De f van FIPO?quote:
Oh daar is de partywreckerquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:50 schreef hole1988 het volgende:
Jullie hebben het naar jullie zin zie ik.
Wut?quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:51 schreef Dagoduck het volgende:
Whaha, reageren op een bericht van 2 jaar terug
Ze ging iemand terugbellen, toen zegt ze 'is je vriendin al bevallen' toen zegt die gozer aan de lijn 'ik denk dat je de verkeerde hebt' toen zegt Roos 'oh, ik zie het al dat is een sms van twee jaar terug' 'hoe is het nu met je 2 jarige zoon?'quote:
Lol goudquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ze ging iemand terugbellen, toen zegt ze 'is je vriendin al bevallen' toen zegt die gozer aan de lijn 'ik denk dat je de verkeerde hebt' toen zegt Roos 'oh, ik zie het al dat is een sms van twee jaar terug' 'hoe is het nu met je 2 jarige zoon?'
niet alleen de baggerquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:44 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Oh ja hij indexeert alle bagger die hij kijkt hè
Zat in de pub. Ik check bij voorkeur in wanneer ik vertrek, omdat ik geen zin heb in ontmoetingen waarin ik geen zin hebquote:
Whaha, heb dat 4sq altijd zo waardeloos gevondenquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Zat in de pub. Ik check bij voorkeur in wanneer ik vertrek, omdat ik geen zin heb in ontmoetingen waarin ik geen zin heb
Dat mag, ik vind het leuk om te doenquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Whaha, heb dat 4sq altijd zo waardeloos gevonden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |