.
Vuurwerkshow op het Zwitsalterrein lijkt me prima. Ik vind het te gek voor woorden dat we 1 x per jaar, op een avond dat de gemiddelde mens zich lekker vol laat lopen, met explosieven lopen te kutten.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 12:16 schreef _Hestia_ het volgende:
En wat is jouw mening? Ik heb hem niet gehad.
@:Spockjuh_ Heel lief dat je me de binnenstad hebt laten zien met SR en ik er sindsdien heen durf, maar nu vind ik het er iets te leuk haha
Vannacht weer pas om half 5 thuis en ik had vanochtend nog een excursie dus heb nog niet geslapen
Dus voor de komende paar uur iig geen vuurwerk afsteken mensen
graag gedaanquote:Op zaterdag 1 juni 2019 12:16 schreef _Hestia_ het volgende:
En wat is jouw mening? Ik heb hem niet gehad.
@:Spockjuh_ Heel lief dat je me de binnenstad hebt laten zien met SR en ik er sindsdien heen durf, maar nu vind ik het er iets te leuk haha
Vannacht weer pas om half 5 thuis en ik had vanochtend nog een excursie dus heb nog niet geslapen
Dus voor de komende paar uur iig geen vuurwerk afsteken mensen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |