Je hebt toch wel recht op studiefinanciering?quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:38 schreef gekkebekkie het volgende:
Tja 2e baan zou eventueel kunnen, maar er gaat al heel veel naar de belasting met een 2e baan erbij. IK zou ook een opleiding willen doen, maar daar is ook geen geld voor.
Mwah, WML is (op basis van een volledige werkweek) voor iemand van 19 ca. 750 euro.quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:37 schreef bert_van_dirkjan het volgende:
Werk je 26 uur per week of maand? Want per week verdien je verdomd weinig en per maand heb je een best uurloon
Ja, hoe denk je dat andere studenten dat doen, dan?quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:41 schreef gekkebekkie het volgende:
Ja maar college geld moet je betalen , boeken en excursies dat kan ik allemaal niet! maar ik woon niet meer bij me ouders maar op mezelf.
Vanaf de 20 / 21 gaat het wat harder.quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:39 schreef gekkebekkie het volgende:
Ja maar dat lukt me niet ik heb al heel veel sollicitaties lopen en hoor nooit wat, en ik kan alleen maar daar partime werken. dus ben iederegeval blij dat ik wat heb. En het is 26 uur per week wat ik werk.
Nominatie voor langste zin OP 2012quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:35 schreef gekkebekkie het volgende:
Ik ben 19 jaar en ik woon op mezelf op een kamer nu heb ik een partime baantje bij een callcenter ca 26 uur, hiervoor ontvang ik ongeveer 650 euro er gaat al 370 euro naar me huur en ongeveer 60 euro naar me zorgverzekeraar, ongeveer 30 euro naar me telefoonrekening dat is bij elkaar 460 euro en hou ik ongeveer 190 euro waar ik het een hele maand mee moet doen, ik kan net zo leven, maar nooit iets leuks doen of nieuwe kleding kopen , loop altijd in me oude kleding van toen ik dik was. oude verotte schoenene, en ik probeer aan een fulltime baan te komen maar dat lukt maar niet , ik word een beetje wanhopig nu, wat kan ik hieraan doen??![]()
Dat er geen punten in staan, maakt het nog niet tot één zin.quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:43 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nominatie voor langste zin OP 2012
Alsjeblieft.quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:44 schreef gekkebekkie het volgende:
Ja precies en het grappige ook is, vanaf je 23e kan je huursupsidie aanvragen, terwijl je op je 23e al veel meer verdient dan op je 19e jaar, dat is toch niet eerlijk,
quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:44 schreef gekkebekkie het volgende:
Ja precies en het grappige ook is, vanaf je 23e kan je huursupsidie aanvragen, terwijl je op je 23e al veel meer verdient dan op je 19e jaar, dat is toch niet eerlijk,
quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:44 schreef gekkebekkie het volgende:
vanaf je 23e kan je huursupsidie aanvragen
quote:
Als je vooral wil klagen, dan is daar een ander forum voor.quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:44 schreef gekkebekkie het volgende:
Hmm. Misschien ontzettend voor de hand liggend, maar:quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:35 schreef gekkebekkie het volgende:
Hoi Allemaal!
Ik heb een vraag of eigenlijk eerder een probleem. Ik ben 19 jaar en ik woon op mezelf op een kamer nu heb ik een partime baantje bij een callcenter ca 26 uur, hiervoor ontvang ik ongeveer 650 euro er gaat al 370 euro naar me huur en ongeveer 60 euro naar me zorgverzekeraar, ongeveer 30 euro naar me telefoonrekening dat is bij elkaar 460 euro en hou ik ongeveer 190 euro waar ik het een hele maand mee moet doen, ik kan net zo leven, maar nooit iets leuks doen of nieuwe kleding kopen , loop altijd in me oude kleding van toen ik dik was. oude verotte schoenene, en ik probeer aan een fulltime baan te komen maar dat lukt maar niet , ik word een beetje wanhopig nu, wat kan ik hieraan doen??![]()
Heb jij een kamer of een appartement voor 375?quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:44 schreef gekkebekkie het volgende:
Het is een parttime baan hoor.quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:43 schreef Dven het volgende:
26 uur voor maar 650 euro? Dan moet je toch een beter callcenter vinden
Dat klopd neit. Je ken ok voor juh 23uh al hoersoepsidie krijguhhhhh.quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:44 schreef gekkebekkie het volgende:
Als je nou in een kamer gaat wonen die 20 euro goedkoper is en je krijgt 50 euro huursubsidie, scheelt dat al 70 in de maand.quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:47 schreef gekkebekkie het volgende:
Ja klopt maar mijn kamer is net 20 euro te duur om hoersopsidie aan te vragen haha
Dat moet gespecificeerd zijn in je contract en telt niet meer voor de huurprijs wat betreft huursubsidie. Ik neem aan dat het meer dan 20 eu per maand is.quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:48 schreef gekkebekkie het volgende:
Nee het is wel inclusief
[..]
Nee het is inclusief gas water en licht
Die subsidie zal eerder richting de 100 gaan gok ik.quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:49 schreef Abraracadabra het volgende:
[..]
Als je nou in een kamer gaat wonen die 20 euro goedkoper is en je krijgt 50 euro huursubsidie, scheelt dat al 70 in de maand.
Het is wel een zelfstandige wooneenheid?quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:47 schreef gekkebekkie het volgende:
Ja klopt maar mijn kamer is net 20 euro te duur om hoersopsidie aan te vragen haha
Bedankt voor je berichtje, wie zegt dat ik door me ouders uit het huis ben geschopt? dat heb ik nergens verteldquote:Op donderdag 5 juli 2012 16:50 schreef RetepV het volgende:
Ah ja, je kan het natuurlijk ook weer goed maken met je ouders zodat ze weer bijdragen aan je leefkosten.
Ja, het is even slikken, je zult moeten toegeven dat zij gelijk hadden en jij niet. Tja, dat is de prijs van arrogantie. Als je het leven thuis voor iedereen onleefbaar maakte, zodat je ouders je het huis uit schopten, terwijl je helemaal niet op jezelf kan leven, dan is het je EIGEN schuld dat je in de shit zit. Had maar naar je ouders geluisterd.
Nu moet je het goed met ze maken, en mag je hopen dat ze nog een beetje zin hebben om je alsnog te leren op jezelf te wonen.
Vreemd, ik was 21 en vroeg huursubsidie aan en kreeg het gewoon.quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:44 schreef gekkebekkie het volgende:
Nee ik heb 1 huisgenoot, en betaal gewoon voor 1 kamerquote:Op donderdag 5 juli 2012 16:50 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het is wel een zelfstandige wooneenheid?
Dus met eigen voordeur (eigen sanitair) en evt. eigen keuken?
Dan krijg je sowieosiwoeisoeissowieso geen huursubsidie.quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:52 schreef gekkebekkie het volgende:
[..]
Nee ik heb 1 huisgenoot, en betaal gewoon voor 1 kamer
Zal een uurloon van ¤ 6,25 zijn. Lijkt mij redelijk normaal voor iemand zonder opleiding.quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:53 schreef Sjappel het volgende:
26 uur per week en dan ¤650 per maand? Meen je dat nou?
Ja dat zou nog kunnen , maar heb al paar sollicitaties lopen maar hoor niks , en ik ben echt niet lui ik heb altijd zelfs werk gehad, kwam nooit zonder te zitten alleen nu is het echt lastig snap het gewoon niet.quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:53 schreef Twinkle20 het volgende:
En anders krantenwijk erbij 's morgens vroeg, of 's middags?
Want hoe moet ik me die 26 uur voorstellen? Hoe wordt dat verdeeld op een dag? Zit een baantje als krantenbezorger er niet in om die reden? Kan ook nog best lekker aantikken.
Ja dat meen ik !quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:53 schreef Sjappel het volgende:
26 uur per week en dan ¤650 per maand? Meen je dat nou?
Dat is het hem juist, ik leef van 45 euro per week maar moet ook nog vervoer naar me werk betalen, dus ik red het allemaal wel maar ken nooit wat leuks doen of kleding kopen of wat dan ookquote:Op donderdag 5 juli 2012 16:52 schreef Lienekien het volgende:
Trouwens, 190 euro per maand overhouden voor eten en kleding is nog niet eens zo slecht!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |