abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113811943
De Baby's

16 juli 2011: Elise, dochter van Sannne
19 juli 2011: Jurre, zoon van Aventura
20 juli 2011: Cas, zoon van Cyntiaa
21 juli 2011: Floris, zoon van LiedjeBackstage
17 augustus 2011: Liene Nikkie, dochter van Beessie-Jen
26 augustus 2011: Jelle, zoon van Hilliebillie
26 augustus 2011: Simon, zoon van Mevr_Mus
11 september 2011: Wies, dochter van Wickie
18 september 2011: Eva, dochter van Take_A_Picture
23 september 2011: Linus, zoon van Kaarr
23 september 2011: Destin Liam, zoon van Scorpionsworld
23 september 2011: Loïs, dochter van PiercedGal
28 september 2011: Leonore, dochter van Bass-Miss
29 september 2011: Kyan, zoon van Lujaxa
05 oktober 2011: Adam, zoon van Sandous
24 oktober 2011: Anouk, dochter van susie
26 oktober 2011: Danne, zoon van Nirak & Faithz
04 november 2011: Jelte zoon van Vlindur
05 november 2011: Rowan, zoon van meissie1595
19 november 2011: Rayen, zoon van Timejumper
23 november 2011: Kioni, dochter van MizzEnroe
24 november 2011: 'SC-tje', dochter van SummerBreeze & SocialDisorder
28 november 2011: Ollie, zoon van _evenstar_
16 december 2011: 'Draakje', dochter van NotTheSame
21 december 2011: Daan, zoon van Deepfreeze En _FlasH_
31 december 2011: Mia, dochter van Octopussy
11 januari 2012: Midas, zoon van Kyara en Argento
25 januari 2012: 'Pietje', zoon van Bleie
10 februari 2012: Sander, zoon van Fee-nix
3 maart 2012: Cristel, dochter van PureEvil
9 april 2012: Huubke, zoon van Asyniur
3 mei 2012: Cara, dochter van Xanteh
9 mei 2012: Lior Nethanel, zoon van Tinuviel & Iamredleader
9 mei 2012: Lisa, dochter van Sam1993
12 mei 2012: S.ara, dochter van zoë23
11 juni 2012: Faye, dochter van Marjolijntje

*** vermeldingen zijn officiële Fok!baby's
(Een Fok!baby is een baby geboren uit een relatie waarbij de ouders elkaar hebben leren kennen op FOK!)

Graag de lijstjes NIET zelf aanpassen, er verdwijnen nog wel eens kindjes van lijsten op die manier. De modjes lopen de lijstjes af en toe na.

[ Bericht 1% gewijzigd door BE op 10-07-2012 14:40:15 ]
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_113812036
Ik sloot hem met:

Zoe wat een lief, schattig meisje heb je toch.

Fijn van die goede nachten. Ik hoop voor jullie dat dat zo blijft.

BJ en Fee, fijn dat het zo goed gaat. Ikzelf kan de tijd ook alleen maar vinden omdat ik verlof heb. En dan heb ik nog niet altijd de tijd, zoals vandaag bv maar heel beperkt.

KatyM, we zien je zeker wel heel gauw hier

Df precies zo heeft de wvk het ook uitgelegd. Gelukkig was s' avonds de koorts van 38,5 gezonken naar 38,1 en de volgende ochtend compleet weg.

Onze nacht was niet zo geweldig. Niet zozeer vanwege de baby, maar eerder vanwege onze peuter. Lekker ziekig en slaapperikelen met niet in eigen bed willen slapen, hup met z'n drieen in ons bed. Na 45 min draaien toch maar weer terug in eigen bed. Toen kon ik niet slapen en kortt daarna kwam L. voor een voeding.

Vandaag ook lekker druk: met kids naar kdv voor een foto van mijn boefjes. Na een uur terug weer naar kdv, peuter ophalen en naar de huisarts. Daarna naar mijn werk om onze mooie baby te showen en dan zieke peuter ophalen en entertainen.
/ einde dagboekpost
Carpe Diem- Pluk de Dag
  donderdag 5 juli 2012 @ 19:52:44 #3
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_113819290
Pffff... Mag het iets minder warm? Heb hier een beeb dat door de warmte niet wil slapen... Kwam half 7 uit mijn werk en sindsdien met d'r in de weer. Zo te zien is ze nu letterlijk omgevallen in bed. Ze heeft nog wel even aan mama laten zien dat ze ook in bed kan staan O+
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_113820697
Susie voor mij mag het zeker ook wat minder warm. Ik ben natuurlijk heel blij met mooi weer tijdens mijn verlof, maar dit is een beetje teveel van het goede.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_113821042
Het mag van mij best zo warm, maar dan wel graag met zon :)
Hier ligt een baby alleen met romper aan te slapen. Met slaapzak slaapt hij niet goed: te warm. En zonder dus prima.
Volgens opa en oma is hij vandaag veel gaan staan in de box en veel pogingen tot gedaan daarbuiten.
Hij eet wel slecht met dit weer.. Ook borstvoeding gaat niet van harte.. Gelukkig drinkt hij wel graag water!
pi_113822008
Susie, naar is dat. Met Chris ook wel eens van ellende op het grote bed gaan liggen. Hij in de houtgreep /ingewikkeld in een laken, zodat hij niet zo kon bewegen. En dan viel hij uiteindelijk wel in slaap (na brullen), en konden we hem naar zijn eigen bedje tillen..

Hier ook warm, maar gelukkig heeft Daan er weinig last van. Nu in lange mouw romper en dunne slaapzak..
  donderdag 5 juli 2012 @ 20:59:17 #7
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_113822421
Anouk ligt nu in een mouwloze romper, zonder slaapzak. Straks voor de fles gaat de dunne slaapzak wel aan, 's nachts koelt het wel wat af. Zelf heb ik ook wel eens een koud been, die buiten het bed bungelt :P
Het rolgordijn is ook nog eens naar beneden gedonderd, dus wellicht was het ook te licht in haar kamer. Heb met wat gevloek een dekbedovertrek aan de gordijn roede(?) geknoopt.... Hoop dat lief morgen het rolgordijn weer op kan hangen (was er al 2 keer af geflikkerd, dus hij was er klaar mee :P)
pi_113822968
We hebben vandaag voor het eerst sampies gezwommen!! ik en mijn ukkepuk O+ O+ het was zooo leuk!
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_113823368
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 21:10 schreef bitterend het volgende:
We hebben vandaag voor het eerst sampies gezwommen!! ik en mijn ukkepuk O+ O+ het was zooo leuk!
Pics or it did'nt happen :D
pi_113823567
Is die van ons dan zo warmbloedig? Die ligt in korte mouw in een zonerslaapzakje.

Want ja ja! Hij slaapt zonder puckababy tegenwoordig :D sinds de inentingen gaat dat Keigoed.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  donderdag 5 juli 2012 @ 21:25:11 #11
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_113823684
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 21:10 schreef bitterend het volgende:
Leuk! O+

Die van mij ook Kuukske, mouwloos, zonder slaapzak nog dus...
pi_113823769
quote:
1s.gif Op donderdag 5 juli 2012 21:19 schreef Nirak het volgende:

[..]

Pics or it did'nt happen :D
Ik was alleen met haar vandaag, ouder en kind zwemmen! :D dus geen fotos maar dit weekend gaat mijn man mee en dan maken we foto's!

Eten de muggen jullie ukjes ook levend? zo zielig!
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_113823818
Hier wel slaapzak anders worden haar spek beentjes door de muggen opgegeten :'(
  donderdag 5 juli 2012 @ 21:29:21 #14
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_113823918
Heb nog geen mug gezien hier :X *klopt af*
pi_113824276
Nou goed dat je het zegt. Billie heeft volgens mij 2 muggenbulten. Met klamboe. Maar ja, kan net die ene mug zijn -O-
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  donderdag 5 juli 2012 @ 21:41:53 #16
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_113824532
:W hooooooi

ik kom even jullie advies vragen
ik ben 31 december uitgerekend van de 2e en vroeg me af wat de moeders met winterbaby's hebben gedaan, wat betreft de rompers.
hadden jullie rompers zonder mouw met mouw of met lange mouwen ?
alvast bedankt :)
W
Z
E
pi_113824619
Lange mouw :Y In ieder geval de eerste tijd dat je ook nog met kruiken en dekentjes in de weer bent overdag.
Wij daarna ook nog wel want het is gewoon warmer voor zo'n kleintje maar ik weet er ook een hoop hier die daarna korte mouw zijn gaan gebruiken wegens makkelijker. Het is een gefrot die twee lagen over elkaar :D
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_113824675
Lange mouw idd. Sofie was van oktober, en heeft bijna alleen lange mouw rompers aangehad.
*poef* nu is het weg
pi_113824800
Baby van november hier en alleen lange mouwen inderdaad en een mutsje als we uit gingen en fleece deken in de kinderwagen
  donderdag 5 juli 2012 @ 21:47:50 #20
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_113824825
bedankt dan zet ik die op m'n lijstje, ik twijfelde door idd dat gefrot :)
W
Z
E
pi_113825334
Hier eind december, en korte mouw.. We hadden wel lange mouw liggen, maar dat gepruts...
En als het echt koud is, trek je gewoon een extra vestje aan naar buiten...

Hierom muggen hier.. Daan heeft 3 bultjes op zijn gezicht. En ik een stuk of 20, van teen tot vinger. :{
pi_113825452
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 21:47 schreef rebel-angel het volgende:
Hema heeft stretchrompers, die frummelen beduidend minder op onder de truitjes dan de gewone rompers vind ik.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  donderdag 5 juli 2012 @ 22:04:45 #23
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_113825670
Midas heeft volgens mij ook een muggebult. Hoop niet dat ie mijn bloed heeft :'(

Hier ook rompers met lange mouw en dan ook gewoon onder een shirtje met lange mouwen.
pi_113825853
Cara ligt in de wieg in een jumpsuit. Gelukkig geen last van muggen tot nu toe. 2 minuten huilen en toen ik 5 minuten later ging kijken was ze heel gebiologeerd bezig met haar handje haha. Ze slaapt nu O+
pi_113826034
leuk he als ze hun handjes leren kennen!!

arme midasje :*

R heeft een muggenbult op haar nek, op haar oor en op haar voorhoofd :'(
  donderdag 5 juli 2012 @ 22:12:13 #26
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_113826049
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 21:47 schreef rebel-angel het volgende:
Ik heb juist weer korte mouw rompers onder lange mouw shirtjes gedaan, ivm dat gefrot. Gek werd ik ervan! Denk dat het op 1 hand te tellen is dat ze dat heeft gedragen...wel lange mouw aan, maar dan weer iets met korte mouw er overheen.
  donderdag 5 juli 2012 @ 22:16:59 #27
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_113826227
Hier ook een decemberbaby en lange mouw, die overslagrompers van de Hema. Ik kon de mouwtjes weer terug naar d'r okseltjes vouwen maar dat waren echt de enige rompers die nog een beetje fatsoenlijk pasten om mijn mini.
  donderdag 5 juli 2012 @ 22:23:44 #28
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_113826510
Dat gefrot vond ik wel mee vallen maar wij waren dan ook eindelijk gewend aan een mouw over een infuus heen te trekken.

Nu heeft ie alleen een korte mouwen romper aan in zijn slaapzak. Zonder slaapzak durf ik niet omdat ie zich op zijn buik draait en dan niet meer terug kan. En dat vindt hij niet leuk.
pi_113826637
Doet midas draaien ook in bed? R niet! ze draait de hele dag door van buik naar rug en andersom maar in haar bedje nooit
  donderdag 5 juli 2012 @ 22:28:27 #30
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_113826758
Ja, hij rol ook in bed. En dan in de meest onmogelijke hoeken. Moet hem dagelijks toch wel een paar keer terugdraaien (overdag). En soms is ie dan echt helemaal overstuur. Zo zielig :'(

Vandaar dat ik ook een videofoon wil want dan heb ik het iets sneller in de gaten.... (hij gaat van pieppiep ineens over op huilen)
pi_113839154
Rebel-angel, wij hadden korte en lange mouwen rompers. Juist die hele kleine rompers zijn veelal met korte mouw. Wij hadden bij de eerste een februari baby. Afhankelijk vande temperatuur binnen en buiten, kun je lange mouw t-shirt, vest/ trui, jas, deken etc doen. In de kinderwagen kun je altijd een extra/ dikkere deken gebruiken. En voor de Maxicosi en Buggy inzet van de kinderwagen hadden wij ook voetenzakken, die heel goed warm hielden.

Bitterend: wordt ze meestal s'nachts gestoken? Dan kun je van die muggenstekkers in de stopcontact kunnen doen. Je hebt 2 soorten: eentje verspreid een geurtje, die muggen nietlekker vinden, de ander maakt een zoemend geluidje wat de muggen weg drijft. Krijgt ze de beten vooral buiten, zou je haar moeten insmeren met muggenspul.

Mijn uk heeft gisteren voor het eerst in een slaapzak geslapen. Eigenlijk zou hij een slaapzak en een dun dekentje/ lakentje moeten hebben om hem in te stoppen, omdat hij erg veel met de armen zwaait. Hoe den jullie dat?

[ Bericht 39% gewijzigd door Tinuviel op 06-07-2012 08:44:44 ]
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_113839290
Tinuviel, mijnknul ligt in een slaapzak en dan ingewikkeld in een omslagdoek van de Hema om zijn armen in bedwang te houden. Halverwege de nacht friemelt hij zich daaruit los en ligt hij dus nog gewoon in zn slaapzak. Als hij eenmaal slaapt heeft hij ook geen last van bewegende armen meer.
pi_113839407
Clubsoda, hoe zit de omslagdoek dan dicht? Ik heb er eentje met klittenband en dat werkt niet zo goed. Ook kun je die van mij niet echt strak dichtmaken. Is dat trouwens voor een dag als gisteren niet te warm?

Tot nu toe deden we dunnebdekens of lakentjes. Goed strak instoppen onder de matras van de wieg werkt ook niet zo goed.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_113839536
Niet, ik wikkel hem erin en met zijn lichaamsgewicht bleef het altijd behoorlijk goed zitten. Inmiddels niet meer, omdat hij goed kan rollen, maar toen hij wat jonger was wel. Het is niet echt inbakeren natuurlijk maar ik vind dit een fijner idee. Vannacht sliep hij in korte mouwenromper, dunne slaapzak en doek. Het is zo'n dunne katoenen doek van de Hema, ging gisteren nog wel hier.
  vrijdag 6 juli 2012 @ 09:06:35 #35
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_113839587
Goedemorgen!

Hier werkt slaapzak met een lakentje wel goed. Lakentje strak instoppen en maar tot zijn middel. Anders is het te warm. Maar ik laat zijn armpjes dus altijd gewoon los. Ook toen ie nog maar heel klein was.

hoelang kun je babyvoeding (gepureerde broccoli) eigenlijk in de koelkast bewaren? En als er op een zak wortels staat dat je ze niet in mag vriezen, kun je ze dan wel gekookt en gepureerd invriezen of kan dat ook niet?
  vrijdag 6 juli 2012 @ 09:08:33 #36
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_113839626
oh, zo'n muggenstekker is ook wel een goed idee. We houden Midas' kamertje potdicht nu. Screen en rolgordijn naar beneden en ramen en gordijnen dicht (wel goed geventileerd hoor). Houdt de warmte en de muggen buiten.
pi_113840355
Rebel-Angel: ik heb een januari-baby, en die heeft vooral lange mouwen aangehad. Ik vond het gefrot wel meevallen. Ik rol de mouwen bij het aantrekken op (zoals je bij een panty doet), en dan kan ik daar doorheen zijn handje, met de mouw van het rompertje, vasthouden, en het shirtje eroverheen trekken. Gaat heel makkelijk.

Tinu: een puckababy? Ik heb nooit gewerkt met de combi slaapzak + lakentje. De eerste paar weken een lakentje + dekentje, en zodra ze dat van zich af gingen trappen alleen een slaapzak. Maar die van mij maaiden nooit met hun armen, dus dat scheelt.

Kan zo'n muggenstekker geen kwaad bij die kleintjes? Ik durf het zelf nooit zo goed.

Wij hadden gisteren evaluatiegesprekje op het kdv omdat Pietje er al drie maanden ( :o ) is. En zoals bij alle gesprekjes die ik met de leidsters daar voer, weet ik weer helemaal waarom ik zo blij met ze ben. Ze kijken zo goed naar je kind, weten precies wat het kan, wat het leuk vindt, wat voor kind het is. Ze volgen ook gewoon zijn ritme, in plaats van hem proberen een ritme op te leggen. Helemaal fijn. Ook alvast gehad over beginnen met fruit volgende maand. Ze wachten op de oké van ons, en kunnen zowel gepureerd als stukjes geven, net wat wij willen. Bij pureren had ze het wel over verdunnen met sinaasappelsap, wat Kleintjes afraadt tot een maand of 9 (toch?), dus ik ga wel vragen of ze dat anders doen. Zou het overdreven zijn als ik de lijst van Kleintjes voor ze uitprint?
  vrijdag 6 juli 2012 @ 09:54:06 #38
348178 NotTheSame
pi_113840589
Kyara, ik denk dat je vers gepureerd zeker niet langer dan 24 uur moet bewaren ivm bacterien. Worteltjes (zowel puree als gewoon gekookt voorRapley) doe ik gewoon in de vriezer. Als je het meteen invriest kan het geen kwaad.

Ik had ook altijd een shitload aan hutspot/wortelstamp in de vriezer, ik heb nooit iemand horen klagen dat er iets mis mee zou zijn.

Wat ligt er hier nou allemaal in de vriezer?
Gepureerd:
Mango
Perzik
Bloemkool
Brocolli
Sperzieboon
Courgette
Wortels

Fruit vries ik niet in stukken in, maar groenten wel. Draakje krijgt altijd eerst een stukje groente/fruit, en als ze daar op uitgekeken is (of het is op ;)) dan heb ik nog wat puree achter de hand.

Overigens een goeie tip: Zelf maaltijden maken voor je kleintje
Ik haal er toch wel veel leuke dingen van af!

Bleie, je mag het KDV best wel verwijzen naar de lijst van Kleintjes vind ik. Sinaasappel(sap) kun je beter pas rond 10/12 maanden geven omdat het hoog allergeen is. Veel mensen zijn allergisch voor citrusvruchten. Maar dat zul je wel al weten ;).
  vrijdag 6 juli 2012 @ 09:59:35 #39
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_113840720
oh ja, jij met je hutspot :P

Ik heb broccoli en winterpeen in huis (ik dacht, als ik het niet mag invriezen dan zijn winterpenen in elk geval lang houdbaar). Tussen wortel en winterpeen zit toch geen verschil? Wilde vanmiddag alvast gaat koken, pureren en invriezen. Morgen krijgt ie zijn 1e hapje want dan is papa ook thuis. Wilde een beetje broccoli in de koelkast doen voor morgen maar dan ontdooi ik dat morgen gewoon wel even.

En Midas gaat woensdag naar de universiteit. Hij gaat meedoen met een onderzoek van het babylab. ben benieuwd!
  vrijdag 6 juli 2012 @ 10:08:08 #40
348178 NotTheSame
pi_113840890
Winterpeen in de zomer :?. Waar haal je die vandaan _O- !

Hier het antwoord van dhr. Kleintjes himself:
klikkerdeklik!
pi_113840926
quote:
17s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 09:06 schreef Kyara het volgende:
hoelang kun je babyvoeding (gepureerde broccoli) eigenlijk in de koelkast bewaren? En als er op een zak wortels staat dat je ze niet in mag vriezen, kun je ze dan wel gekookt en gepureerd invriezen of kan dat ook niet?
Ik zou het max 24 uur bewaren, als het klaargemaakt is. Ook met fruit..
En die wortels, is dat gewoon waspeen ofzo? Die zou ik ook wel klaargemaakt invriezen. Lijkt mij dat ze niet echt anders zijn dan gewone wortels, alleen in zijn geheel vriest het misschien niet zo lekker in..

quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 08:55 schreef Tinuviel het volgende:
Clubsoda, hoe zit de omslagdoek dan dicht? Ik heb er eentje met klittenband en dat werkt niet zo goed. Ook kun je die van mij niet echt strak dichtmaken. Is dat trouwens voor een dag als gisteren niet te warm?
Tot nu toe deden we dunne dekens of lakentjes. Goed strak instoppen onder de matras van de wieg werkt ook niet zo goed.
Wij hebben Daan een poosje "gebakerd" met een hydrofiel. Misschien werkt dat bij jullie ook nog:
Hydrofiel als een driehoek vouwen, en in het bedje leggen met de punt richting de billen en de vouw ter hoogte van de schouders. Dan baby erop. En de punten over de armen, en terug onder de billen/rug leggen. Dit hebben we een week of 6-8 gedaan. Daarna wurmde hij zichzelf eruit, maar was het vastleggen ook niet meer nodig..

Bleie, ik vind die stekkers ook eng. Mijn moeder had er eentje, maar die was niet geschikt voor kinderkamers.. Misschien hangt het van het gebruikte stofje af?
En fijn dat het KDV zo goed bevalt.
Sinaasappelsap kan darmkrampjes veroorzaken. Maar verdunnen is meestal ook niet nodig. Evt kun je wat melk (KV/BV) of water toevoegen.. Als jij kleintjes wil volgen, dan kun je het altijd meenemen naar het gesprek. Wij zijn braaf begonnen met die lijst voor Chris, maar als snel bleek dat hij nergens last van had, en zijn we wat dingen versneld gaan geven (dat ging goed, op de rode kool na)
  vrijdag 6 juli 2012 @ 10:09:53 #42
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_113840929
oh ja, niet eens over nagedacht eigenlijk :D

gewoon bij de albert heijn... :Y)
pi_113841215
quote:
17s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 09:59 schreef Kyara het volgende:

En Midas gaat woensdag naar de universiteit. Hij gaat meedoen met een onderzoek van het babylab. ben benieuwd!
Van de UvA? Ben ik met Pietje ook een keer geweest, was leuk!

Ik ga de lijst van Kleintjes inderdaad aan het kdv geven dan. Bij B. ben ik er op een gegeven moment ook van afgeweken, maar zo in het begin vind ik het wel fijn. Er komen gelukkig geen allergieën in de familie voor, dus dat verkleint de kans erop wel. Maar toch.
  vrijdag 6 juli 2012 @ 10:35:28 #44
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_113841561
Nee, Radboud in Nijmegen.

Ik ben mijn lijst alweer kwijt en de printer is stuk :(
pi_113842017
Terug van het CB :) Prikken zitten er in... Nooit leuk :'(
10.320 kg en 75.5 cm!
pi_113842235
Kyara de dunne worteltjes (den dat dat bospeen of waspeen is) smaken zoeter dan winterpeen.

Waarom fries je gepureerd fruit eigenlijk in. Fruit heb je toch zo gepureerd en dan is het lekker vers en bevat volgens mij meer vitamientjes, dan als het ingevroren was.

Bleie, wij gaven bij de oudste bij de eerste hapjes alles fijn gepureerd en alle groenten volgens mij hadden van zichzelf een fijne consistencie zonder toegevoegde vloeistof. Eventuueel kun je bij dingen als tomaat en paprika een incisie maken, koken en dan eerst de schil verwijderen.

Maar bij de puckababy kun je niet zo inbakeren, dat de Armpjes gebogen zijn en de handjes naast zijn gezicht liggen of wel? Wij bakerden aan het begin ook met hydrofiel in. Maar hij is al 8 weken, dus die zijn niet groot genoeg meer, daarom de
Lakentjes.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_113842264
Ahw, stomme prikken..
En lekkere score!
pi_113842409
Phff de kleine man werd om 08:00 wakker en begon met huilen en is nu net pas gestopt omdat ie in slaap is gevallen. Hij wilde geen fles, geen brood, niet bij me zitten, niet spelen. Zetpil hielp niks, heb hem uiteindelijk maar in bed gelegd, ben zelf met Leander in ons bed gaan liggen en het de wasmachine en droger aan gedaan zodat ik hem niet hoorde huilen :@ Werd er helemaal gek van. Bijna 3 uur achter elkaar door. Hoop dat ie lekker paar uur slaapt :Y Misschien helpt het.
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_113842866
Oh MeNicole niet fijn dat je niet weet waarom hij huilde. Hopelijk is het na zijn slaapje beter.

Als je de steckers met geurtje eng vind op de babykamer kun je ook nog diemet het geluidje doen, die kunnen haast geen kwaad.
Carpe Diem- Pluk de Dag
  vrijdag 6 juli 2012 @ 11:25:28 #50
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_113843159
ach wat sneu MeNicole.

Mooie stats Cyntiaa. Hopelijk heeft hij niet teveel last van de prikjes :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: