quote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:00 schreef Evie het volgende:
[..]
Nee want dan ben ik bang dat je me aan gaat randen gezien die ene post![]()
Het is al avond hierquote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
ben bij een klant, dus mobiel. Vanmiddag.
dat zou ik nooit doen!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:00 schreef Evie het volgende:
[..]
Nee want dan ben ik bang dat je me aan gaat randen gezien die ene post![]()
Mannen die geen fapmateriaal uitwisselenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:59 schreef screwloose het volgende:
[..]
Ben je zo hard op zoek naar fapmateriaal?
Dan neemt hij je tegen jezelf in bescherming en brengt hij je veilig naar huis en zegt dat je dronken bent en dat hij nooit zoiets met je zou doen als je dronken bentquote:
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:06 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dan neemt hij je tegen jezelf in bescherming en brengt hij je veilig naar huis en zegt dat je dronken bent en dat hij nooit zoiets met je zou doen als je dronken bent_!
Wacht maar tot je me gezien hebt.. dan wil je me dolgraag thuisbrengen zonder iets te doenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:09 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Zoiets zou ik nooit doen trouwens
Je woont in Groningen, je squat en je kan zeer goed koken?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:10 schreef Evie het volgende:
[..]
Wacht maar tot je me gezien hebt.. dan wil je me dolgraag thuisbrengen zonder iets te doen
Nee, niet nodig en ja!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:11 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je woont in Groningen, je squat en je kan zeer goed koken?
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:14 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik denk dat je weinig kans maakt op een begeleide wandeling naar je huis
Wat valt er te verliezen aan een begeleide wandeling naar huis zonder dat er iets gebeurd?quote:
Je uitzichtquote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:16 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wat valt er te verliezen aan een begeleide wandeling naar huis zonder dat er iets gebeurd?_!!!
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:16 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Daarvoor kan ik gewoon de stad inlopen hoor
Van een leuk gesprek blauwe ballen krijgenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:20 schreef Evie het volgende:
[..]Het leuke gesprek en de tease waardoor je nog de hele weg naar huis met blauwe ballen moet lopen dan?
![]()
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:21 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik weg ga
[..]
Van een leuk gesprek blauwe ballen krijgenWat voor tease?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |