SPOILER: Handige linkjes en sitesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haaksels uit het vorige topic:
Brainteaser's beestjes:
NijntjesUk superheld:
Whoopdidoo's pinguinnetje:
EsseEi heeft der ei uitgebroed:
Bijou de dekenhaakster:
Bakkiedoen's schattige paardje:
[ Bericht 16% gewijzigd door Dottey op 05-07-2012 15:46:23 ]Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
quote:Op donderdag 5 juli 2012 13:45 schreef Angelof9 het volgende:
Ik ben net bij Zeeman geweest en heb 0 bolletjes wol gekocht!
quote:
quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:41 schreef Dottey het volgende:
haaknaalden bij de acction zijn goedkoperalleen van die plastic maat 2-3 ofzo die ik altijd zie liggen. en laat liggen
Welke naalden zijn (in jouw optiek), waardeloos/ niet fijn, om mee te haken?quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:14 schreef Angelof9 het volgende:
Oh nee, die rottige Zeeman naalden gebruik ik niet
Ik heb er een met een lampje. Haakt op zich best fijn, wel ietsje stroever dan de ergonomische naald die ik heb, die glijdt beter. Met het lampje maakt af en toe zo'n stroef piepgeluidjequote:Op donderdag 5 juli 2012 16:37 schreef Dottey het volgende:
Hoe haakt die met dat lampje? Iemand of twee had(den) die toch hier in de groep?
Mijn zilverkleurige fijntjes van 1 t/m 3.5 heb ik idd dubbel, maar komt omdat ik indertijd thuis er mee aan het werken was (2.5) en ermee in werktas op stap ging... en ik steeds mn goede nld thuis vergatquote:waarom kopen jullie zo veel naalden?
en als je hem een paar keer door je haar haald?quote:Op donderdag 5 juli 2012 17:05 schreef Bijou het volgende:
[..]
Ik heb er een met een lampje. Haakt op zich best fijn, wel ietsje stroever dan de ergonomische naald die ik heb, die glijdt beter. Met het lampje maakt af en toe zo'n stroef piepgeluidje
Als ik weer aan een nieuwe deken begin zal ik dat eens proberen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 17:41 schreef Dottey het volgende:
[..]
en als je hem een paar keer door je haar haald?
Goh, 'k ben begonnen met dat setje uit de winkel omdak zo'n fijne nodig had, maar daarna webshops en Paypal ontdektquote:Op donderdag 5 juli 2012 17:42 schreef Dottey het volgende:
leuk dat iedereen opmijn vraag inhaakt trouwens
Het maakt je naald een beetje vetter.. en dan glijd je wol beter van je naald.. en piept hij nietzo.. dus mocht het niet helpen.. je haar een dag niet wassen en nogmaals proberenquote:Op donderdag 5 juli 2012 17:54 schreef Bijou het volgende:
[..]
Als ik weer aan een nieuwe deken begin zal ik dat eens proberen.
Zou je zo ook een patroontje in je haar kunnen haken vraag ik me nu even hardop af?
leuke actie.. leuk haakpatroontje voor je restjes wol.Maar is het alleen noord holland die aan deze actie doet?quote:Op donderdag 5 juli 2012 17:10 schreef EsseEi het volgende:
kennen jullie trouwens de actie van een Kitten breien al, voor de dierenbescherming? iewmand heeft het nu vertaald tot haakpatroon
"inhaakt"quote:Op donderdag 5 juli 2012 17:42 schreef Dottey het volgende:
leuk dat iedereen opmijn vraag inhaakt trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |