Pics or it did'nt happenquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:10 schreef bitterend het volgende:
We hebben vandaag voor het eerst sampies gezwommen!! ik en mijn ukkepuk![]()
het was zooo leuk!
Leuk!quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:10 schreef bitterend het volgende:
We hebben vandaag voor het eerst sampies gezwommen!! ik en mijn ukkepuk![]()
het was zooo leuk!
Ik was alleen met haar vandaag, ouder en kind zwemmen!quote:
Hema heeft stretchrompers, die frummelen beduidend minder op onder de truitjes dan de gewone rompers vind ik.quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:47 schreef rebel-angel het volgende:
bedankt dan zet ik die op m'n lijstje, ik twijfelde door idd dat gefrot
Ik heb juist weer korte mouw rompers onder lange mouw shirtjes gedaan, ivm dat gefrot. Gek werd ik ervan! Denk dat het op 1 hand te tellen is dat ze dat heeft gedragen...wel lange mouw aan, maar dan weer iets met korte mouw er overheen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:47 schreef rebel-angel het volgende:
bedankt dan zet ik die op m'n lijstje, ik twijfelde door idd dat gefrot
Ik zou het max 24 uur bewaren, als het klaargemaakt is. Ook met fruit..quote:Op vrijdag 6 juli 2012 09:06 schreef Kyara het volgende:
hoelang kun je babyvoeding (gepureerde broccoli) eigenlijk in de koelkast bewaren? En als er op een zak wortels staat dat je ze niet in mag vriezen, kun je ze dan wel gekookt en gepureerd invriezen of kan dat ook niet?
Wij hebben Daan een poosje "gebakerd" met een hydrofiel. Misschien werkt dat bij jullie ook nog:quote:Op vrijdag 6 juli 2012 08:55 schreef Tinuviel het volgende:
Clubsoda, hoe zit de omslagdoek dan dicht? Ik heb er eentje met klittenband en dat werkt niet zo goed. Ook kun je die van mij niet echt strak dichtmaken. Is dat trouwens voor een dag als gisteren niet te warm?
Tot nu toe deden we dunne dekens of lakentjes. Goed strak instoppen onder de matras van de wieg werkt ook niet zo goed.
Van de UvA? Ben ik met Pietje ook een keer geweest, was leuk!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 09:59 schreef Kyara het volgende:
En Midas gaat woensdag naar de universiteit. Hij gaat meedoen met een onderzoek van het babylab. ben benieuwd!
Midasquote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:48 schreef Kyara het volgende:
ooh zo'n wrap was echt fijn hoor in de mc. Maar hoe zo paste draakje er niet in dan? Dat wikkel je er toch gewoon omheen?
ik gooi hem er nog even in hoor
[ afbeelding ]
Nou, omdat mini niet met d'r beentjes door de daarvoor bestemde stukken kon, en als ik em dan dichtmaakte tot wikkeldoek, ze er hopeloos in verdwaalde. Ze was echt veel te klein daarvoor...quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:48 schreef Kyara het volgende:
ooh zo'n wrap was echt fijn hoor in de mc. Maar hoe zo paste draakje er niet in dan? Dat wikkel je er toch gewoon omheen?
ik gooi hem er nog even in hoor
[ afbeelding ]
Zo rond de 30euroquote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:22 schreef Susie het volgende:
Mja, zo'n zomerhoes, is dat nog de moeite waard DML? Bedoel, duurt niet heel lang meer voordat ze over gaat vermoed ik. Weet niet hoe duur die dingen zijn (te lui om te googlen op mobiel).
Ik dacht al dat het niet normaal was, dat zweten bij het drinken, maar R heeft het dus ook!Met name bij de middag en avondfles, gutst van d'r af! Arme beebs.
Maak daar een tientje van als je de neppe koopt bij de Prenatal. En die passen prima hoor, wij hebben nooit andere gehad. Absorbeert net effe wat meer. We hebben ze voor alle autostoelen, maakt ook net wat makkelijker schoon.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:28 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Zo rond de 30euro
http://www.bol.com/nl/l/b(...)DVNLGOO0020310456aa1
Nou nee, we zitten wel aan water, maar dat is viswater zeg maar...heule grote vissen erinquote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:30 schreef bitterend het volgende:
Oh lekker Susie! gaan jullie nog zwemmen met Anouk?
Ja kan altijd natuurlijk, maar volgens mij zit ze nog goed in de mc. Hoofd nog prima onder de rand en voeten komen nu net tegen de bank, dus lijkt mij nog niet noodzakelijk dat ze over gaat. Leek mij wel fijner als we op vakantie gaan, je kunt haar toch beter zien dan (achterkant mc is niets aan ofcourse), maar ivm veiligheid en het nog kunnen in de mc, gaan we daarvoor (tenzij ze binnen nu en 3 weken besluit in ene flink te groeienquote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:43 schreef Juud79 het volgende:
Kan ze nog niet over naar een grotere stoel Susie?
Ik heb het even opgezocht, een aeromoov heet het ding.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bleie
Dat is jammer dat jullie niet even hebben kunnen ontspannen!
Tinu
Wel jammer dat een aantal mensen nog niet zijn geweest
ik mis ook een aantal mensen hoor, maar ik weet van hen dat ze best druk zijn (samengesteld gezin bijv. of werk op een boerderij, dat gaat altijd door)
als S iets groter is ga ik hun gewoon opzoeken met![]()
heb niet meer kunnen slapen & vanm verjaardag van mn moeder.
daar staat mn 'oude' bed nog, dus kan altijd ff liggen als ik wil![]()
Die van mij deden het ook alleen als ze op ons lagen te slapen. Heerlijk vond ik het, vooral dat geknor erbij.quote:Op zondag 8 juli 2012 13:45 schreef Zoë23 het volgende:
zo ligt S ook te slapen haha vind het juist wel schattig
Irritant dat iemand dan het kinnetje omhoog duwt.. Kan er echt niet bij.. Maargoed, diegene weet het nu. (voor de 2e keer)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat ben ik blijblijblij met dat swimtrainer!!en zij ook!
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
Tof shirtquote:Op zondag 8 juli 2012 15:54 schreef Nirak het volgende:
Bitterend, wat een vrolijke baby
en die kleintjes van Claudia![]()
Baby's met open mond zijn schattig, dat moet je niet terug duwen
Wij zijn net even bij "oude oma" geweest (mijn oma) Wat een pret
[ afbeelding ]
En nog wat mooie foto's
Zo'n baaldag hadden we gisteren, inclusief mijn moeder op bezoek.quote:Op zondag 8 juli 2012 17:38 schreef NotTheSame het volgende:
Draakje heeft vrijwel altijd d'r mond open staan...
Na een geweldige dag gisteren, incl. 2 slaapjes van 45min en 2 uur hebben we vandaag weer een baaldag. Alleen bij papa of mama hangen/zitten/liggen/klauteren is goed.
Oh, en mijn halve dreumes kan gewoon zitten!
Volgens mij is dat een tandarts advies.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:52 schreef Susie het volgende:
R!wat heeft ze een lol!
En Fayeook zo'n mooie.
Ik heb overigens wel begrepen dat je in de gaten moet houden dat ze door de neus ademen... Weet alleen niet meer van wie en ook het waarom niet meer
quote:Is ademhalen door de mond niet goed?
De natuurlijke
weg voor de ademhaling
is door de neus. Als je veel door de mond ademhaalt,
heb je meer kans op een aantal ongemakken
zoals:
• uitdrogen van mond en keel;
• ontstekingen aan oren, keel en luchtwegen;
• een verstopte neus;
• afwijkingen aan het gebit en de kaak;
• snurken of onrustig slapen;
• onduidelijk praten.
Ik heb ook zulke mooie foto's op de Ipad staan, maar kan ze niet uploaden via tinypic. Welke upload programma's gebruiken jullie?quote:
www.tinypic.comquote:Op zondag 8 juli 2012 20:50 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Ik heb ook zulke mooie foto's op de Ipad staan, maar kan ze niet uploaden via tinypic. Welke upload programma's gebruiken jullie?
quote:Op zondag 8 juli 2012 21:48 schreef bitterend het volgende:
Tinu wat is L.ior toch gegroeid!! mooie kereltje is het![]()
De broek is een maatje 68, net zoals het overhemd dus allebei zijn nog te groot maar ik vond het zo'n mooie combi voor het huwelijk.quote:Op zondag 8 juli 2012 21:54 schreef Susie het volgende:
Oh, Kyara, ik had die foto's nog helemaal niet gezien! Geweldig
En L ook zo'n lieffieDie broek ook
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb ook maar 2 doeken..eentje ligt meestal in de auto, maar als ik m binnen nodig heb dan haal ik m er gewoon uit, dusja...gewoon niet vergeten om dat ding in en uit de auto te halenquote:Op maandag 9 juli 2012 12:48 schreef Tinuviel het volgende:
PE hopelijk deze keer betere meting en fijn dat ze... de goede kant heeft gekozen. Heerlijk zo'n draagdoek! Ik heb er zelf eigenlijk te weinig, want ik mis eentje voor in de auto. Moet er thuis toch nog 2 overhouden mits eentje in de was zit.
ja duh....quote:Op maandag 9 juli 2012 19:45 schreef NotTheSame het volgende:
PureEvil, ik zou die wortel wel eerst koken... Ik doe ze meestal een minuutje of 10.
Hmz, dus dat mag ze dan dus niet.....quote:Op maandag 9 juli 2012 20:08 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Wortels uit pot zijn geen snot maar er zit wel zout in blik en conserven vaak.
Jupquote:Op maandag 9 juli 2012 20:11 schreef PureEvil het volgende:
[..]
Hmz, dus dat mag ze dan dus niet.....
Anders haal ik wel een keer verse (rauwe) wortels en dan kook ik die wel.
En dan kan ik die toch ook pureren en invriezen toch?
Signature heet datquote:Op maandag 9 juli 2012 20:32 schreef Susie het volgende:
Je moet je tekst nog even veranderen Kersjes(weet nooit hoe die nou heet... niet die onder je naam, maar die andere)
Ah.. en die ander dan onderschrift dus...quote:
Onder je naam heet ondertitelquote:Op maandag 9 juli 2012 21:06 schreef Susie het volgende:
[..]
Ah.. en die ander dan onderschrift dus...
hhier nog zo'n "mietje"quote:Op maandag 9 juli 2012 15:03 schreef Susie het volgende:
S. al tandjes!en fijn toch dat je niets gemerkt hebt!
Ik geef Anouk gewoon pyama-papje voor 6+ Weet niet eens of die er wel voor 8+ zijn eigenlijk![]()
En hier gaat het brood eten goed! Ik had al een poosje geen brood gegeven, omdat ze iedere om 11.30 wilde slapen en dan sliep tot 13.30 ongeveer...vond een broodje geven dan nog een beetje "raar". Vandaag dus maar wel gedaan...en wow wat kan ze dat al goed eten zeg! Echt kauwen! Ze krijgt het bij mijn zus en op het kdv wel gewoon, alleen ik ben zo'n muts...
Ah daar kijk ik wel naar uit, van 1900-0700 slapen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 10:22 schreef Cyntiaa het volgende:
Zodra ik Cas een pyjamapapje geef dan is het de hele avond feestHij kan absoluut niet tegen de suikers die daar in zitten. Nu hij overdag gewoon erg goed eet & drinkt heeft hij nog maar weinig trek in de 11:30 en 19:00 fles dus daar wordt steeds minder van gedronken. Hij slaapt al een hele tijd van 19:00 tot 07:00 uur.
Bij Cas is het nu ongeveer een maand op de ritquote:Op dinsdag 10 juli 2012 10:23 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ah daar kijk ik wel naar uit, van 1900-0700 slapen.. Of in ons geval tot 0630, dat zou werktechnisch enzo wel fijn uitkomen. Wanneer komt dat ongeveer?
Dat verschilt per kindquote:Op dinsdag 10 juli 2012 10:23 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ah daar kijk ik wel naar uit, van 1900-0700 slapen.. Of in ons geval tot 0630, dat zou werktechnisch enzo wel fijn uitkomen. Wanneer komt dat ongeveer?
Bij Wehkamp lopen er acties. Misschien iets voor je?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:24 schreef Tinuviel het volgende:
Iemand toevallig een idee over lopende pampersaanbiedingen? Vanochtend was zijn hele onderkant nat en een grotte natte vlek in ons bed. Ik schuif het maar op de ah luiers.
Hij slaapt prima hoor. In feite ook van 1900-600 maar met een fles om 2230quote:Op dinsdag 10 juli 2012 10:26 schreef PureEvil het volgende:
Lol...Je moet m ook goed te eten geven Kuukske, dan slaapt ie wel![]()
![]()
Of zou t in de genen zitten dat lange slapen hier
Heb je al PCM bij de hand voor de koorts die ze kan krijgen?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:41 schreef Sam1993 het volgende:
Tinuviel bij kruidvat zijn de kruidvat luiers in maat 1 en 2 in de aanbieding. 1 pak kost nu 6.50 inplaats van 7.50. (vind ze zelf wel stug die van ah zijn veel soepeler maar wij hebben nog geen ongelukjes gehad met kruidvat.)
Hier verder niks bijzonders te melden Het gaat super met Lisa en ben eindelijk volop aan het genieten! Vanmiddag de eerste prikjes dus hopelijk kan ik blijven genieten![]()
Pe, Wat een mooi meisje.
Zoë, dat rammelen voor een tweede klinkt bekend;) Hier wachten we alleen nog minimaal een jaar of 4.
Ja.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:59 schreef Sam1993 het volgende:
Ja pcm heb ik in huis. en ook de tip van de huisarts om de plek waar geprikt is goed te masseren voor 20 minuten lang omdat de vloeistof dan verspreid en ze er minder last van zouden hebben. klinkt dit iemand bekend?
Wij geven hier een zetpil bij de 38 graden aangezien haar eigen thempratuur eigenlijk nooit boven de 37 uitkomt schommelt meestal rond de 36,6 en 36,8
Xanteh Wat een leuk bedje.
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:59 schreef Sam1993 het volgende:
Ja pcm heb ik in huis. en ook de tip van de huisarts om de plek waar geprikt is goed te masseren voor 20 minuten lang omdat de vloeistof dan verspreid en ze er minder last van zouden hebben. klinkt dit iemand bekend?
Wij geven hier een zetpil bij de 38 graden aangezien haar eigen thempratuur eigenlijk nooit boven de 37 uitkomt schommelt meestal rond de 36,6 en 36,8
Xanteh Wat een leuk bedje.
3 flessen als je die fles 's avonds met pyamapap dus meetelt. Daarom weet ik het ook ff niet zo goed. Ik denk (als het droog is morgenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:23 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Susie ik zou nog wat meer vocht aanbieden. Hetzij fv of iets anders maar twee flessen en een bekertje sap is niet zo veel uiteindelijk.
Heb jij een linkje naar de website of folder waar die aanbieding instaat? Tot nu toe zijn alle megapakken die ik heb gezien alleen verkrijgbaar met luiers vanaf maat 3.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:46 schreef hilliebillie het volgende:
Over de pampersaanbieding.. Bij de makro hebben ze nu twee megapakken pampers + pak pampers billendoekjes waar er 9 inzitten voor 60 euro (inclusief btw) als je dan de prijs van billendoekjes er af telt zit je op 45 euro voor twee megapakken
Ik kan alleen zo snel niet gevonden krijgen hoeveel luiers erin een megapak zitten maat twee.. Ik weet dat maat 4 114 is en volgens mij maat 3 136.. Dus maat twee zal net iets meer zijn..
Alleen ergens een makropas lenen als je die zelf niet hebt..
Groeigids.nlquote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:54 schreef Vlindur het volgende:
Waar vullen jullie de curves van de kinderen in? Ik doe dat nu in de cuves van borstvoeding.com en had ook die van groeiop.nl, maar die zijn er mee gestopt en ik heb geen idee waar nu een te vinden
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:56 schreef Sam1993 het volgende:
Zoe, Hier niet perse vanwege de bekkenklachten maar ik blijf telkens hangen in mijn opleiding. wil die nu echt wel afmaken en een jaartje werken. Wij hebben voor de nacht ook maatje 3 anders is ze inderdaad nat.
Hier gaat het er goed. Lees hier altijd wel mee maar post niet zo veel ivm drukte enzo.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:31 schreef NotTheSame het volgende:
Hilliebillie, hoe is het eigenlijk bij jullie? Jullie mannetje is inmiddels ook bijna een dreumes toch?
Oh! Dat gaat echt snel!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:00 schreef Beessie-Jen het volgende:
mijn baby gaat te snel.....
View My Video
Leuk! Wat gaan jullie doen? Ik krijg hier morgen toevallig twee mensen thuis voor een onderzoek waar ik al vanaf heb begin van m'n zwangerschap aan mee doe. Idee dat ze ons komen filmen maakt me een beetje zenuwachtigquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:55 schreef Kyara het volgende:
Mooi meisje PE!
Fijn TJ!
Hier eigenlijk weinig nieuws. Morgen gaan we naar het babylab om mee te doen met een onderzoek. Ben benieuwd hoe hij dat vindt.
Ja ben eigenlijk ook heel erg benieuwd wat voor soort onderzoek het is.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:31 schreef Mevr_Mus het volgende:
[..]
Leuk! Wat gaan jullie doen? Ik krijg hier morgen toevallig twee mensen thuis voor een onderzoek waar ik al vanaf heb begin van m'n zwangerschap aan mee doe. Idee dat ze ons komen filmen maakt me een beetje zenuwachtigNahja, alles voor de wetenschap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |