SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een goed trainingsschema bestaat voor een groot gedeelte uit de grote compound oefeningen zoals squats, deadlifts, bench press, overhead presses, bent over rows etc. De rest van je trainingsschema kan je opvullen met andere (zoals isolatie) oefeningen.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Speciale Newb GuideOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd., na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.
De OP staat hier![]()
![]()
Ik was een inspiratie voor twee mensen vanmorgen. Ik zag al dat ze een beetje niks aan het doen waren, tot ze me mijn workout zagen doen, toen zag ik ze ineens opleven en er tegenaan gaan.![]()
Ze kwamen het ook nog zeggen, dat ze er ineens zin in hadden toen ze me hard zagen werken.\
Mooi zo, werken met je luie reet!!![]()
Nog bedankt @ kidkash.![]()
Ik was in eerste instantie een beetje skeptisch over noten, ongeacht dat het een goede bron van voeding is. Martin Berkhan schreef namelijk:Maar ben net in de supermarkt geweest en ze zijn gewoon lekker + idd veel Kcals.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik hier niet genoeg Kcals mee kan aanvullen dan weet ik het ook niet meer.
If not now, then when.![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik was in eerste instantie een beetje skeptisch over noten, ongeacht dat het een goede bron van voeding is. Martin Berkhan schreef namelijk:die katjang dingen zijn godelijk, alleen niet echt BB voer ;-) maar wel erg lekker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ben net in de supermarkt geweest en ze zijn gewoon lekker + idd veel Kcals.
Als ik hier niet genoeg Kcals mee kan aanvullen dan weet ik het ook niet meer.
[ afbeelding ]
en idd. ongezouten volgende keer![]()
Het zieke is alleen dat je jezelf het ongans zoekt naar ongezouten soms.![]()
Ik keek naar de tabel op de achterkant en het zag er niet verkeerd uit, daarnaast nog nooit gehad dus ik nam ze maar mee.quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:51 schreef RaymondK het volgende:
[..]
die katjang dingen zijn godelijk, alleen niet echt BB voer ;-)
Het zieke is alleen dat je jezelf het ongans zoekt naar ongezouten soms.
Het enige wat ongezouten is zover ik kan zien zijn de pistaches.If not now, then when.![]()
Op de markt kun je ze vinden. Ook ongebrande noten en shit.quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:51 schreef RaymondK het volgende:
[..]
die katjang dingen zijn godelijk, alleen niet echt BB voer ;-) maar wel erg lekker.
Het zieke is alleen dat je jezelf het ongans zoekt naar ongezouten soms.![]()
Niet in een supermarkt ergens ?quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:54 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Op de markt kun je ze vinden. Ook ongebrande noten en shit.![]()
Kzou niet meer dan 200-300 kcal per dag aan noten eten hoor. Ze zijn wel 'natural', en bevatten een aantal mineralen maar het zijn vooral caloriën, en afhankelijk van de noot ook nog eens veel omega-6.
Gebakken eieren in kokosolie is where its at![]()
![]()
Cashews zijn een beetje giftig ongebrand, die verkopen ze dus bijna nergens. Maar bij ons in de C1000 heb je wel een naturelmix van ongebrande ongezouten noten, hazelnoten, amandelen, walnoot en paranoot, goed te doenquote:Op donderdag 5 juli 2012 11:58 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Alleen pinda's en cashewnoten heb ik kunnen vinden.
Overigens zijn macadamias zonder twijfel mijn favorieten, het lekkerst en de beste vetten![]()
ja idd.quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:58 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Alleen pinda's en cashewnoten heb ik kunnen vinden.
En van pistache nootjes kun je migraine krijgen als je daar al snel last van hebt.![]()
Vanavond Strength & Conditioning bij ons op het Footballveld![]()
Tire Flips
Heavy Ass Sled Drags
Battle Ropes
Keg Throws
Medicineballs
Oh My!Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers![]()
Ik heb een shitload ongebrande amandelen uit spanje meegenomen. Ze zijn wel gezouten, maar ze zitten nog in hun jasje waardoor je bijna geen zout eet nadat je ze gepeld hebt.![]()
Na een lange tijd van drie keer in de week full-body ben ik nu sinds een maand bezig met Starting Strength. Ik merkte dat ik niet genoeg energie over had tijdens mijn full-body sessies om nog eens extra zwaar te squatten en deadliften en mijn benen begonnen wat achter te lopen op de rest.
Wel lekker om de gym in te stappen met alleen het doel om zo zwaar als mogelijk te gaan op die drie oefeningen. M'n stats van de twee laatste trainingen bij 180cm en 78 kg:
Barbell Squat:
60 kg x 10 reps
100 kg x 5 reps
120 kg x 5 reps
120 kg x 6 reps
Standing Barbell Shoulder Press:
20 kg x 20 reps
40 kg x 5 reps
50 kg x 5 reps
60 kg x 5 reps
70 kg x 6 reps
Barbell Bench Press:
40 kg x 8 reps
80 kg x 5 reps
90 kg x 5 reps
90 kg x 6 reps
En daarvoor:
Barbell Squat:
60 kg x 8 reps
100 kg x 5 reps
110 kg x 5 reps
120 kg x 5 reps
Dumbbell Bench Press:
18 kg x 8 reps
30 kg x 5 reps
30 kg x 6 reps
30 kg x 5 reps
Barbell Deadlift:
120 kg x 5 reps
130 kg x 5 reps
140 kg x 6 reps
Tot nu toe gooi ik er iedere training 5 tot 10 kg bij en het lijkt er nog niet op dat ik ga stallen. Maar wat is een goede strength ratio om aan te houden? Ik las ergens (hier onder progress & goals) dat op intermediate level je SQ 1.6 x bw hoort te zijn, je DL ongeveer 2 x bw en BP zou rond de 1.2 x bw moeten liggen.
Volgens deze tabel die Rippetoe in zijn 1e editie van SS heeft gebruikt zou ik nu op intermediate level zitten.
[ Bericht 5% gewijzigd door Dalliance op 05-07-2012 12:26:41 ]![]()
Amandelen zijn wel goed ookquote:Op donderdag 5 juli 2012 12:08 schreef Snakey het volgende:
Ik heb een shitload ongebrande amandelen uit spanje meegenomen. Ze zijn wel gezouten, maar ze zitten nog in hun jasje waardoor je bijna geen zout eet nadat je ze gepeld hebt.
My salvation lies in your love..![]()
Nou kidkash19, al 2+ weken lang geen brood gegeten. Wel af en toe wat rotzooi voedsel (biscuits) met tarwe erin trouwens. Het zit ook bijna echt overal in als je zin hebt in rotzooi. Maar grotendeels dus 2 weken brood vrij. Wat ik merk is het volgende:
-Ik zit in een keer met een groot tekort aan calorieën zonder brood en beleg. Ik merk in cron-o-meter dat ik veel gevarieerder moet gaan eten om alle vitaminen en mineralen binnen te krijgen;
-naar de wc gaan om de grote boodschap te doen is van elke dag naar elke 2-3 dagen gegaan. 'Het' is ook nog eens keihard;
-enorme cravings naar brood. Elke keer als het etenstijd is zie ik brood in mijn hoofd en wil ik me helemaal ongans eten aan brood. Dit gevoel is zelfs sterker dan het hongergevoel. Langs de bakker fietsen is hemels voor mij;
-mijn voedselrekening is behoorlijk omhoog gegaan;
-ik merk vooral 's avonds dat ik minder moe ben. Meestal word ik 's avonds rond 22:00 a 23:00 behoorlijk geforceerd moe, maar nu kan ik zonder moeite langer wakker blijven en dan ook nog makkelijk in slaap komen;
-ik voel me wel rustiger, alsof mijn energieniveau constanter is geworden.
De laatste 2 zaken kunnen natuurlijk ook aan andere dingen gelegen hebben, maar het viel me vooral de laatste paar dagen op. Of ik er qua trainen en buikvet op vooruit ga weet ik niet, maar ik ga er in ieder geval nog mee door deze maand.
![]()
Soak them bitches en dan de oven in. Worden ze groter en veeeeeeeeeeel lekkerder.quote:Op donderdag 5 juli 2012 12:08 schreef Snakey het volgende:
Ik heb een shitload ongebrande amandelen uit spanje meegenomen. Ze zijn wel gezouten, maar ze zitten nog in hun jasje waardoor je bijna geen zout eet nadat je ze gepeld hebt.![]()
![]()
Je stoelgang lijkt me toch geen goeie vooruitgang i.i.g.quote:Op donderdag 5 juli 2012 12:24 schreef kevin_ het volgende:
Nou kidkash19, al 2+ weken lang geen brood gegeten. Wel af en toe wat rotzooi voedsel (biscuits) met tarwe erin trouwens. Het zit ook bijna echt overal in als je zin hebt in rotzooi. Maar grotendeels dus 2 weken brood vrij. Wat ik merk is het volgende:
-Ik zit in een keer met een groot tekort aan calorieën zonder brood en beleg. Ik merk in cron-o-meter dat ik veel gevarieerder moet gaan eten om alle vitaminen en mineralen binnen te krijgen;
-naar de wc gaan om de grote boodschap te doen is van elke dag naar elke 2-3 dagen gegaan. 'Het' is ook nog eens keihard;
-enorme cravings naar brood. Elke keer als het etenstijd is zie ik brood in mijn hoofd en wil ik me helemaal ongans eten aan brood. Dit gevoel is zelfs sterker dan het hongergevoel. Langs de bakker fietsen is hemels voor mij;
-mijn voedselrekening is behoorlijk omhoog gegaan;
-ik merk vooral 's avonds dat ik minder moe ben. Meestal word ik 's avonds rond 22:00 a 23:00 behoorlijk geforceerd moe, maar nu kan ik zonder moeite langer wakker blijven en dan ook nog makkelijk in slaap komen;
-ik voel me wel rustiger, alsof mijn energieniveau constanter is geworden.
De laatste 2 zaken kunnen natuurlijk ook aan andere dingen gelegen hebben, maar het viel me vooral de laatste paar dagen op. Of ik er qua trainen en buikvet op vooruit ga weet ik niet, maar ik ga er in ieder geval nog mee door deze maand.
![]()
Ik vind ze heerlijk zoals ze zijn. Ik moet oppassen niet hele pakjes op te eten in 1x.quote:Op donderdag 5 juli 2012 12:25 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Soak them bitches en dan de oven in. Worden ze groter en veeeeeeeeeeel lekkerder.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: