dat is heeeeeel wat anders en gebaseerd op een heeeeele andere wet.quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:54 schreef GalgenRad het volgende:
stel dat vestia failliet gaat, dan verkopen ze de boel aan een andere huurboer, maar de eigenaren hoeven hun huizen niet uit.
'k geloof niet dat dit een vlaag is.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:14 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
Prive adres van de curator opzoeken. Overdag als hij aan het werk is aanbellen en aan zijn vrouw vragen waar godverdomme je eigendommen blijven... (want dat zijn het)
Heeft ie die avond ruzie en kan jij de volgende dag je eigendommen ophalen.
Klaar.
Religie bedrijven doe je maar in je eigen tijd, op je eigen website. Doei.quote:
Curatoren zijn ook maar gewone boeven en de formulering van jouw vader die je hanteert is niet handig. Als je iets gekocht hebt en eventueel zelfs betaald hebt maar het is nog niet geleverd dan kun je bij een failissement fluiten naar zowel de goederen als het geld. (je wordt concurrente schuleiser en dat betekent in de rij staan met alle anderen).quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:08 schreef Hondenfluitje het volgende:
Bedankt zo ver, mijn vader heeft ook verteld dat hij de banden heeft gekocht en daar bewijs van heeft. Maar volgens de curator maakte dat in dit geval niet uit
Denk ik ook. Wees maar blij, TS, dat de winterbanden voorlopig niet nodig zijnquote:Op donderdag 5 juli 2012 03:10 schreef Kandijfijn het volgende:
Maar de kans is groter dat de curator even de adminstratie op orde wil hebben en je daarna je banden gewoon kan ophalen. Om te voorkomen dat er eigendommen verduisterd zouden worden.
Helaas. Dat is zo bepaald in de faillissementswet. Heel vaak is de belastingdienst een van de eerste - en preferente! - schuldeisers...quote:Op donderdag 5 juli 2012 03:10 schreef Kandijfijn het volgende:
Er kan ook grondbeslag zijn gelegd door de belastingdienst, dat is inclusief bezit van 3en. Dan kan je hoog en laag springen maar dan ben je je banden gewoon kwijt.
Ik hoop het maar voor TS, het loopt regelmatig anders af.quote:Maar de kans is groter dat de curator even de adminstratie op orde wil hebben en je daarna je banden gewoon kan ophalen. Om te voorkomen dat er eigendommen verduisterd zouden worden.
Bij een aanbetaling zal dat vast ja. Als jij je auto bij een garage hebt staan en die garage gaat failliet dan ben je je auto ook niet kwijt.quote:Op donderdag 5 juli 2012 12:06 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Ik hoop het maar voor TS, het loopt regelmatig anders af.
Vergelijk het maar eens met het doen van een aanbetaling bij een keukenbedrijf. Bedrijf gaat vervolgens failliet -> jij bent je centen gewoon kwijt, in veel gevallen....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |