quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:15 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik heb mn eerste PM ontvangen!Ik wacht nog steeds op die van jou en je tetten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eddy loves Hondjes & the movies :)
Eddy heeft een schizoïde persoonlijkheidsstoornis :(
DEF / BAF F-16
quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:15 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik heb mn eerste PM ontvangen!Ga voortaan maar PM/DM'en en val ons op het forum niet lastig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Expressionquote:Op donderdag 5 juli 2012 20:15 schreef Expression het volgende:
[..]
Aandachtshoer zijn en een eigen topic openen
quote:
Hoe? Zeker door pics te sturen?quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:20 schreef Dientje12 het volgende:
Realiseer je nu zelf wel dat er de komende dagen maanden jaren een FOK! carriere zich ontwikkeld?
Je moet nu je best doen om baas te worden of niet, je moet een positie krijgen enzo
Hoe durft ze. Een beetje de betere users opnoemen en ze in kwaad daglicht zetten, b-b-b toch.quote:
Oh..quote:
Ik zie nog steeds geen tetten danquote:
Nee, door bazentopics te maken enzo, bekend worden is SC's en naar onvergetelijke meets te gaanquote:Op donderdag 5 juli 2012 20:21 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hoe? Zeker door pics te sturen?
Ik voel je.quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:24 schreef Sanddr het volgende:
[..]
Dit voelt wel als een messteek in mijn rug.
Teach me masterquote:Op donderdag 5 juli 2012 20:24 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nee, door bazentopics te maken enzo, bekend worden is SC's en naar onvergetelijke meets te gaan
ja...
Is goed!quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:26 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Dit moet je zelf doen, de weg is lang maar je moet hem blijven volgen..
Hoeft niet, ik heb de dienstregeling van de NS al uitgeprint.quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:25 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik voel je.Als je er over wilt praten, ik ben er voor je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |