quote:
KIRKBY - De 14-jarige Britney Marshall dreigt de risee van haar familie te worden. Haar moeder en vier zussen hebben allemaal een borstvergroting ondergaan, maar de Britse tiener weigert als eerste binnen het gezin de vreemde traditie voort te zetten.
Tot nu toe hebben alle dochters van moeder Chantal op hun achttiende verjaardag de gang naar een plastisch chirurg gemaakt. Net als Chantal zelf lieten ook Emma (30), Terri (27), Tara (26) en Ripley (21) hun boezem ‘bewerken’ met siliconen. In totaal hebben de vrouwen zich zodoende voor ruim 60.000 euro laten opereren. En daar zijn ze maar wat trots op.
Dat dochter Britney breekt met de traditie is voor Chantal Marshall dan ook ondenkbaar. Ze hoopt dat haar dochter enkel door “een moeilijke fase” gaat en wel weer bijdraait. “Wat ze nu aan borsten heeft mag geen naam hebben. Als het aan mij ligt volgt ze dan ook het voorbeeld van haar zussen als ze oud genoeg is", legt ze uit aan The Daily Mail. "Ik hou van het kunstmatige uiterlijk van mijn meiden en weet zeker dat Britney straks in hun voetsporen treedt.”
Britney zelfs heeft echter heel andere dromen. Ze doet het goed op school en hoopt op haar achttiende naar de universiteit te gaan om te studeren. Met een borstvergroting is ze dan ook helmaal niet bezig.
http://www.telegraaf.nl/b(...)rstvergroting__.html![borsten_1023476i.jpg]()
Voor een 14-jarige heeft ze toch een aardig stel in huis. Het vreemde is dat ik haar lekkerder vind uitzien dan haar zussen. Maar dat kan wellicht meer komen dat ze roodharig is, en haar zussen blond wat mij minder trekt.