Balen iddquote:Op donderdag 5 juli 2012 15:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Onder de 1200 euro wordt het lastig.
Zondag, van het feest.quote:
stop-over is vaak goedkoper?quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:11 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Balen iddVoor Zuid-Amerika ook zelfden goede deals. Maar wil er echt héél graag heen. Maar huidig budget van 3000 is net wat te weinig gok ik.
Bogota is duur, de andere steden vallen mee, en je kan best een maand of 2-3 backpacken met 3000 euro. zonder tickets.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:11 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Balen iddVoor Zuid-Amerika ook zelfden goede deals. Maar wil er echt héél graag heen. Maar huidig budget van 3000 is net wat te weinig gok ik.
Project XX moet het worden. Maar dan alleen het 1e deel en zonder puberale maagden.quote:
Haten op puberale maagdenquote:Op donderdag 5 juli 2012 15:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Project XX moet het worden. Maar dan alleen het 1e deel en zonder puberale maagden.
Je bent een genie man.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:11 schreef dawg het volgende:
[..]
dus moet ik concluderen dat jij niet zo verstandig bent geweest.
Wow. Ryanair EHV-Barajas voor 60 euro erbij...quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:16 schreef VacaLoca het volgende:
Hmmmm Madrid - Bogotá voor 675 euro
Direct
Hmmmmmmmmmmmm
Preciesquote:Op donderdag 5 juli 2012 15:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wow. Ryanair EHV-Barajas voor 60 euro erbij...
In Peru en Ecuador goedkoop. 10 euro per dag moet lukken, zonder stappen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:16 schreef VacaLoca het volgende:
Wat is de cost of living en partying daar Mata?
quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
In Peru en Ecuador goedkoop. 10 euro per dag moet lukken, zonder stappen.
Ik woon in het rijkste deel van Bogota; biertje is 4-5 euro, goeie maaltijd 15 euro, pakje peuken 1,80, McMenu 6-8 euro. Taxi 10 km 6 euro...
Dit land kent zoveel klimaten, geen pijl op te trekken. Bogota is altijd 15-25 graden, Nederlands lenteweer. Costa is 30-40 graden, vochtig. Medellin en Bucaramanga zijn ideaal; 25-35 graden, vrij droog.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:19 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Precies, even wat vrienden opzoeken in Spanje en dan vliegtuig naar Colombia...
Keek voor September-Oktober trouwens, zie wel dat het dan nog wat meer regent daar.
Gaira Cafe. Je moet wel een beetje kunnen dansen. Maar genoeg dames die jou vallenato willen leren (supermakkelijk).quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:21 schreef Murdera het volgende:
[..]Waar moet ik de taxi me laten afzetten?
Hm is dat dat je gewoon kruis tegen kruis beetje ritmisch tegen elkaar beweegt?quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Gaira Cafe. Je moet wel een beetje kunnen dansen. Maar genoeg dames die jou vallenato willen leren (supermakkelijk).
4-5 euro voor een biertjequote:Op donderdag 5 juli 2012 15:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
In Peru en Ecuador goedkoop. 10 euro per dag moet lukken, zonder stappen.
Ik woon in het rijkste deel van Bogota; biertje is 4-5 euro, goeie maaltijd 15 euro, pakje peuken 1,80, McMenu 6-8 euro. Taxi 10 km 6 euro...
Kijk nou uit, straks jinx je hetquote:Op donderdag 5 juli 2012 15:25 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik kijk nu al uit naar de file straks![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |