jij bent de scientist hierquote:Op donderdag 5 juli 2012 14:39 schreef vogelkooi het volgende:
Iedereen klaagt maar maar over het weer, maar niemand doet er wat aan.
Aindsonweer hier.quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:38 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Staat weinig windZonnetje is net weer doorgebroken.
Wil wel even zonnedans doen, maar de zon is hier alquote:Op donderdag 5 juli 2012 14:39 schreef vogelkooi het volgende:
Iedereen klaagt maar maar over het weer, maar niemand doet er wat aan.
Ik zie hem al dinosaurusbotten naar de hemel schieten met een katapultquote:Op donderdag 5 juli 2012 14:40 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
jij bent de scientist hierdoe het lekker zelf
Zie je mij klagen?quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:40 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
jij bent de scientist hierdoe het lekker zelf
vind ik leuk.quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:41 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ik zie hem al dinosaurusbotten naar de hemel schieten met een katapult
Hij had het over Remlof zemmel.quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:41 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ik zie hem al dinosaurusbotten naar de hemel schieten met een katapult
Ohjaquote:Op donderdag 5 juli 2012 14:42 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Hij had het over Remlof zemmel.
Ja zie het op Buienradar net langs mij gaan en vol over jouquote:Op donderdag 5 juli 2012 14:41 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Aindsonweer hier.
Mooie UI trouwens!
Ook echt precies over mij heen, vlak langs jou heenquote:Op donderdag 5 juli 2012 14:45 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ja zie het op Buienradar net langs mij gaan en vol over jouDuurt nog wel een uurtje ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |