SPOILER: UsersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Topusers t/m deel #200 | 01-01-2012 t/m 23-6-2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Eye candyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wasberen ongelofelijk mooie sculpturenMijn Schilt ende betrouwen
Sijt ghy, o Godt mijn Heer,
Op u soo wil ick bouwen
Verlaet mij nimmermeer![]()
geur natte wasberen
of heeft het te maken met:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Extra vroeg opgestaan om van dit weer te genietenHeerlijk.
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Heerlijk weer inderdaad.
Ontbijten met een glaasje bubbels... lekker aan de champiii.. gewoon het leven vieren toch
Zing het Juan..
![]()
Bachataquote:Op donderdag 5 juli 2012 10:31 schreef JackieBrown het volgende:
Heerlijk weer inderdaad.
Ontbijten met een glaasje bubbels... lekker aan de champiii.. gewoon het leven vieren toch
Zing het Juan...
![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:29 schreef Ishimaru het volgende:
geur natte wasberen
of heeft het te maken met:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Waarom denken jullie zo moeilijk? Godverdommequote:Op donderdag 5 juli 2012 00:39 schreef jna het volgende:
Deze TT zal je wel alleen begrijpen met drugs op![]()
![]()
ewa hommos en slettzen waarom is cb gebanned? kan ik niet terug vinden... of word je ook gebanned als je hier naar vraagt?* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Hij reageerde in de KLB SC met 'pleeg zelfmoord' toen iemand zei dat hij postzegels spaardequote:Op donderdag 5 juli 2012 11:22 schreef 2NutZ het volgende:
ewa hommos en slettzen waarom is cb gebanned? kan ik niet terug vinden... of word je ook gebanned als je hier naar vraagt?
Ik ben een (teddy)beer, ik ben nat (van vas) en ik moet gewassen worden.quote:quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:25 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Hij reageerde in de KLB SC met 'pleeg zelfmoord' toen iemand zei dat hij postzegels spaarde
If not now, then when.![]()
Never, ever, ever let me go
Do you love me? Girl I need to know
Cause you're my sunshine girl
Cause you're my sunshine, sunshine, oh
Baby girl, you're always on my mind
Baby girl, it's time to make you mine
Cause you're my sunshine girl
Cause you're my sunshine, sunshine, ohNicequote:Op donderdag 5 juli 2012 12:46 schreef Sinji het volgende:
Whoop, net shoes voor 650 ekkies verkocht
Voor hoe lang is CB gebanned?
En gewoon 24 uur ofzo.![]()
Tyfus DUO wat heb ik nou aan zeIk zo een mailtje sturen of de afhandeling van m'n diploma intern kan gebeuren omdat het voor 1 sept bij de HU moet zijn omdat ik al ben aangenomen en het anders te lang duurt. Krijg ik godverdomme dit terug:
Ten eerste zijn die stukken een week geleden al opgestuurd en ten 2e krijg ik totaal geen antwoord op mijn vraag.quote:Wanneer uw school alle benodigde stukken heeft opgestuurd kan het 4 weken duren voor uw inwisselingsverzoek is afgehandeld. Op dit moment is er nog geen registratie van ontvangen stukken.![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:25 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Hij reageerde in de KLB SC met 'pleeg zelfmoord' toen iemand zei dat hij postzegels spaarde![]()
tegen wd ? hahaha
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Doe je goedquote:Op donderdag 5 juli 2012 12:46 schreef Sinji het volgende:
Whoop, net shoes voor 650 ekkies verkocht
Voor hoe lang is CB gebanned?Ik wil Blazers.
Ik ook. Maar ik ben blut.quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:03 schreef JackieBrown het volgende:
Ik wil heels en jurkjes.
Maar ik heb er al zo veel.
Maar ik wil er toch nog een paar![]()
Wie maakt hem?quote:Op donderdag 5 juli 2012 17:27 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
Promising night out looks promising.
Deathlift or Die.![]()
Fucking Groningen Panzer, Groningenquote:Op donderdag 5 juli 2012 17:27 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
Promising night out looks promising.![]()
![]()
Kom hierheen dan, schuilen we samen voor het onweer en krijg je vlug vingerwerk in de regenplassen.quote:quote:![]()
![]()
![]()
Bij onweer moet je heerlijk samen onder een deken op de bank/bed liggen terwijl het keihard regent.quote:Op donderdag 5 juli 2012 17:35 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Kom hierheen dan, schuilen we samen voor het onweer en krijg je vlug vingerwerk in de regenplassen.
[..]![]()
Kom jij maar hierheen. Hier kunnen we tenminste wel van zon genieten.![]()
In die ghetto van jou word ik helemaal aan flarden geknald, want dat doen mensen altijd met monsters. Ik hide liever onder je bed, waar heb jij zin in?quote:Op donderdag 5 juli 2012 17:38 schreef junamii het volgende:
[..]
Bij onweer moet je heerlijk samen onder een deken op de bank/bed liggen terwijl het keihard regent.
Kom jij maar hierheen. Hier kunnen we tenminste wel van zon genieten.![]()
Genieten in de tuin van de zon, met wat drank, muziek en fruit. Zwoele zomeravonden enzulks.quote:Op donderdag 5 juli 2012 17:45 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
In die ghetto van jou word ik helemaal aan flarden geknald, want dat doen mensen altijd met monsters. Ik hide liever onder je bed, waar heb jij zin in?
Of touren met de auto. Kunnen we deze ghetto uit.![]()
Ik heb nog nooit een bj in de tuin gehad, dit drank-muziek-fruit idee lijkt mij uitstekend. Of we gaan gewoon naar Fantasialand of een indoor speeltuin, ik weet precies waar ik je wil hebben. Walking on water, dancing on wire. Gaat het niet onweren bij jou?quote:Op donderdag 5 juli 2012 17:55 schreef junamii het volgende:
[..]
Genieten in de tuin van de zon, met wat drank, muziek en fruit. Zwoele zomeravonden enzulks.
Heb je daar ook zo'n last van drive by shootings?quote:Op donderdag 5 juli 2012 17:55 schreef junamii het volgende:
[..]
Genieten in de tuin van de zon, met wat drank, muziek en fruit. Zwoele zomeravonden enzulks.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:05 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een bj in de tuin gehad, dit drank-muziek-fruit idee lijkt mij uitstekend. Of we gaan gewoon naar Fantasialand of een indoor speeltuin, ik weet precies waar ik je wil hebben. Walking on water, dancing on wire. Gaat het niet onweren bij jou?![]()
Ziet er naar uit van wel, maar de zon schijnt nu gewoon nog. Als je snel bent, kun je nog van de zon genieten. Sowieso opschieten, anders is de wijn en fruit op.![]()
Dagelijks. Jij ook?quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:11 schreef Karzai het volgende:
[..]
Heb je daar ook zo'n last van drive by shootings?![]()
Gotta love it, add muscle + dancemoves en kuikens glijden. Maar dat ben jij natuurlijk ook gewend van jouw paarmaatje, most wanted alles.quote:Lekkere temps. Maar hey, de zon wacht wel op mij, en anders ben ik hem voor. Net als Tiny Wings, dat is cool. We hebben wel een driepersoonsbed nodig trouwens, want anders moet jij maar op de grond slapen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:39 schreef junamii het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ziet er naar uit van wel, maar de zon schijnt nu gewoon nog. Als je snel bent, kun je nog van de zon genieten. Sowieso opschieten, anders is de wijn en fruit op.![]()
![]()
Herkenbaarquote:Die vliegende ratten mogen voor mijn part uitsterven
Yeey kom erachter dat Peggle ook op android beschikbaar is, gelijk gekocht. Ben nu hele dag al aan het spelen
[ Bericht 6% gewijzigd door Ishimaru op 05-07-2012 19:24:30 ]![]()
Dan hoor je fragmenten van nummers in verschillende categorieen en dan moet je zo snel mogelijk de artiest of titel radenquote:Jawel, je keek.![]()
oeh nice, ga ik gelijk ff downloadenquote:Op donderdag 5 juli 2012 19:47 schreef jna het volgende:
[..]
Dan hoor je fragmenten van nummers in verschillende categorieen en dan moet je zo snel mogelijk de artiest of titel raden
Username = viroootje
[ Bericht 2% gewijzigd door Ishimaru op 05-07-2012 20:06:26 ]![]()
Panzer, waar blijf je? Zonnetje is nu weg, wijnfles is leeg en fruit moet ik weer gaan snijden in stukjes. We moeten overstappen op plan B.quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:51 schreef Panzermaus het volgende:
Lekkere temps. Maar hey, de zon wacht wel op mij, en anders ben ik hem voor. Net als Tiny Wings, dat is cool. We hebben wel een driepersoonsbed nodig trouwens, want anders moet jij maar op de grond slapen.
En in mijn bed komt niemand. Je slaapt op de bank.![]()
Be what you gotta be, mi man.quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:51 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Gotta love it, add muscle + dancemoves en kuikens glijden. Maar dat ben jij natuurlijk ook gewend van jouw paarmaatje, most wanted alles.Deathlift or Die.![]()
Sorry man ben niet thuis en hier geen FIFA (gay lol) mw3 of mortal kombat tho?quote:Deathlift or Die.![]()
Je komt maar naar Gtown, het is hier nog droog en ik zie er weer smooth uit. We gaan zo weg, zit nu even tof te doen op deze online community, jij blijft hier slapen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:11 schreef junamii het volgende:
[..]
Panzer, waar blijf je? Zonnetje is nu weg, wijnfles is leeg en fruit moet ik weer gaan snijden in stukjes. We moeten overstappen op plan B.
En in mijn bed komt niemand. Je slaapt op de bank.
Mijn maten hebben trouwens mijn foks gevonden, ze herkenden per toeval een verhaal over Sunny Beach in REV. Lachen.![]()
![]()
No man, CoD (deel 2 uitgesloten) is geen tering meer aan.quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:20 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Sorry man ben niet thuis en hier geen FIFA (gay lol) mw3 of mortal kombat tho?Ik heb op dag 2 dat ik FIFA12 had tegen Etha gespeeld, zoals jij NIET weet verschilt 11 nogal met 12. Moest even oefenen dus.quote:
Jackie, wist je al dat Kevin Hart in de HMH komt?
Oooooooooooooooh, ik snap hem al. The fuck was ik aan het denken dan.quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:01 schreef JackieBrown het volgende:
Jumi! Dat wist ik niet! Ik gaal moet ik alleen, ik ga.
Yuri, u mad?
Kevin Hart is wel dope!If not now, then when.![]()
Zaterdag om 10.00 uur is de kaartverkoop. Snel zijn, want de vorige keer wilde ik ook gaan maar waren ze binnen no-time uitverkochtquote:Op donderdag 5 juli 2012 23:01 schreef JackieBrown het volgende:
Jumi! Dat wist ik niet! Ik gaal moet ik alleen, ik ga.
Yuri, u mad?
Is er een extra show?quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:04 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Zaterdag om 10.00 uur is de kaartverkoop. Snel zijn, want de vorige keer wilde ik ook gaan maar waren ze binnen no-time uitverkocht
Jawel, je keek.![]()
Damn vind het echt best wel nice. Weet je ook de prijs? Ben mobiel dus niet zo'n zin en skills om te zoekenquote:Op donderdag 5 juli 2012 23:04 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Zaterdag om 10.00 uur is de kaartverkoop. Snel zijn, want de vorige keer wilde ik ook gaan maar waren ze binnen no-time uitverkocht![]()
![]()
Oh huh, ik had het verkeerd gelezen. Kaartverkoop is vorige week zaterdag al begonnen
http://www.ticketmaster.nl/event/100301
Snel fixen dus.Yes. De duurste kaartjes zijn 35 euro. Daarna 32 euro en 26 euro.quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:07 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Damn vind het echt best wel nice. Weet je ook de prijs? Ben mobiel dus niet zo'n zin en skills om te zoekenThere are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Tickets: ¤ 35,00 (Rang 1) / ¤ 32,00 (Rang 2) / ¤ 26,00 (Rang 3)quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:07 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Damn vind het echt best wel nice. Weet je ook de prijs? Ben mobiel dus niet zo'n zin en skills om te zoekenJawel, je keek.![]()
Jij was toch zo rijk?quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Benzine is jammer genoeg wel tuer naar A'dammetje.![]()
![]()
Ja.quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dus goed wonen staat gelijk aan heel rijk zijn inclusief mij?![]()
En ik rij gewoon een rode VW Polo uit 1997. Ook niet uber deluxe dus, wel goed geluid (audio).
[ Bericht 3% gewijzigd door Yuri_Boyka op 05-07-2012 23:25:40 ]If not now, then when.![]()
Gewoon komen Yuri, minimeet @ kevin hart. Ik zeg doen!
Etha is alleen nog niet overtuigd. Deze man zegt serieus 'wie is kevin hart?'.
Wie is kevin hart.![]()
![]()
I will think about it.quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:18 schreef JackieBrown het volgende:
Gewoon komen Yuri, minimeet @ kevin hart. Ik zeg doen!
Etha is alleen nog niet overtuigd. Deze man zegt serieus 'wie is kevin hart?'.
Wie is kevin hart.
Etha, Etha, a big shame for you.
Oooh.quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:38 schreef Sala-adin het volgende:
http://www.mediafire.com/?nla3vid6j3ymwnofull stops and exclamation marks![]()
Dries Roelvink lawlquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:58 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Echt manik ken tenminste mensen die er toe doen.
![]()
Ben op date gegaan en hier in t Wilde Noorden is het de hele avond droog en lekker geweest mangquote:![]()
op date met bier en je penis zeker XDquote:Op vrijdag 6 juli 2012 05:47 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ben op date gegaan en hier in t Wilde Noorden is het de hele avond droog en lekker geweest mang
Forum Opties Forumhop: Hop naar: