Dat gaat me dan ook weer te verquote:
Dan is roken het lekkerst, bij drank.quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:21 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dat gaat me dan ook weer te verTis ook niet zo dat ik kettingrookte, alleen als ik dronken in de kroeg stond
Maar ik vond dat altijd zo lekker ruiken
Ik vind het wel goor als iemand zoveel rookt dat er een hele walm om die persoon hangt. Of als je bij iemand thuis komt dat werkelijk alles naar asbak stinkt en geel isquote:Op donderdag 5 juli 2012 16:22 schreef shifto het volgende:
[..]
Dan is roken het lekkerst, bij drank.
Helaas houd het daar bij mij niet voor op
Ja wtf, alle notes, de clam, dolan, de opsomming van wat iedereen is en doet.quote:
Ja daar ben ik het wel mee eens. Ach thuis rook ik toch nauwelijks.quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:23 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik vind het wel goor als iemand zoveel rookt dat er een hele walm om die persoon hangt. Of als je bij iemand thuis komt dat werkelijk alles naar asbak stinkt en geel is
Ja iddquote:Op donderdag 5 juli 2012 16:25 schreef Skv het volgende:
[..]
Ja wtf, alle notes, de clam, dolan, de opsomming van wat iedereen is en doet.
Die is dan behoorlijk desperate geweestquote:Op donderdag 5 juli 2012 16:25 schreef Skv het volgende:
Ik had laatst een meisje en die zei dat ze het helemaal niet goor vond dat ik de hele avond als een bouwvakker stond te roken. En ze wilde ook nog zoenen. Terwijl ik zelf misselijk werd van de putlucht die in mn giechel hing..
Nee, ze vond me gewoon tof denk ik. We waren niet zo dronken.quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:27 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Die is dan behoorlijk desperate geweestOf gewoon compleet kacheltje lam
Als je verliefd bent (of botergeil) maakt het inderdaad allemaal niet zoveel uit. In een relatie daarentegen...quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:28 schreef Skv het volgende:
[..]
Nee, ze vond me gewoon tof denk ik. We waren niet zo dronken.
Sigaren stinken ook enorm als je er niet zelf een aan het roken bent.quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:28 schreef Murdera het volgende:
Ik krijg alleen commentaar als ik sigaren rook.
Verder hebben ze het maar te accepteren.
Relaties waarbij je niet allebei altijd botergeil bentquote:Op donderdag 5 juli 2012 16:29 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Als je verliefd bent (of botergeil) maakt het inderdaad allemaal niet zoveel uit. In een relatie daarentegen...
Mbt de notes weet ik dat crutch ze heeft verwijdert omdat zaken mbt notes nogal gevoelig liggen enzoquote:Op donderdag 5 juli 2012 16:25 schreef Skv het volgende:
[..]
Notes heeft Crutch ooit weggehaald ivm policy en de opsommingen kan ik me niet meer herinnerenquote:Op donderdag 5 juli 2012 16:25 schreef Skv het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |