OH Cosmo?quote:
 En die buurjongen van Spouwer aan wie jij 100x vroeg hoe hij heette en dan boks gaf
 En die buurjongen van Spouwer aan wie jij 100x vroeg hoe hij heette en dan boks gaf  weet je nog wat zijn naam was?
 weet je nog wat zijn naam was?

Nog ergerquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, Amsterdam. Ik woon alleen maar in Zaantje

Ik zweer dat ze dat zeiquote:

Ja nu komt dat ook weer boven met die gozer die nog uit wou gaan in breda, hij kwam uit etten leurquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:01 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
OH Cosmo?En die buurjongen van Spouwer aan wie jij 100x vroeg hoe hij heette en dan boks gaf
weet je nog wat zijn naam was?

Jaquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:03 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja nu komt dat ook weer boven met die gozer die nog uit wou gaan in breda, hij kwam uit etten leur
[ afbeelding ]
Nee ik weet zn naam niet meer

Oh ja, wist ik wel wou even kijken of jij het ook wist tochquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:04 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja

DIEGO, kut. Jij 100x die naam vragen, eindstand ik weet het nog en jij niet meer

Ja dat kloptquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:05 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Oh ja, wist ik wel wou even kijken of jij het ook wist toch
Maar ik weet nog laatste keer dat je ik zag hoor, toen stond je in de bus

Stekenquote:

Dingdingding u gaat door voor de koelkast.quote:

Ik kwam zelf met djoeken mutsquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:06 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dingdingding u gaat door voor de koelkast.

Neeeheeeee, stekenquote:

Ja of ze is niet helemaal 100quote:

Ik denk het welquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik denk dat die straattalltermen sowieso niet zo'n vaste betekenis hebben

Sommige wel, die komen uit een andere taal.quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik denk dat die straattalltermen sowieso niet zo'n vaste betekenis hebben

Jou ga ik vrijdag sowieso djoekenquote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |