abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 5 juli 2012 @ 19:06:03 #1
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_113817297

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren van andere mensen, maar op de hosselkunsten van heloef die maken dat andere gebruikers sowieso al een achterstand hebbenals het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen) vergeleken met hosselkoning heloef.

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Behalve heloef. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt. Laat het dus maar zitten en laat alles over aan heloef. Watch and learn.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken en neem intrek bij heloef. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan vanalles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop naast heloef.

2. Kijk niet steeds naar de grond maar naar heloef.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen van heloef.

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, want ze heeft weinig keus.

6. Zeg hoi en glimlach. Oefen maar hier.

7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

9. Squat, voor vrouwen is het goed voor de kont en voor mannen verhoogd het het testosteron wat er voor zorgt dat je zelfverzekerder overkomt.

10. Voor verdere tips verwijs ik je graag door naar Firefly zijn materiaal

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

De reeks is hernoemd naar "Hosselen met heloef" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel. Daarnaast is het positiever en daar houden we van. Lukt het versieren nog niet zo goed? Dan ben je natuurlijk welkom met al je vragen en opmerkingen.

De OP vind je hier
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_113817309
FIPOOOOO
dus
pi_113817317
quote:
99s.gif Op donderdag 5 juli 2012 19:05 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

We hebben niet allemaal voldoende geld. Helemaal niet de studenten onder ons.
Sparen. Kan iedereen. Zeker in 5 jaar...
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_113817327
quote:
12s.gif Op donderdag 5 juli 2012 19:06 schreef El_Matador het volgende:

[..]

-O- Niet als je die tijd niet gespaard hebt he?!
dus
  donderdag 5 juli 2012 @ 19:07:10 #5
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_113817333
Tevens, kaneel, hoe is het met je stok?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier zeiLt.Surge: Kwaliteits user ben je wel.
Hier zei Murdera: Newb, een enorme baas. _O_
'Komt er dan nooit geen einde aan dit wonder?'
pi_113817334
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 19:05 schreef Evie het volgende:

[..]

Waarom hoeft het nu niet meer?
Omdat ze d'r niet meer is.

Mijn pa spreek ik ook nauwelijks. Tis wel best zo. Zusje en ik hebben ons eigen leven, hij ook.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_113817365
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 19:07 schreef Evie het volgende:

[..]

-O- Niet als je die tijd niet gespaard hebt he?!
Sja, ok. Maar ik vind argumenten als "kan niet" gewoon echt niet geldig. Als je wil kan echt heel veel.

pi_113817366
quote:
6s.gif Op donderdag 5 juli 2012 19:07 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Omdat ze d'r niet meer is.

Mijn pa spreek ik ook nauwelijks. Tis wel best zo. Zusje en ik hebben ons eigen leven, hij ook.
Hm gecondoleerd.. lijkt me lastig.. :)
dus
pi_113817392
quote:
11s.gif Op donderdag 5 juli 2012 19:03 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Je was boos dat ze je verlaten hebben?

Ben je ze niet op komen zoeken dan? Nieuw-Zeeland moet supermooi zijn...
Het is allemaal wat ingewikkelder. Ik heb uiteindelijk in een rechtzaak tegenover mijn vader gestaan omdat ik hem niet meer wilde/durfde te zien omdat ik bang was dat hij me mee zou nemen. Dat is ook wel een drempel om weer contact te zoeken.

Verder was ik boos dat die me alleen liet, en steeds meer vervreemde. Kreeg tegelijk met een verjaardagscadeau met paardendingen (ik reed al 2 jaar niet meer) een brief van zijn advocaat. Voelde me gewoon helemaal alleen gelaten.

Maar behalve dat ik boos was, was ik ook gewoon erg verdrietig. En ik vond het makkelijk om 1 keer helemaal afscheid te nemen dan er telkens aan herinnert te worden.

Overigens is het inderdaad wel heel erg mooi daar, ze wonen ook echt supermooi.
pi_113817401
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 19:08 schreef Evie het volgende:

[..]

Hm gecondoleerd.. lijkt me lastig.. :)
Och, ik had "niet zo'n beste band met haar"... ;)

Af en toe mis ik het, zeker op deze afstand. Maar gelukkig komt goede vriend B. zaterdag hier voor 6 weken heen... *O*

donderdag 5 juli 2012 @ 19:09:53 #11
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_113817405
quote:
12s.gif Op donderdag 5 juli 2012 19:06 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Tuurlijk. Maar het blijft veel geld voor een studentje. ;(

quote:
10s.gif Op donderdag 5 juli 2012 19:07 schreef Newbie114 het volgende:
Tevens, kaneel, hoe is het met je stok?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij is eenzaam. Al in geen tijden andere mensen gezien. ;(
Aan de andere kant hebben de stok en mijn hand een goede vriendschap gesloten. :')
  donderdag 5 juli 2012 @ 19:10:24 #12
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_113817422
quote:
99s.gif Op donderdag 5 juli 2012 19:09 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Tuurlijk. Maar het blijft veel geld voor een studentje. ;(

[..]

Hij is eenzaam. Al in geen tijden andere mensen gezien. ;(
Aan de andere kant hebben de stok en mijn hand een goede vriendschap gesloten. :')
Ik moest lachen.
pi_113817429
quote:
14s.gif Op donderdag 5 juli 2012 19:09 schreef Myraela het volgende:

[..]

Het is allemaal wat ingewikkelder. Ik heb uiteindelijk in een rechtzaak tegenover mijn vader gestaan omdat ik hem niet meer wilde/durfde te zien omdat ik bang was dat hij me mee zou nemen. Dat is ook wel een drempel om weer contact te zoeken.

Verder was ik boos dat die me alleen liet, en steeds meer vervreemde. Kreeg tegelijk met een verjaardagscadeau met paardendingen (ik reed al 2 jaar niet meer) een brief van zijn advocaat. Voelde me gewoon helemaal alleen gelaten.

Maar behalve dat ik boos was, was ik ook gewoon erg verdrietig. En ik vond het makkelijk om 1 keer helemaal afscheid te nemen dan er telkens aan herinnert te worden.

Overigens is het inderdaad wel heel erg mooi daar, ze wonen ook echt supermooi.
Waarom was het zo hard dan? Jij wilde per se niet mee naar NZ? En zij konden makkelijk zonder jou gaan? Pff... Lastig.

En je moeder? Daar woonde je bij?

pi_113817506
quote:
14s.gif Op donderdag 5 juli 2012 19:10 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Ik moest lachen.
Klinkt als mij stok :P
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_113817522
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 19:12 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Klinkt als mij stok :P
Luciferhoutje.

donderdag 5 juli 2012 @ 19:13:45 #16
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_113817532
Ik ben gepord op FB. _O_
pi_113817538
quote:
12s.gif Op donderdag 5 juli 2012 19:13 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Luciferhoutje.
Als je er even tegenaanstrijkt ontsteekt hij? :o
Beter onethisch dan oneetbaar
  donderdag 5 juli 2012 @ 19:13:55 #18
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_113817540
quote:

[..]

Luciferhoutje.
Ow snap! :o
  donderdag 5 juli 2012 @ 19:14:39 #19
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_113817565
quote:
99s.gif Op donderdag 5 juli 2012 19:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ben gepord op FB. _O_
Nu ga ik je ook porren
huehuehuehue
  donderdag 5 juli 2012 @ 19:14:51 #20
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_113817574
quote:

[..]

Ow snap! :o
Goeie pun.
pi_113817575
quote:
6s.gif Op donderdag 5 juli 2012 19:10 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Waarom was het zo hard dan? Jij wilde per se niet mee naar NZ? En zij konden makkelijk zonder jou gaan? Pff... Lastig.

En je moeder? Daar woonde je bij?
Ik wilde niet weg bij mijn moeder. Waarom zij zo graag weg wilde weet ik eigenlijk niet.

Het is gewoon een scheiding geweest, waarbij je als kind gedwongen word om een kant te kiezen. Ookal word dat nooit hard op uitgesproken. Als kind heb ik dat gedaan, ik vind dat ik nu oud genoeg ben om daarop terug te komen, in de scheiding hebben mijn ouders allebei fouten gemaakt, dat heeft geen invloed op wie ze als persoon zijn en al helemaal niet op wie ze voor mij zouden kunnen zijn.

Dat is lastig te begrijpen als kind, dan wijs je liever een schuldige aan.
pi_113817582
quote:
Ik ben gepord op FB. _O_
mlig?
pi_113817608
quote:

[..]

Luciferhoutje.
Ik ben de enige die grap niet snapt :+
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_113817613
quote:
14s.gif Op donderdag 5 juli 2012 19:15 schreef Myraela het volgende:

[..]

mlig?
_O-

pi_113817634
quote:
12s.gif Op donderdag 5 juli 2012 19:15 schreef El_Matador het volgende:

[..]

_O-
Geen grapje, die porde mij vandaag. :@
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')