Oh een uitbouw wordt zo'n puinhoop! Ik weet nog van toen mijn ouders gingen uitbouwen dat ik met mijn zware brugklas tas over een loopplankje moest lopen over het ENORME gat in de tuin.quote:Op donderdag 5 juli 2012 12:20 schreef PriemGirl het volgende:
Joah en binnenkort komt vriend van ons kijken in hoeverre een uitbouw mogelijk is... maar ik wil heul geen uitbouwMaar cif wel... En cif wil dat want 'later als er kinderen komen hebben we anders geen ruimte waar zij kunnen spelen'...
maar...... whut?................ Kinderen?!?![]()
![]()
![]()
Ja dus hij wil uitbouwen voor we aan kinderen beginnen... of een veranda achtig iets of.... maar ik wil nog niet denken aan kinderenquote:Op donderdag 5 juli 2012 12:21 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Oh een uitbouw wordt zo'n puinhoop! Ik weet nog van toen mijn ouders gingen uitbouwen dat ik met mijn zware brugklas tas over een loopplankje moest lopen over het ENORME gat in de tuin.
Ohaiquote:Op donderdag 5 juli 2012 12:22 schreef Dwyn het volgende:
Wie had trouwens SQ die beterschap ballon gestuurd?
Waar had je die vandaan?quote:Op donderdag 5 juli 2012 12:23 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja dus hij wil uitbouwen voor we aan kinderen beginnen... of een veranda achtig iets of.... maar ik wil nog niet denken aan kinderen
Verrekten rammelaar
[..]
Ohai
greetz.nlquote:
Neenquote:
Spees was zeker niet online ?quote:
Ik verder niets, maar benook een beutje blut deze maandquote:Op donderdag 5 juli 2012 12:17 schreef Dwyn het volgende:
Ik heb zoveel onderweg. Twee Floams, een muismat, een telefoon achterkantje, twee RBL's en een DVD
Nee joh! BUY EVERYTHINGquote:Op donderdag 5 juli 2012 12:38 schreef Dwyn het volgende:
Oh de BuzzBox is ook nog onderweg.Wie bindt mij de handjes vast?
Dat is van Buzzer. Je krijgt dan producten toegestuurd om te reviewen. Deze keer ging het over beauty, dus ik dacht natuurlijk HEBBEN!quote:
Is dat niet graties dan?quote:Op donderdag 5 juli 2012 12:43 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Dat is van Buzzer. Je krijgt dan producten toegestuurd om te reviewen. Deze keer ging het over beauty, dus ik dacht natuurlijk HEBBEN!
Geen idee. Het wordt mijn eerste Buzz ervaringquote:Op donderdag 5 juli 2012 12:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar je moet het wel revieuuuuwen? Of mag je gewoon lalalaa doos leuk
Maar ik heb nog niet met je gerumbledquote:Op donderdag 5 juli 2012 12:53 schreef PriemGirl het volgende:
Wat ben ik slecht in rumble*delete app*
zomg gewoon oefenen jongequote:Op donderdag 5 juli 2012 12:53 schreef PriemGirl het volgende:
Wat ben ik slecht in rumble*delete app*
Ik kon boggle dinges vroeger ook heul niet; dusjahquote:
Heet je Priemgirl?quote:
Euh... nee hoorquote:
Werken? Sinds wanneer?quote:Op donderdag 5 juli 2012 13:18 schreef PriemGirl het volgende:
Ik speel vanavond wel tegen jullie... Schijnt dat ik nog moet werken endezulks![]()
Omdat er dan zoveel mensen niet werken?quote:
Jep, en dus geen zak te doen, en de dingen die je wel moet doen gaat tien keer zo langzaam omdat er niemand op emails reageertquote:Op donderdag 5 juli 2012 13:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Omdat er dan zoveel mensen niet werken?
Da's wel het nadeel van op kantoor werken in die tijd ja. Halve land functioneert niet meer in de zomervakantiequote:Op donderdag 5 juli 2012 13:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jep, en dus geen zak te doen, en de dingen die je wel moet doen gaat tien keer zo langzaam omdat er niemand op emails reageert
oh, van mij mogen ze, ik denk alleen maar: HAHAHA ik mag lekker nog! Einz!quote:Op donderdag 5 juli 2012 13:36 schreef Dwyn het volgende:
Ik ben ook niet zo van juli/augustus. Iedereen loopt zo blij te doen over vakanties enzo. Ik ga expres in oktober op vakantie.
Jij hebt het goed geregeld!quote:Op donderdag 5 juli 2012 13:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik vind juli en augustus vooral leuk als het heul mooi weer is. Want dan zit ik over het algemeen ergens in de zon terwijl de kinderen zichzelf vermaken en denk ik alleen maar "ik krijg hiervoor betaald EINZ"
Aan de andere kant, ik kan niet fokken tijdens werktijdquote:
quote:Op donderdag 5 juli 2012 13:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jep, en dus geen zak te doen, en de dingen die je wel moet doen gaat tien keer zo langzaam omdat er niemand op emails reageert
siquote:Op donderdag 5 juli 2012 13:44 schreef Dwyn het volgende:
SQ, kwamen jouw Floams met de briefpost mee?
ik presteer ook gewoon heel slecht zonder drukquote:Op donderdag 5 juli 2012 13:34 schreef PriemGirl het volgende:
Oh ik hou net van juli en augustus... Want dan kan ik eindelijk zaken afwerken die er al sinds de kerst liggen en dan worden we ook minder gestoord door klanten
Het helpt natuurlijk niet bepaald als ik dan op fok zit ipv gewoon door te doen hmmmm
Ja! En dat doet ie niet vaak hoor!quote:Op donderdag 5 juli 2012 13:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
reed de pakketman stilletjes je huisje voorbij?
quote:Op donderdag 5 juli 2012 13:52 schreef PriemGirl het volgende:
Mijn baas
Sta naast hem bij de koffieautomaat...
Hij: Wat ben je groot............ *kijkt me aan... kijkt naar mijn schoenen*
OMG JE SCHOENEN!!11!1
DIE ZIJN VET !!!!
DOE EENS LOPEN!!!1
OMG JE LOOPT GEWOON RECHT *PURRR PURRR*
En ja capslock want hij schreeuwde het nogal
En nu zit ie de hele tijd naar mijn schoenen te staren...
Gotta love em
Mannenquote:Op donderdag 5 juli 2012 13:52 schreef PriemGirl het volgende:
Mijn baas
OMG JE SCHOENEN!!11!1
DIE ZIJN VET !!!!
DOE EENS LOPEN!!!1
Gotta love em
en stress zo te lezenquote:Op donderdag 5 juli 2012 14:02 schreef Dwyn het volgende:
Aan de ene kant is het leuk om uitzicht op straat te hebben. Aan de andere kant levert het ook een hoop herrie op
Welke heb je vandaag aan?quote:Op donderdag 5 juli 2012 13:52 schreef PriemGirl het volgende:
Mijn baas
OMG JE SCHOENEN!!11!1
DIE ZIJN VET !!!!
DOE EENS LOPEN!!!1
Gotta love em
quote:Op donderdag 5 juli 2012 13:52 schreef PriemGirl het volgende:
Mijn baas
OMG JE SCHOENEN!!11!1
DIE ZIJN VET !!!!
DOE EENS LOPEN!!!1
Gotta love em
De jouwes weerquote:
is dat zoeen TLC program?quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
Strange Addiction kijken... I FEEL SO NORMAL!![]()
![]()
quote:
Goeien matigen showquote:Op donderdag 5 juli 2012 14:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]Staat veel op youtube
Vrouw met 300 ratten in haar huis voor haar plezier
Vrouw die overal en altijd teddyberen mee naar toe neemt en in restaurants kinderstoeltjes voor ze vraagt
Vrouw die zoveel houdt van het ruiken van benzine dat ze er inmiddels geheugenverlies van heeft
Mensen die stenen etenquote:Op donderdag 5 juli 2012 14:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]Staat veel op youtube
Vrouw met 300 ratten in haar huis voor haar plezier
Vrouw die overal en altijd teddyberen mee naar toe neemt en in restaurants kinderstoeltjes voor ze vraagt
Vrouw die zoveel houdt van het ruiken van benzine dat ze er inmiddels geheugenverlies van heeft
En dan denk je "ok, ik heb dan wel 400 potjes nagellak, maar ik drink het tenminste niet opquote:Op donderdag 5 juli 2012 14:33 schreef Stormqueen het volgende:
ohja, dat meisje dat nagellak dronk, die was episch
En ze legde geen link tussen dat egdrag en haar drie miskramen![]()
!!
JAAAAquote:
Ooooo die heb ik toen ook zitten kijkenquote:Op donderdag 5 juli 2012 14:33 schreef Stormqueen het volgende:
ohja, dat meisje dat nagellak dronk, die was episch
En ze legde geen link tussen dat egdrag en haar drie miskramen![]()
!!
Over een slapende lindy heen ook echtquote:Op donderdag 5 juli 2012 14:35 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
JAAAA![]()
![]()
Omdat ik zo aso was om gewoon die schoenen uit je kast te trekken en aan te doen
![]()
![]()
![]()
ja soms slikte ze het ook door, meestal tufte ze het uit. 3 rolletjes per dagquote:Op donderdag 5 juli 2012 14:36 schreef PriemGirl het volgende:
Die van plakband had ik ook gezienO nee die kauwde er gewoon op en daarna plakte ze het overal in het huis
Moeder was er erg blij mee
![]()
Ik dook eerst op Lin om haar wakker te maken en toen zag ik in mijn ooghoek iets blinken OMG SHOES GOTTA WEAR THEM *trekt helft van de schoensels uit de kast*quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Over een slapende lindy heen ook echt
Hoarder
huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuquote:Op donderdag 5 juli 2012 14:32 schreef Stormqueen het volgende:
Die man die haarklonten uit doucheputjes trok bij anderen thuis
Heerlijk
ze had het liefst glitterlak, want dan voelde ze zich shiny from insidequote:Op donderdag 5 juli 2012 14:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En dan denk je "ok, ik heb dan wel 400 potjes nagellak, maar ik drink het tenminste niet op![]()
"
werden je pupillen zwart?quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:37 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik dook eerst op Lin om haar wakker te maken en toen zag ik in mijn ooghoek iets blinken OMG SHOES GOTTA WEAR THEM *trekt helft van de schoensels uit de kast*
Jaaaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 5 juli 2012 14:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ze had het liefst glitterlak, want dan voelde ze zich shiny from inside
beats antidepressiva anytimequote:Op donderdag 5 juli 2012 14:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ze had het liefst glitterlak, want dan voelde ze zich shiny from inside
Ah well, als je die in je vriendenkring hebt hoef je dat gore klusje tenminste niet zelf meer te doenquote:
Toch is dat gezonder dan nagellak drinkenquote:Op donderdag 5 juli 2012 14:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
Een vent die z'n auto likt en kust en knuffelt
Awwwwwquote:Op donderdag 5 juli 2012 14:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
Hij gaat speciaal met de auto een stukje rijden naar een mooi uitzicht als de auto jarig is
Denk etquote:
Heeft ie haar een naam gegeven? In welke gaten zou ie haar penetrerenquote:Op donderdag 5 juli 2012 14:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
Hij gaat speciaal met de auto een stukje rijden naar een mooi uitzicht als de auto jarig is
neucken met de uitlaatpijpquote:Op donderdag 5 juli 2012 14:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
Die vent is nu aan zijn vader aan het toegeven dat hij een sexual relationship met z'n auto heeft
Niet eens.. Want de auto is liev, dus hij maakt er neukbewegingen tegenaan, likt hem (heeft hier diverse standjes voor) en trekt aan z'n piemel bij de auto.quote:
net na het rijden als de pijp nog lekker heet isquote:Op donderdag 5 juli 2012 14:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Niet eens.. Want de auto is liev, dus hij maakt er neukbewegingen tegenaan, likt hem (heeft hier diverse standjes voor) en trekt aan z'n piemel bij de auto.
Ik denk dat de auto het niet fijn vind om in z'n uitlaatpijp genomen te worden
quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Niet eens.. Want de auto is liev, dus hij maakt er neukbewegingen tegenaan, likt hem (heeft hier diverse standjes voor) en trekt aan z'n piemel bij de auto.
Ik denk dat de auto het niet fijn vind om in z'n uitlaatpijp genomen te worden
quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:02 schreef Loqi het volgende:
de auto was ook een mannetje toch? met naam
je kan wel lekker oogsten van die hont!quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
Cody heeft een jubileum gehad! Heb net zijn 25e teek eruit getrokken sinds vorige week![]()
En van alle zaadjes die hij elke dag meeneemt uit het gras en het park kan ik een eigen bos makenquote:Op donderdag 5 juli 2012 15:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je kan wel lekker oogsten van die hont!
Pruiken, sokken, teken alles!
leg je bier koud vanavond?quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je kan wel lekker oogsten van die hont!
Pruiken, sokken, teken alles!
Dat was een goei tukje! Beter dan mijnes op de meetquote:Op donderdag 5 juli 2012 15:15 schreef Lindytje het volgende:
Geslapen van kwart over 5 tot half drie![]()
En Ohai! Fijn dat jullie van mijn verhaal hebben genoten![]()
Beter een Wim dan een kudde koeien man!quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En van alle zaadjes die hij elke dag meeneemt uit het gras en het park kan ik een eigen bos maken
Zeker een goeden tuk!quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat was een goei tukje! Beter dan mijnes op de meet
dat kun je helegaar niet stellen zonder fotobewijs van de jouwesquote:Op donderdag 5 juli 2012 15:19 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Zeker een goeden tuk!
Die van jou was daarentegen mooier om te zien![]()
jij bent hier heul veel beter in dan ikquote:Op donderdag 5 juli 2012 15:38 schreef PriemGirl het volgende:
Maarreuh.. BB doe eens effe niet![]()
![]()
steun je vrouwke eens jongeuh
Geen bier in de maand juli voor skjoe ! Of tenminste tot je onder de 80 bent![]()
Hmmmm... Daar heb jij een punt. Hoewel, Priem weet hoe ik slaap! Aangezien ze boven op me sprong om me wakker te maken...quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat kun je helegaar niet stellen zonder fotobewijs van de jouwes
dat was een zeer terechten paybackquote:Op donderdag 5 juli 2012 15:40 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hmmmm... Daar heb jij een punt. Hoewel, Priem weet hoe ik slaap! Aangezien ze boven op me sprong om me wakker te maken...![]()
Ik heb je snurktechniek mogen aanhoren tot in de slaapkamerquote:Op donderdag 5 juli 2012 15:40 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hmmmm... Daar heb jij een punt. Hoewel, Priem weet hoe ik slaap! Aangezien ze boven op me sprong om me wakker te maken...![]()
Daar ben ik dan ook zeer bedreven inquote:Op donderdag 5 juli 2012 15:46 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik heb je snurktechniek mogen aanhoren tot in de slaapkamer![]()
Thehehe....
quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:05 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben ernstig aan het overwegen om morgen een (halve) dag vrij te pakken
Hebben ze alles nog?quote:Op donderdag 5 juli 2012 17:17 schreef Lindytje het volgende:
Ja, hoi! Ik kan voor 55 australische dollars lakj0ns uitzoeken uit australie!
Ozotics en picture polish voor 11 dollar en in totaal voor max 10 lakjes 7 dollar shipping.
Aanraders die ik echt móet hebben?
Thanx babequote:Op donderdag 5 juli 2012 17:29 schreef Incantrix het volgende:
Ah, coolmultichrome glitters hebben nrs 528, 529 en nog 1 die ik niet meer weet, 505, 506 en ik denk 507 zijn populaire multichromes, verder weet ik het niet
oh, en de picture polish die ik heb is heeeell dik.
Weet je dat australische pakje van mij nog dat ongeveer drie miljoen jaar werd vastgehouden? Guess where that came from?quote:Op donderdag 5 juli 2012 17:25 schreef Lindytje het volgende:
Thanx
Ik heb de shop waar zij bestelt gevonden denk ik
http://www.picturepolish.com.au/index.php
quote:
Ahaa!! Maar ze zeggen dat ze niet internationaal shippen? Stelletje liegenaars!quote:Op donderdag 5 juli 2012 17:30 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Weet je dat australische pakje van mij nog dat ongeveer drie miljoen jaar werd vastgehouden? Guess where that came from?
Ga ik zeker doen, dat komt wel goedquote:Op donderdag 5 juli 2012 17:32 schreef Incantrix het volgende:
[..]
N/p, zoek jezelf moois uit mopoverigens is er een nieuwe duochrome die ik erg mooi vimd, maar ik weet het nummer niet meer.. 744? 741? Blauw/paarse duochrome.
Doen ze ook, en het ironische is dat zij zo ongeveer de enige nagellakjeswebshop zijn die zich aan de wettelijke regels houden. Maar dat gebeurt dus zo weinig dat als ze zo'n pakje krijgen, er spontaan alarmbellers afgaanquote:Op donderdag 5 juli 2012 17:33 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ahaa!! Maar ze zeggen dat ze niet internationaal shippen? Stelletje liegenaars!
Bestelling bij Australische gemachtquote:I would really love ozotic 532, 513 and 504 and Picture Polish Festival
ik wilde 'quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:01 schreef milka82 het volgende:
Is het heel fout dat ik nu baal dat mini ziek is en ik niet kan sporten?
Trix wat had je weer een geweldige echo op FB.
Ow en voor de heelslovers: in de Grazia van deze week staat een stukje over een vrouw die 1200 paar heeft,sommige 4000 dollar per paar.
Idd hap hap hap ze moeten meer eten geloof ikquote:Op donderdag 5 juli 2012 18:18 schreef Loqi het volgende:
god wat is dat de laatste tijd toch in het nagelfoto topic?echt
ja he?quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:19 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Idd hap hap hap ze moeten meer eten geloof ik
gewoon, dat er meteen geroepen wordt over vijandige reacties terwijl Renren echt niks raars zei in mijn ogen, verre van vijandig zelfsquote:
Jah, was mbt op die reactie, sorryquote:Op donderdag 5 juli 2012 18:33 schreef Loqi het volgende:
[..]
gewoon, dat er meteen geroepen wordt over vijandige reacties terwijl Renren echt niks raars zei in mijn ogen, verre van vijandig zelfs
oh zoquote:Op donderdag 5 juli 2012 18:37 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Jah, was mbt op die reactie, sorryheb die vraag ook daar al gesteld, ik zie idd ook geen vijandigheid hoor! Dikke wtf
ja, moven naar t andere topic dan jaquote:Op donderdag 5 juli 2012 18:41 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik communiceer een beetje raar, sorry!
Welke andere? Die met al die vijandige reacties? Da's te eng voor mijquote:Op donderdag 5 juli 2012 18:42 schreef Loqi het volgende:
[..]
ja, moven naar t andere topic dan ja![]()
![]()
![]()
lefu.. ik zou naar mijn ouders gaanoeps
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
psssstDamn you, womanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Een challengequote:Op donderdag 5 juli 2012 20:36 schreef megamandy het volgende:
Schaar! Wat is de bedoeling er eigenlijk van
Ja! Ineens was het eten er enzoquote:Op donderdag 5 juli 2012 19:31 schreef PriemGirl het volgende:
Trix! PM je mij je adres nog even?Thx
Noes, ze doet een challenge met twee andere bloggersquote:Op donderdag 5 juli 2012 20:44 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Dat wij ook allemaal schimmelende mazelen op onze koppen gaan prutsen?
Srsly?quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Noes, ze doet een challenge met twee andere bloggers
quote:
quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:57 schreef PriemGirl het volgende:
Ik zweet me de pleurisWaarom ga ik dan ook 's avonds plots heul de benedenverdieping poetsen
quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
psssstDAFUCKSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
cifkequote:
Oeh heb je al gespeeld?quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:49 schreef PriemGirl het volgende:
KloteIk aan cif zeggen dat ie rumble moet downloaden dat we eens samen gaan spelen.... ownt ie me ook keihard. FU stom spel
Ik kan er echt geen reet van.
Lies en ik zitten hier nu ook te lollerenquote:Op donderdag 5 juli 2012 22:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik moest lachen![]()
Het is fout en groen in de 2de Wereld Oorlog
Hier helemaal nietsquote:Op vrijdag 6 juli 2012 09:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
Meurning![]()
Eindelijk kregen we hier ook eens mooi onweer. Veel ontladingen, gigantisch veel regen in korte tijd, harde wind...
![]()
Beetje jammer dat dit allemaal om half 3 's nachts was
Hier ook nietsquote:
Aan het fokken op de loopband?quote:
Nou, van zo'n foto kan je niet oordelen toch? Ik ben wel erg benieuwdquote:Op donderdag 5 juli 2012 18:18 schreef -Bubseltje- het volgende:
Nieuwe DSjes
Misschien de bovenste maar niet echt geweldig geloof ik
Het lijken gewone shimmers/glitters weer. Maar ben bneieuwd.quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:18 schreef -Bubseltje- het volgende:
Nieuwe DSjes
Misschien de bovenste maar niet echt geweldig geloof ik
volgens mij zitten ze een beetje in de lijn van extravagance en reflection en die zijn echt gail. Maar idd, eerst eens wachten op de swatchesquote:Op vrijdag 6 juli 2012 10:56 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Het lijken gewone shimmers/glitters weer. Maar ben bneieuwd.
Die waren ook mooi jaquote:Op vrijdag 6 juli 2012 10:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
volgens mij zitten ze een beetje in de lijn van extravagance en reflection en die zijn echt gail. Maar idd, eerst eens wachten op de swatches
nee, bij OPI kun je daar echt helemaal niks meequote:Op vrijdag 6 juli 2012 11:01 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Die waren ook mooi jaHet is zo jammer dat die persfoto's altijd zo vaag zijn, of ze kloppen gewoon niet
Dan snap ik wel beter waarom het nooit kloptquote:Op vrijdag 6 juli 2012 11:02 schreef Stormqueen het volgende:
het zijn ook geen foto's he, het zijn tekeningen.
En ik me maar afvragen wat achteroui wasquote:
dikke vingersquote:Op vrijdag 6 juli 2012 11:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En ik me maar afvragen wat achteroui was![]()
.
Hoe schrijf je een Ringel S rap?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 11:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ringel S
Ik heb ooit eens een Ringel S rap geschreven toen ik 13 was ofzo
rap als in snel of rap asl in liedje?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 11:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ringel S
Ik heb ooit eens een Ringel S rap geschreven toen ik 13 was ofzo
liedjequote:Op vrijdag 6 juli 2012 11:12 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
rap als in snel of rap asl in liedje?
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 11:50 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb Priem opgegeven voor een Rock & Roll kapsel![]()
Het zijn kapsters, die zijn wel wat gewendquote:Op vrijdag 6 juli 2012 11:53 schreef Loqi het volgende:
neuh hoef ook niet, met een beetje pech is het kei warm en dan heb ik liever niet dat mensen aan mn zweterige hoofd zitten
![]()
Dat boeit echt niet, er loopt daar alles rond. Van Miekes tot rockabilly's tot alto'squote:
HEB JIJ DIEquote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:05 schreef Loqi het volgende:
ach, misschien durf ik tegen die tijd wel weer in m'n toffe jurkje[ afbeelding ]
(wat een onmeunig lelijke foto)
maar ik zie het niet zitten om de hele dag in pumps rond te stampen
AANDOENquote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:07 schreef Loqi het volgende:
ja die heb ik (ik heb geen petticoat tho), maar ik vond hem met de kilos extra van het afgelopen jaar niet zo charmant
Ja...... ik snap wel...quote:
Hmmm....quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:11 schreef Loqi het volgende:
Met zwarte sleehakken is dat vast geen porum he?hmmm
Pahahahaquote:
Goei busy !quote:
Ballerina'squote:
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
Vriendinnetje had een 5, als ze nu een ander hertentamen niet haalt moet ze stoppen met de opleiding
die heb ik nietquote:
Ik vorige week in mijn kast kijken.. zie ik plots een paar ballerina's !!!!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:33 schreef Loqi het volgende:
[..]zuur
[..]
die heb ik nietverschrikkelijke dingen
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:34 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik vorige week in mijn kast kijken.. zie ik plots een paar ballerina's !!!!![]()
Ik heb ze echt al jaren en never nooit aan gedaan
Ik vind ze ook vreselijk tbh
En voor autorijdenquote:
Handig idd; maar ik doe vaak onhandig en rijd dus met mn heelsquote:
ja, als gewone schoenen zijn ze best slecht voor je voeten, ik gebruik ze echt meer voor noodgevallenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:39 schreef -Bubseltje- het volgende:
En voor mensen die niet op hakken kunnen lopen
Ik denk dat ik dan doodgaquote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:38 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Handig idd; maar ik doe vaak onhandig en rijd dus met mn heels![]()
En dat... dusquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |