Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
quote:Derium (Patje1987)
Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
c0sm0fifa (GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
Ik moest net met de metro, daar kennen ze geen airconditioning. Iedereen had zweetdruppeltjes op z'n voorhoofd en het stonk fucking erg.quote:
WOW cool story bro.quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:56 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ik moest net met de metro, daar kennen ze geen airconditioning. Iedereen had zweetdruppeltjes op z'n voorhoofd en het stonk fucking erg.
Het begint zich nu pas te ontwikkelen boven Apeldoorn etc. Frieslandquote:
In plaats van er wat aan te doen dacht je, ik post het hier?quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:56 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ik moest net met de metro, daar kennen ze geen airconditioning. Iedereen had zweetdruppeltjes op z'n voorhoofd en het stonk fucking erg.
Goed idee, volgende keer dat ik de metro neem neem ik m'n eigen airco meequote:Op donderdag 5 juli 2012 14:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
In plaats van er wat aan te doen dacht je, ik post het hier?
Een typische KLB user
Mini ventilator en een zak ijsblokjes, jwz!quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:58 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Goed idee, volgende keer dat ik de metro neem neem ik m'n eigen airco mee
NECquote:Op donderdag 5 juli 2012 14:59 schreef vandermar het volgende:
[..]
Mini ventilator en een zak ijsblokjes, jwz!
Nec - Feyenoord
Utrecht - Ajax
Spakenburg/Achilles - Psv
KNLB
Ja beter al moest Feyenoord tegen een één of ander Jupiler league-ploegje, winnen ze met gemakquote:Op donderdag 5 juli 2012 14:59 schreef vandermar het volgende:
[..]
Mini ventilator en een zak ijsblokjes, jwz!
Nec - Feyenoord
Utrecht - Ajax
Spakenburg/Achilles - Psv
KNLB
Das Lindgren.quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:50 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Iemand vraagt ook of hij een potje is, ik zou de cyberpolitie bellen.
Mee eens, beker is een sta in de weg voor de teamfitness. Alleen als ze voorronde CL aan de bekerwinst verbinden wordt dat ding weer wat waard. Nu is het leuk voor subtoppertjes of middenmoters. Meer niet.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:01 schreef StijnDa het volgende:
[..]
NEC
PSV
Scheelt een hoop gezeik als je er in de 1e ronde uitvliegt. Beker levert toch niets op. Leuke prijs maar geen money.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:13 schreef Thorb het volgende:
Buiten in slaap gevallen totdat mijn vader de zaagmachine aanzet
Kan ook. Dan moeten er wel meer mensne meedoen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:12 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Rijst, zullen we een keer een potje GoW3 doen?
GTA is een tientjequote:Op donderdag 5 juli 2012 15:16 schreef Thorb het volgende:
Ik heb alleen Gow1 en 2. Kan wel eens die GTA kopen, zal wel bijna niets kosten
hoiquote:
ik waarschijnlijk wel.quote:
Ik haal eigenlijk altijd elke CoD en dan speel ik alleen de singleplayer. Denk dat ik 'm dit jaar ga overslaan, heb nog zoveel spellen in het folie zitten.quote:
Waarom speel je ze nietquote:Op donderdag 5 juli 2012 15:21 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik haal eigenlijk altijd elke CoD en dan speel ik alleen de singleplayer. Denk dat ik 'm dit jaar ga overslaan, heb nog zoveel spellen in het folie zitten.
Max Payne 3
Forza Motorsport 4
Saints Row 3
Kane & Lynch
Brutal Legend
en nog veel meer...
Omdat ik er geen tijd voor wil maken. Vroeger speelde ik elk spel om alle achievements te halen, maar sinds GoW3 uitkwam is dat helemaal weg. Misschien als iemand SR3 heeft dat we kunnen co-open.quote:
Ja want MW is kut en BO niet.quote:
Marcel!quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:24 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Omdat ik er geen tijd voor wil maken. Vroeger speelde ik elk spel om alle achievements te halen, maar sinds GoW3 uitkwam is dat helemaal weg. Misschien als iemand SR3 heeft dat we kunnen co-open.
Ik speel de singleplayer pas net voordat de nieuwe COD uitkomtquote:Op donderdag 5 juli 2012 15:28 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik vond WaW echt goed. Die singleplayer was zo frusterend af en toe op Veteran.
Zonde man, echt 1 van de betere spellen van de afgelopen jaren. Vooral online is zó gruwelijk vet. Gaan we een keer spelen goed?quote:
Ja, wil het elke keer wel weer spelen maar dan doe ik fifa erin en komt het er niet vanquote:Op donderdag 5 juli 2012 15:37 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Zonde man, echt 1 van de betere spellen van de afgelopen jaren. Vooral online is zó gruwelijk vet. Gaan we een keer spelen goed?
Ik, online wel vetquote:
Alleen maar omdat het zijn soortgenoten zijn.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:44 schreef poker4lifee het volgende:
Rijst je moet yakuza 3 en 4 halen man voor ps3![]()
nee omdat het erg vette spellen zijnquote:Op donderdag 5 juli 2012 15:45 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Alleen maar omdat het zijn soortgenoten zijn.
Dan kan jij beter San Andreas spelenquote:Op donderdag 5 juli 2012 15:45 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Alleen maar omdat het zijn soortgenoten zijn.
Als 'ie 400 MP was zou ik hem halenquote:
Afkomst ?quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:47 schreef Geluidssysteem het volgende:
ik ben trouwens maar 50% neger. Dus lichtgetint.
Ik ben zelf in Nederland geboren, M'n vader in Surinamequote:
Aai mi mangquote:Op donderdag 5 juli 2012 15:54 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ik ben zelf in Nederland geboren, M'n vader in Suriname.
Was die keeper Stockdale?quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:03 schreef Toefjes het volgende:
Makkelijk 4-1 gewonnen met mijn MLS brons tegen een Engelse/Braziliaanse zilveren hybrid, met mannen als Danilinho, Jerome, Bramble en 1 of andere Engelse IF keeper (74). Lag ging een stuk beter, misschien omdat ik de pc uit heb gedaan.
Janko jongequote:Op donderdag 5 juli 2012 16:09 schreef RavioliPunch het volgende:
[ afbeelding ]
Porto.
Ik moest Guarin wel in de spits
Haha, ja! Het statistieken scherm stond gelukkig nog open. Zie dat hij daar veel coins voor heeft moeten betalen. 125K voor een keeper, een dure verdediging, Kandji van 250coins lacht er omquote:
Guarin in de spits wtf!!quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:09 schreef RavioliPunch het volgende:
[ afbeelding ]
Porto.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:09 schreef RavioliPunch het volgende:
[ afbeelding ]
Porto.
Kan ook, maar zat niet op de markt. Zodra die er zijn koop ik die en dan Guarin op het middenveld op zijn plaats.quote:
Ik denk het niet. Ik geloof dat Fifa zijn spellen na 2 jaar niet meer beschikbaar stelt voor online spelen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:21 schreef Rijst het volgende:
Wordt Pes 6 nog online gepseeld deknen jullie?
nope.quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:21 schreef Rijst het volgende:
Ik dekn dat PES 6 heel weinig gepseeld wordt.quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:21 schreef Rijst het volgende:
spannond hoor.quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:19 schreef BDIL het volgende:
Eindelijk voetbal vanavond Twente - Santa nogwatWordt wel een 5-0/6-0
Gewoon Master Leaguequote:Op donderdag 5 juli 2012 16:21 schreef Rijst het volgende:
Dat denk je al een maand mjaquote:Op donderdag 5 juli 2012 16:30 schreef Rijst het volgende:
ik dacht misschien heeft hier iemand nog PES 6 liggen
wat een mongooltje is het tochquote:Op donderdag 5 juli 2012 16:41 schreef Tim86 het volgende:
Zo typisch dit. Leo was eindelijk weer de oude, had een goed seizoen en het was weer raak
http://www.voetbalprimeur(...)rdo-direct-op-straat
Dat zal nu vast door zijn hoofd spoken.quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:42 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
zodat ie volgend jaar weer in fut zit
Zo'n man haal je toch niet meer in je selectiequote:Op donderdag 5 juli 2012 16:41 schreef Tim86 het volgende:
Zo typisch dit. Leo was eindelijk weer de oude, had een goed seizoen en het was weer raak
http://www.voetbalprimeur(...)rdo-direct-op-straat
Waarom kan je niet naar huis als het onweert?quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
Leonardo is dit jaar te overrated, zo goed is hij in het echt nooit
Overigens heb ik een probleem. Ik zit nu op school (zonder CE) en het onweert buiten dus ik kan niet naar huis
Bel je moeder.quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
Leonardo is dit jaar te overrated, zo goed is hij in het echt nooit
Overigens heb ik een probleem. Ik zit nu op school (zonder CE) en het onweert buiten dus ik kan niet naar huis
Die is op vakantie en ik heb geen telefoon bij me.quote:
Omdat ik bang ben voor onweer.quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Waarom kan je niet naar huis als het onweert?
Wait, whut?!?!quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die is op vakantie en ik heb geen telefoon bij me.
[..]
Omdat ik bang ben voor onweer.
Er worden maar 5 mensen per jaar geraakt door onweer, gewoon gaan.quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die is op vakantie en ik heb geen telefoon bij me.
[..]
Omdat ik bang ben voor onweer.
Ik heb wel een mobiel maar die gebruik ik maar een paar keer per jaar ofzoquote:
Ah, dat verklaart ook de regenbui die hier opeens komt opzetten na die heerlijke zon van vanmiddagquote:Op donderdag 5 juli 2012 16:56 schreef Rijst het volgende:
Nu weten we waar je ongeveer woont
[ afbeelding ]
Ik werd een keer bijna geraakt door bliksem. Scheelde een meter of 2. Ik stond op station Heerhugowaard en opeens begon het hard te regenen. Ik wou naar de overkant rennen waar er de andere mensen ook stonden om te schuilen opeens hoorde ik een ontiegelijke harde knal en werd alles wit. Ik bukte met mn armen over mn hoofd. Dat was fucking eng.quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:56 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Er worden maar 5 mensen per jaar geraakt door onweer, gewoon gaan.
Ziek.quote:Op donderdag 5 juli 2012 17:00 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik werd een keer bijna geraakt door bliksem. Scheelde een meter of 2. Ik stond op station Heerhugowaard en opeens begon het hard te regenen. Ik wou naar de overkant rennen waar er de andere mensen ook stonden om te schuilen opeens hoorde ik een ontiegelijke harde knal en werd alles wit. Ik bukte met mn armen over mn hoofd. Dat was fucking eng.
Was fucking warm in Amsterdam iigquote:Op donderdag 5 juli 2012 16:57 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ah, dat verklaart ook de regenbui die hier opeens komt opzetten na die heerlijke zon van vanmiddag
Wat ging je daar doen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 17:02 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Was fucking warm in Amsterdam iig
True.quote:Op donderdag 5 juli 2012 17:02 schreef Tim86 het volgende:
Dark, kap eens met die offtopic posts
Je bent bang voor onweer en je gebruikt je telefoon maar een paar keer per jaar. Het wordt steeds interessanter
Naar een Fotomuseum met schoolquote:
Ik heb iemand geraakt zien worden door de onweer. Hij stond in het doel tijdens een voetbalwedstrijd. Helaas heeft die man het niet mogen overleven.quote:Op donderdag 5 juli 2012 17:00 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik werd een keer bijna geraakt door bliksem. Scheelde een meter of 2. Ik stond op station Heerhugowaard en opeens begon het hard te regenen. Ik wou naar de overkant rennen waar er de andere mensen ook stonden om te schuilen opeens hoorde ik een ontiegelijke harde knal en werd alles wit. Ik bukte met mn armen over mn hoofd. Dat was fucking eng.
In Maastricht ook.quote:Op donderdag 5 juli 2012 17:02 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Was fucking warm in Amsterdam iig
Wat is daar raar aan?quote:Op donderdag 5 juli 2012 17:02 schreef Tim86 het volgende:
Dark, kap eens met die offtopic posts
Je bent bang voor onweer
Ik vind onweer best rustgevend eerlijkgezegdquote:
Ik heb nog nooit gehoord dat een volwassen kerel zo bang is voor onweer dat hij het gebouw niet uit durft..tenzij hij echt net in het gebouw ernaast is ingeslagen ofzo.quote:
Dat lijkt me ook best wel kut om mee te maken.quote:Op donderdag 5 juli 2012 17:03 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik heb iemand geraakt zien worden door de onweer. Hij stond in het doel tijdens een voetbalwedstrijd. Helaas heeft die man het niet mogen overleven.
Wat jij vindt boeit mij niet. Jij vindt bijvoorbeeld Ibra en RvP slechte spitsenquote:Op donderdag 5 juli 2012 17:04 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik vind onweer best rustgevend eerlijkgezegd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 17:06 schreef Rijst het volgende:
[..]
Wat jij vindt boeit mij niet. Jij vindt bijvoorbeeld Ibra en RvP slechte spitsen
Ik ga Ibra nu nog een potje proberen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu op rechts gezet ipv linksOp donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P
Doe maar bij mij want ik win de laatste tijd niet meerquote:Op donderdag 5 juli 2012 17:07 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik ga Ibra nu nog een potje proberen
Het is wel heel lang geleden, dus zo goed herinner ik het me niet meer. Wat me meer bijstaat is dat ik een helikopter heb zien crashen in Oostenrijk en iemand z'n hand heb zien verliezen door een supervlinder. Dat was het wel zo'n beetje.quote:Op donderdag 5 juli 2012 17:04 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook best wel kut om mee te maken.
Heftigquote:Op donderdag 5 juli 2012 17:09 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Het is wel heel lang geleden, dus zo goed herinner ik het me niet meer. Wat me meer bijstaat is dat ik een helikopter heb zien crashen in Oostenrijk en iemand z'n hand heb zien verliezen door een supervlinder. Dat was het wel zo'n beetje.
Wat een dingen maak jij mee zegquote:Op donderdag 5 juli 2012 17:09 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Het is wel heel lang geleden, dus zo goed herinner ik het me niet meer. Wat me meer bijstaat is dat ik een helikopter heb zien crashen in Oostenrijk en iemand z'n hand heb zien verliezen door een supervlinder. Dat was het wel zo'n beetje.
Illegaal vuurwerk.quote:Op donderdag 5 juli 2012 17:11 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Wat een dingen maak jij mee zeg![]()
Supervlinder? Wat is het/ Hoe raak je er je hand aan kwijt?
Daar ben ik wel echt bang voor. Dat ik een keer wordt geraakt. Nu al helemaal met die domme jeugd van tegenwoordigquote:
Achteraf gezien heb ik vroeger echt stomme dingen gedaan. Ik ben blij dat ik er allemaal goed van afgekomen ben. Die jongen die z'n hand verloor, daar stond ik ongeveer een meter vandaan. Ik heb 2 dagen lang een enorme suis in m'n rechteroor gehad, maar dat ging gelukkig over. Diezelfde avond liep ik ook met een andere gast supervlinders af te steken. Hij had er 100 meegenomen uit Polen en daarvan had ie er een stuk of 25 in z'n rugtas gedaan. Ongelooflijk stom van mij dat ik niet stilstond bij de gevolgen als er eentje af zou gaan in zijn tas.quote:Op donderdag 5 juli 2012 17:13 schreef Rijst het volgende:
[..]
Daar ben ik wel echt bang voor. Dat ik een keer wordt geraakt. Nu al helemaal met die domme jeugd van tegenwoordig
Jij was dat zelf met die wheelie, kutquote:Op donderdag 5 juli 2012 17:12 schreef Rijst het volgende:
ik heb iemand een wheelie zien trekken met zijn scooter op een kruispunt.Paar minuten later moest hij vervoerd worden door een heli.
Ik heb helaas 3x meegemaakt dat iemand werd doodgeschoten voor mijn ogen, een keer een steekpartij bij een ruzie en iemand zijn been zien verliezen door een landmijn in Kroatiequote:Op donderdag 5 juli 2012 17:09 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dat is wel heavy man. Zat/zit je in het leger?quote:Op donderdag 5 juli 2012 17:24 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik heb helaas 3x meegemaakt dat iemand werd doodgeschoten voor mijn ogen, een keer een steekpartij bij een ruzie en iemand zijn been zien verliezen door een landmijn in Kroatie
Zoiets moet je je er bij voorstellen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 17:11 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Wat een dingen maak jij mee zeg![]()
Supervlinder? Wat is het/ Hoe raak je er je hand aan kwijt?
Lekker...quote:Op donderdag 5 juli 2012 17:26 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Zoiets moet je je er bij voorstellen.
http://www.dumpert.nl/med(...)e_bent_een_rund.html
Nee man maar 2 ooms van mij wel.In Kroatië heb je nog op sommige plekken mijnenvelden die niet zijn ontruimd. Er is tijdens de oorlog en hoop wapens enzo achtergelaten middels is het allemaal wel weg maarja in een bos kan het zo gebeuren dat er nog iets in een boom zit of aan een tak ergens slingert en eventueel dieper in de grond is gezetquote:Op donderdag 5 juli 2012 17:25 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dat is wel heavy man. Zat/zit je in het leger?
quote:Op donderdag 5 juli 2012 17:26 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Zoiets moet je je er bij voorstellen.
http://www.dumpert.nl/med(...)e_bent_een_rund.html
Waar heb je die mensen dan doodgeschoten zien worden?quote:Op donderdag 5 juli 2012 17:28 schreef BDIL het volgende:
[..]
Nee man maar 2 ooms van mij wel.In Kroatië heb je nog op sommige plekken mijnenvelden die niet zijn ontruimd. Er is tijdens de oorlog en hoop wapens enzo achtergelaten middels is het allemaal wel weg maarja in een bos kan het zo gebeuren dat er nog iets in een boom zit of aan een tak ergens slingert en eventueel dieper in de grond is gezet
quote:Op donderdag 5 juli 2012 17:28 schreef pascal08 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)8d/bommetjeeee_.html
Ik lig dubbel
Zijn echt fucking vette dieren, net als schildpaddenquote:
3x in Rotterdam, Vorige week op Rotterdam-Zuid voor de kijkshop was op weg naar een vriend en een Antilliaan werd neergeschoten op klaarlichte dag. De 2 andere keren is een tijd terug was overigens nog ook op Sunset Grooves wat uiteindelijk fout uitpaktequote:Op donderdag 5 juli 2012 17:30 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Waar heb je die mensen dan doodgeschoten zien worden?
wtfquote:Op donderdag 5 juli 2012 17:33 schreef BDIL het volgende:
[..]
3x in Rotterdam, Vorige week op Rotterdam-Zuid voor de kijkshop was op weg naar een vriend en een Antilliaan werd neergeschoten op klaarlichte dag. De 2 andere keren is een tijd terug was overigens nog ook op Sunset Grooves wat uiteindelijk fout uitpakte. Steekpartij gebeurde tijdens zomer carnaval in het centrum, toen werd een jonge doodgestoken aan de Mauritsstraat
Pff, sommige mensen zijn echt niet goed bij hun hoofd.quote:Op donderdag 5 juli 2012 17:33 schreef BDIL het volgende:
[..]
3x in Rotterdam, Vorige week op Rotterdam-Zuid voor de kijkshop was op weg naar een vriend en een Antilliaan werd neergeschoten op klaarlichte dag. De 2 andere keren is een tijd terug was overigens nog ook op Sunset Grooves wat uiteindelijk fout uitpakte. Steekpartij gebeurde tijdens zomer carnaval in het centrum, toen werd een jonge doodgestoken aan de Mauritsstraat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |