quote:Battle 1:
Battle 2:
Battle 3
Battle 4
Halve finales
Battle 1:
Battle 2:
FINALE
Winnaar 1e toernooi:
quote:
Kun je een beetje squirten? Dan wil ik het wel door de vingers zien.quote:
woehoehahahahahhqhahhahhahahahhahhhaquote:Op donderdag 5 juli 2012 17:09 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Kun je een beetje squirten? Dan wil ik het wel door de vingers zien.
ahahahahaha vingers vingeren begrijp je?
Neen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 17:06 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Is dat een inschrijving?
Ik wil inderdaad de afmetingen in dm krijgen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 17:12 schreef -Datdus- het volgende:
Wordt je ingedeeld op gewicht of op lengte zoals bij basketbal?
Gemeten vanaf de kruin of vanaf de grond?quote:Op donderdag 5 juli 2012 17:13 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ik wil inderdaad de afmetingen in dm krijgen.
Afstand tussen balzak en anus in mm voldoet.quote:Op donderdag 5 juli 2012 17:14 schreef Yveske het volgende:
[..]
Gemeten vanaf de kruin of vanaf de grond?
dat jaquote:Op donderdag 5 juli 2012 17:36 schreef vogelkooi het volgende:
Typo in op er staat rap in plaats van fap.
quote:
quote:Op donderdag 5 juli 2012 17:03 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
De regels
- Eerst zorgen we dat er 8 spelers meedoen. Wie het eerst komt, wie het eerst maalt.
- Ik zorg ervoor dat willekeurige users tegen elkaar gaan rappen
- De faps bestaan uit 16 rukken (bars) en in de regel is het de bedoeling dat je de andere 'onderspuit' op een originele manier.
- Nadat allebei de users hun fap hebben gedaan en een filmpje geupload hebben kunnen de andere users stemmen. De eerste user die 3 stemmen krijgt wint en gaat door naar de volgende ronde (halve finales).
- Ook hier weer 16 rukken per persoon, finale idem.
- Je mag op je tegenstander stemmen maar niet op jezelf.
- Alleen eigen (originele) handen!
Deelnemers:
AlDieWillenteKaaprenVaren
Ame_thyst
Sanddr
Yveske
TJV
-Datdus-
Schrijf je in!
Huidige stand
[..]
Als je iemand anders regelt die je arm heen en weer schud dan wank je jezelf door zijn/haar kracht.quote:Op donderdag 5 juli 2012 17:49 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Jammer dat de regels een samenwerkingsverband tussen ons verbieden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |