wie kijkt er nou omhoog als je denkt dat het gaat regenen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:53 schreef AppelCake het volgende:
Het begint ineens te regenen!dan kijkt ze omhoog, en ren ik weg.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:54 schreef Rodawa het volgende:
[..]
wie kijkt er nou omhoog als je denkt dat het gaat regenen.dan krijg je water in je oog
Domme blondjes.quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:54 schreef Rodawa het volgende:
[..]
wie kijkt er nou omhoog als je denkt dat het gaat regenen.dan krijg je water in je oog
Mannen die met hun ogen dicht onder water zwemmenquote:Op donderdag 5 juli 2012 16:54 schreef Rodawa het volgende:
[..]
In de zee is het wel logisch.quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:56 schreef Yveske het volgende:
[..]
Mannen die met hun ogen dicht onder water zwemmen
Of met je hand je neus dichtknijpen als je een bommetje maakt.quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:56 schreef Yveske het volgende:
[..]
Ja, dat is ook zo nichterig.quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:57 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Of met je hand je neus dichtknijpen als je een bommetje maakt.
Men? Is ze een hoer?quote:Op donderdag 5 juli 2012 17:38 schreef spierbal het volgende:
Jij bent net Gilette
The best the men can get
Anders raak ik mijn lenzen kwijtquote:Op donderdag 5 juli 2012 16:56 schreef Yveske het volgende:
[..]
Portemonnee?quote:Op donderdag 5 juli 2012 17:40 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik heb iets in mijn broek, dat jij heel lekker vind
Snoep?quote:Op donderdag 5 juli 2012 17:40 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik heb iets in mijn broek, dat jij heel lekker vind
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |