Ik heb goede schoenenquote:Op donderdag 5 juli 2012 12:13 schreef piere het volgende:
[..]
je moet vooral goede schoenen halen. Tegenwoordig laten ze je op een band lopen om zo te zie hoe de stand van je voeten etc is. Er is ook een thread voor beginnende hardlopers op fok!
Dat doe ik alquote:Op donderdag 5 juli 2012 12:17 schreef piere het volgende:
Sorry voor de opening. hij weet niet hoe enzo.
Gewoon de tips en links even doorlezen Lovely en je eigen dingetje doen. je voelt vanzelf wel wat je aankan en aanwilt.
Sorry jou niet gequote, van die heel snelle reeksen/scs waar je niet tussenkomt.quote:
Ja of niet ingeburgerd raaktquote:Op donderdag 5 juli 2012 12:33 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Sorry jou niet gequote, van die heel snelle reeksen/scs waar je niet tussenkomt.
Misschien je naam aanpassen naar "nietzolovelylady"quote:Op donderdag 5 juli 2012 12:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja of niet ingeburgerd raakt
Maakt niet uit.. ik voel me vaker nergens tussen passen hoor...
That's what he said.quote:Op donderdag 5 juli 2012 12:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maakt niet uit.. ik voel me vaker nergens tussen passen hoor...
Ja want ik ben zo'n enorme bitchquote:Op donderdag 5 juli 2012 12:38 schreef kahnus het volgende:
[..]
Misschien je naam aanpassen naar "nietzolovelylady"
Niet alleen in bad hoor.quote:Op donderdag 5 juli 2012 12:51 schreef GSbrder het volgende:
Bij seks belast je je knieen ook niet altijd.
Merk wel dat ik in bad mijn heupen zo nu en dan blesseer.
Als je op een bankje zit, vrouw op je schoot en dan stoten doet dat vooral pijn.quote:
Of je scheurt je bed/bankpartner uit elkaar. En die moet dan een weeklang roepen tegen zijn vriendin dat de heupblessure van het voetballen komtquote:Op donderdag 5 juli 2012 12:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Als je op een bankje zit, vrouw op je schoot en dan stoten doet dat vooral pijn.
Soms een dag lang spierpijn.
Ik vind dat altijd wel wat, die seks-spierpijn. Iedere keer dat je de dag erna opstaat heb je nog napret!quote:Op donderdag 5 juli 2012 12:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Als je op een bankje zit, vrouw op je schoot en dan stoten doet dat vooral pijn.
Soms een dag lang spierpijn.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 12:54 schreef Tally het volgende:
[..]
Of je scheurt je bed/bankpartner uit elkaar. En die moet dan een weeklang roepen tegen zijn vriendin dat de heupblessure van het voetballen komt
Als je bedpartner niet je vriendin is dat sowieso om moeilijkheden vragen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 12:54 schreef Tally het volgende:
[..]
Of je scheurt je bed/bankpartner uit elkaar. En die moet dan een weeklang roepen tegen zijn vriendin dat de heupblessure van het voetballen komt
Zuigzoenen doe ik niet meer aan. Ben geen 12 meer. En die krassen. De bal verdwijnt nog wel eens in de bosjesquote:Op donderdag 5 juli 2012 12:55 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Als je bedpartner niet je vriendin is dat sowieso om moeilijkheden vragen.
Die zuigzoenen en krassen op je rug zijn ook vrij lastig te verklaren.
Over de volle lengte van je rug?quote:Op donderdag 5 juli 2012 12:56 schreef Tally het volgende:
Zuigzoenen doe ik niet meer aan. Ben geen 12 meer. En die krassen. De bal verdwijnt nog wel eens in de bosjesKlote bramenstruik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |