SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstellen dus niet hier maar in het andere topic.En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
Dat had je nou niet hoeven doen!quote:
En de bachelor party?quote:
En de enige met verstand wordt uitgekotstquote:Op donderdag 5 juli 2012 18:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
Bijgelezen. Die familie met die borstvergrotingen zeg
Ja idd. Ze zagen er nog aardig uit (heb 't niet over die andere zussen)quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:52 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En de enige met verstand wordt uitgekotst
Iddquote:Op donderdag 5 juli 2012 18:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja idd. Ze zagen er nog aardig uit (heb 't niet over die andere zussen)
Ja, een gezond stel hersenen en een eigen mening. Das wel zoooooo 1963 he?quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:52 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En de enige met verstand wordt uitgekotst
vannelle en ikquote:
Dat weet ik nietquote:Op donderdag 5 juli 2012 19:03 schreef Hungry_Joe het volgende:
Oh, proficiat. En een kinderarmpje in de pantalon mag ik aannemen?
Wat? Je weet toch dat ik geen seks wil voor 't huwelijk?quote:
Of van de pastoor/dominee/melkboerquote:Op donderdag 5 juli 2012 19:09 schreef Hungry_Joe het volgende:
Je zou ze de kost moeten geven, al die dwazen die er écht die overtuiging op nahouden. En er dan vervolgens achterkomen dat het seksueel toch niet zo geweldig klikt.
Zijn er genoeg in deze contreien. Alhoewel, het ''je broer is je oom'' gehalte ligt hier ook best hoog...
quote:
Het lijkt me echt helemaal niks... Dan heb je je net voor de rest van je leven vast gelegd aan iemand... blijkt dat het in bed gewoon kut is... Hoewel... als je daarvoor nooit seks hebt gehad heb je natuurlijk geen vergelijkingsmateriaal dus in hoeverre kun je dan oordelen of de seks wel of niet goed is?quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:09 schreef Hungry_Joe het volgende:
Je zou ze de kost moeten geven, al die dwazen die er écht die overtuiging op nahouden. En er dan vervolgens achterkomen dat het seksueel toch niet zo geweldig klikt.
Zijn er genoeg in deze contreien. Alhoewel, het ''je broer is je oom'' gehalte ligt hier ook best hoog...
Daarom vroeg ik ook: Heb je morgen tijd om te trouwen?quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:06 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Wat? Je weet toch dat ik geen seks wil voor 't huwelijk?
Volgende weekquote:Op donderdag 5 juli 2012 19:11 schreef vannelle het volgende:
[..]
Daarom vroeg ik ook: Heb je morgen tijd om te trouwen?
Je referentiekader is dan beperkt, wat ook weer eindigt in een drang om toch wat vers vlees te proberen. Ik snap die lui sowieso niet.quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:11 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Het lijkt me echt helemaal niks... Dan heb je je net voor de rest van je leven vast gelegd aan iemand... blijkt dat het in bed gewoon kut is... Hoewel... als je daarvoor nooit seks hebt gehad heb je natuurlijk geen vergelijkingsmateriaal dus in hoeverre kun je dan oordelen of de seks wel of niet goed is?
Nu wel ff serieus:quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:11 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Het lijkt me echt helemaal niks... Dan heb je je net voor de rest van je leven vast gelegd aan iemand... blijkt dat het in bed gewoon kut is... Hoewel... als je daarvoor nooit seks hebt gehad heb je natuurlijk geen vergelijkingsmateriaal dus in hoeverre kun je dan oordelen of de seks wel of niet goed is?
Dan vind je seks dus ook niet zo belangrijkquote:Op donderdag 5 juli 2012 19:13 schreef vannelle het volgende:
[..]
Nu wel ff serieus:
Lig nu in scheiding en de seks was altijd waardeloos en vooral weinig.
Als je geen vergelijkingsmateriaal hebt kún je er tevreden over zijn, dat is dan ook niet de reden dat het bij ons stukloopt.
Begrijp ik het goed en was ze de enige met wie je geneukt hebt?quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:13 schreef vannelle het volgende:
[..]
Nu wel ff serieus:
Lig nu in scheiding en de seks was altijd waardeloos en vooral weinig.
Als je geen vergelijkingsmateriaal hebt kún je er tevreden over zijn, dat is dan ook niet de reden dat het bij ons stukloopt.
Dat was ook de eerste vraag die in mij op kwamquote:Op donderdag 5 juli 2012 19:14 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Begrijp ik het goed en was ze de enige met wie je geneukt hebt?
Oh zoquote:Op donderdag 5 juli 2012 17:30 schreef vannelle het volgende:
[..]
Die moest ik nog apart beantwoorden idd.
Ik bedoel er alleen maar mee dat je er goed uitziet, geen rare maten dus als iets je niet past ligt het aan de fabrikant.
Er zijn belangrijkere dingen zoals communicatie en zo...quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan vind je seks dus ook niet zo belangrijk
Nee, voor het trouwen al een aantal en tijdens het huwelijk ook 1.quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:14 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Begrijp ik het goed en was ze de enige met wie je geneukt hebt?
Zie boven.quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:17 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat was ook de eerste vraag die in mij op kwam
Inderdaadquote:Op donderdag 5 juli 2012 19:20 schreef vannelle het volgende:
[..]
Er zijn belangrijkere dingen zoals communicatie en zo...
Was idd alleen maar goed bedoeld.quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh zo. Dank je. Nou, fabrikanten denken dat de Nederlandse vrouwen allemaal een B-cupje hebben. Nou sorry, ik niet
.
Ik pas ook alleen maar in de duurdere blouses en dat is best kut soms...
Dan las ik je comment verkeerd. Wilde alleen maar zeggen dat het in het geval van één bedpartner ook gruwelijk moet gaan jeuken op termijn en dat er een enorme nieuwsgierigheid moet ontstaan naar andere vrouwen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:20 schreef vannelle het volgende:
[..]
[..]
Nee, voor het trouwen al een aantal en tijdens het huwelijk ook 1.
Was wel zo eerlijk dat te vertellen waardoor toen het woord scheiding ook al viel.
[..]
Zie boven.
Ook ik ben niet helemaal heilig.
Een vrouw die niet kan shoppen?quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:21 schreef Samzz het volgende:
Oh en hoi.
Ik ben thuis na een teleurstellend middagje shoppen.
Ik kan er niks aan doen dat jurkjes mij niet passenquote:
Ja, hoi!quote:
Klopt ook wel, maar als je samen bent met iemand van wie je houdt doe je haar dat vreemdgaan niet aan.quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:22 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dan las ik je comment verkeerd. Wilde alleen maar zeggen dat het in het geval van één bedpartner ook gruwelijk moet gaan jeuken op termijn en dat er een enorme nieuwsgierigheid moet ontstaan naar andere vrouwen.
Zonder seks heb ik ook geen zin meer om te luisteren.quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:20 schreef vannelle het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |