abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113799613
Beste gevoel op verliefd zijn na.
pi_113799651
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 11:50 schreef Intrepidity het volgende:

[..]

Dan bevind je je toch echt op de verkeerde plekken of omring je je met de verkeerde mensen. :)
Nee, ik kijk verder dan mijn neus lang is, kortzichtige pummel.
pi_113799720
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 11:48 schreef KoningStoma het volgende:

[..]

Het gaat er niet om wat er met mij kan gebeuren, maar om wat ik om me heen zie gebeuren. Egocentrische zemmel. :)
Praat met een willekeurige kankerpatiėnt en hij of zij zal je zeggen dat je moet genieten van het prachtige leven dat je hebt. Gelukkig zijn en medelijden hebben gaan prima samen. Jij bent gewoon depressief, dat is heel wat anders.
pi_113799738
quote:
14s.gif Op donderdag 5 juli 2012 11:51 schreef Flippiee het volgende:
Beste gevoel op verliefd zijn na.
Een orgasme is ook best relaxed.
pi_113799825
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 11:54 schreef Weka het volgende:

[..]

Jij bent gewoon depressief, dat is heel wat anders.
quote:
7s.gif Op donderdag 5 juli 2012 11:34 schreef KoningStoma het volgende:
Ik ben wel gelukkig,
pi_113803830
Ik heb het wel eens, dan begint de dag geweldig, dan wil ik tegen iedereen wel praten, goed gevoel, je dag kan niet meer stuk, heerlijk uitgeslapen, goed humeur, andere mensen worden ook vrolijker. En dan ineens een voorval die het de ergste kutdag van de maand maakt.

En die kutdagen begnnen altijd zo.
🐱
pi_113811371
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 11:52 schreef KoningStoma het volgende:

[..]

Nee, ik kijk verder dan mijn neus lang is, kortzichtige pummel.
Kennen wij elkaar? Zo nee wil je dan alsjeblieft je ongebaseerde uitspraken op iemand anders richten? Ik heb zo'n hekel aan "het glas is half leeg"-volk als jou..
pi_113813665
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 16:31 schreef Intrepidity het volgende:

[..]

Kennen wij elkaar? Zo nee wil je dan alsjeblieft je ongebaseerde uitspraken op iemand anders richten? Ik heb zo'n hekel aan "het glas is half leeg"-volk als jou..
Oh, nee hoor. Ik ben eerder een realist. Of het glas half vol, of half leeg is, hangt ervan af of het glas op dat moment gevuld of geleegd wordt.

Ik heb zo'n hekel aan dat volk, dat met achterhaalde metaforen woorden in iemands mond probeert te leggen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')