Dit.quote:Op donderdag 5 juli 2012 17:46 schreef Micson het volgende:
Ik ben de hele dag thuis geweest, geen mooie vrouwen gezien
Helaas ook de lelijkstequote:Op donderdag 5 juli 2012 17:46 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Dit.
En in Rotterdam wonen sowieso de mooiste meisjes, dus het verbaast me niets.
Nee hoor, jurken.quote:Op donderdag 5 juli 2012 17:49 schreef AppelCake het volgende:
Nu hebben ze allemaal van die korte broekjes aan!![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2012 17:43 schreef Tito_Makani het volgende:
Dit is echt de eerste keer dat ik baal dat ik een vriendin heb die ook nog een keer in het buitenlandzit
Ik zag echt zoveel mooie jurken voorbij komen vandaagquote:
quote:Op donderdag 5 juli 2012 17:52 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Je moet ook niet in Charlois lopen.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 17:45 schreef Kola het volgende:
Ik zag vooral weer veel cellulitisbenen tevoorschijn komen.
Ik ook, maar ben blutquote:Op donderdag 5 juli 2012 17:58 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ik zag echt zoveel mooie jurken voorbij komen vandaag
Je moeder is toch best mooi?quote:Op donderdag 5 juli 2012 17:46 schreef Micson het volgende:
Ik ben de hele dag thuis geweest, geen mooie vrouwen gezien
Beetje lastig als je daar woont. Maar ook hier heb je soms erg mooie vrouwen van arabische afkomst rondlopenquote:Op donderdag 5 juli 2012 17:52 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Je moet ook niet in Charlois lopen.
Nederlanders zijn dan ook lelijkquote:Op donderdag 5 juli 2012 18:34 schreef Alborz het volgende:
Ik ben de afgelopen dagen elke dag naar de stad geweest, maar zie niet zo veel mooie vrouwen om eerlijk te zijn (Utrecht).
:/quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:35 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
Nederlanders zijn dan ook lelijk
Misschien eens wat minder feesten en wat meer opletten op school?quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:33 schreef Partyboy1991 het volgende:
VROUWEN HIER HEBBEN VAN DIE BENEN DIE MET HAAR ZO ZIJN EN DAN ZIJN DIE BENEN WIT>>>WITTE VOETEN<<< WITTE BENEN
Whatever the fuck everquote:Op donderdag 5 juli 2012 18:43 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Misschien eens wat minder feesten en wat meer opletten op school?
Ik zie niet in waarom je mij quotequote:Op donderdag 5 juli 2012 18:56 schreef Vinnik het volgende:
[..]![]()
TS, je hebt toch pics van je vriendin? Waarom kijk je daar niet gewoon de hele dag naar?
quote:Op donderdag 5 juli 2012 17:53 schreef DeParo het volgende:
Deze is mooi maar als ze even moet slikken; ho maar.
[ afbeelding ]
joer inglis is ferri welquote:Op donderdag 5 juli 2012 18:58 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom je mij quote
Hm oke het is een quote uit een film, maakt niet uit verder dat je niet zo cultureel ontwikkeld bent, Kusjequote:
Oscar waardige film zeker?quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:17 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
Hm oke het is een quote uit een film, maakt niet uit verder dat je niet zo cultureel ontwikkeld bent, Kusje
Training Day is een Amerikaanse film uit 2001 geregisseerd door Antoine Fuqua. De hoofdrollen worden vertolkt door Denzel Washington en Ethan Hawke.quote:
Jawel, overal waar te voor staat is niet goed.quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:22 schreef EdRendum het volgende:
Imho bestaat er niet iets als teveel mooie vrouwen...
quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:33 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
Training Day is een Amerikaanse film uit 2001 geregisseerd door Antoine Fuqua. De hoofdrollen worden vertolkt door Denzel Washington en Ethan Hawke.
De film was een groot kassucces.
Prijzen en nominaties
2002 - Oscar
Gewonnen: Beste acteur in een hoofdrol (Denzel Washington)
Genomineerd: Beste acteur in een bijrol (Ethan Hawke)
2002 - Golden Globe
Genomineerd: Beste acteur in een drama (Denzel Washington)
2002 - MTV Movie Award
Gewonnen: Beste cameo (Snoop Dogg)
Gewonnen: Beste slechterik (Denzel Washington)
Dat is echt een topfilmquote:Op donderdag 5 juli 2012 19:33 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
Training Day is een Amerikaanse film uit 2001 geregisseerd door Antoine Fuqua. De hoofdrollen worden vertolkt door Denzel Washington en Ethan Hawke.
De film was een groot kassucces.
-
Winterslaapquote:Op donderdag 5 juli 2012 17:44 schreef Scuidward het volgende:
Sjongejongejonge, in de winter heb jij je paardenkleppen op of niet?
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 07:53 schreef Dumbless het volgende:
Zeer terechte klacht. (bijna) elke mooi vrouw (die er nu in de zomer onwijs geil bijloopt) is een middelvinger die naar je opgestoken wordt: 'mij heb je niet geneukt, en ga je zo ook niet doen.'
Niets leuks aan.
Aaaaaah.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 07:53 schreef Dumbless het volgende:
Zeer terechte klacht. (bijna) elke mooi vrouw (die er nu in de zomer onwijs geil bijloopt) is een middelvinger die naar je opgestoken wordt: 'mij heb je niet geneukt, en ga je zo ook niet doen.'
Niets leuks aan.
Je hoeft niet te kijkenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 07:55 schreef Maikuuul het volgende:
Vieze dikke wijven met van die veelste strakke broekjeste smerig als je die cellulitus ziet.
Alsof zon broekje je vette lichaam opeens sexy maakt
Ditquote:Op donderdag 5 juli 2012 17:45 schreef Kola het volgende:
Ik zag vooral weer veel cellulitisbenen tevoorschijn komen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |