Morgen diploma-uitreiking van mn zusjequote:
Ik ga het liefst vr, za, di, do stappen als het even kan maar ik ben nog 2 maandjes kantoorpikkiequote:Op donderdag 5 juli 2012 00:31 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Morgen diploma-uitreiking van mn zusjevrijdag zuipen met fokkers, dus dan komt het wel goed
Jij dan?
Hehe feestbeestquote:Op donderdag 5 juli 2012 00:33 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ik ga het liefst vr, za, di, do stappen als het even kan maar ik ben nog 2 maandjes kantoorpikkieDus vrijdag weer. Morgen wel avondje chillen met vriendengroep onder genot van lekkere drankjes.
Uhm redelijk spontaan bieren geloof ikquote:Op donderdag 5 juli 2012 00:34 schreef VacaLoca het volgende:
Wat voor meet is er vrijdag dan weer trouwens?
Oh en feli met je zusje of course
Almerequote:Op donderdag 5 juli 2012 00:34 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hehe feestbeest
Ik woon in Almere, daar leeft het uitgaansleven niet echt. Maar als ik ergens anders heen kan met vrienden ben ik meestal wel van de partij
Zodra ik kan, ben ik wegquote:Op donderdag 5 juli 2012 00:35 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
AlmerePas nog meisje ontmoet die daar ook vandaan kwam.... die gaat er nu weg, jij ook plannen?
Klinkt toch nergens naarquote:Op donderdag 5 juli 2012 00:38 schreef ook_gek het volgende:
En als je alle grijs gedraaide nummers in 1x wilt horen....
Leuke mash up.
als je de gebruikte nummers kan waarderen is het een prima mash up. Echter, over smaak valt niet te twisten.quote:
De gebruikte nummers is niets mis mee... de kwaliteit van zowel de mashup als van de audiokwaliteit wel.... of is ie soms van jezelf?quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:41 schreef ook_gek het volgende:
[..]
als je de gebruikte nummers kan waarderen is het een prima mash up. Echter, over smaak valt niet te twisten.
Nop ik kan dit soort dingen nietquote:Op donderdag 5 juli 2012 00:44 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
De gebruikte nummers is niets mis mee... de kwaliteit van zowel de mashup als van de audiokwaliteit wel.... of is ie soms van jezelf?Sorry dan
Aaaahw. Kom op jongen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:10 schreef El_Matador het volgende:
Onbegrijpelijk dat dansmeisje.
Maar een bakkie drinken kan geen kwaad.
Ik doe m'n best. Maar ze is zo lastig...quote:
La_Bailarinita?quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:10 schreef El_Matador het volgende:
Onbegrijpelijk dat dansmeisje.
Maar een bakkie drinken kan geen kwaad.
Ella. Guapa, lista e imposible.quote:
En wat was ze weer lekker. Strak classy zwart-rood jurkje, hoge laarzen en die twinkeling in haar ogen...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |