SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
heel leuk Kneus gelukkig ben ik geen neger dusquote:
Wel jammer dat het een week duurt voordat ie met een antwoord komtquote:Op donderdag 5 juli 2012 02:07 schreef Basssie024 het volgende:
[..]
heel leuk Kneus gelukkig ben ik geen neger dus
maar ik merk dat je nog terug wilt komen op dat BBQ feest daar in dat dorp van jou
quote:Op donderdag 5 juli 2012 02:09 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wel jammer dat het een week duurt voordat ie met een antwoord komt
En hij beter voor dit nummer kunnen kiezen :
Gertje F Baby ft Nick Geezy & Big Stef - Batta Gevenquote:Op donderdag 5 juli 2012 02:17 schreef SoldMayor het volgende:
Morgen even een Batta twitter, hyves en facebook aanmaken voor alle fans.
De Batta Mixtape 3.0quote:Op donderdag 5 juli 2012 02:19 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Gertje F Baby ft Nick Geezy & Big Stef - Batta Geven
Met titels als :quote:
quote:Op donderdag 5 juli 2012 02:24 schreef Typisch het volgende:
Ey wil er iemand een potje fifa op de 360 tegen mij doen? Nog geen zin om te pitten.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 02:26 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
net gestopt, anders had ik je dikke batta gegeven
This is how we Battaquote:Op donderdag 5 juli 2012 02:24 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Met titels als :
Dikke Batta op je oog.
Batta is het mooiste wat er is
How Batta changed my life
All night long (Batta)
Call me Batta
Haha jaquote:Op donderdag 5 juli 2012 02:30 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
This is how we Batta
Hate Batta or Love Batta
Billie Batta
The man in the Batta
Got Batta
Ik neem je Batta
California Batta
Crank that Batta
Niggas in Batta
![]()
Kijk of je ze allemaal herkent Nick Geezy
BATTAquote:Op donderdag 5 juli 2012 02:48 schreef Kutstudent het volgende:
http://www.batta-leek.nl/
Zeker dat we daar een keer gaan eten.
Oh je herkent het normale nummer er ook uitquote:
Call me maybe.quote:Op donderdag 5 juli 2012 02:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Oh je herkent het normale nummer er ook uit?
Haha truequote:
Fucking Groningenquote:Op donderdag 5 juli 2012 02:48 schreef Kutstudent het volgende:
http://www.batta-leek.nl/
Zeker dat we daar een keer gaan eten.
En onze Niels houdt wel van diepgaan.quote:Op donderdag 5 juli 2012 08:27 schreef Rossdale het volgende:
Yo Frank! Yep Mass Effect is zeker de moeite waard. Ik vind de serie zonder twijfel de beste die op de Xbox 360 te spelen is. Erg diepgaand en een beresterk verhaal
Als je een enorme schwanz hebt, ben je zoiets wel gewend natuurlijk. Ga natuurlijk niet alleen het topje erin hangenquote:Op donderdag 5 juli 2012 08:28 schreef Michhas het volgende:
[..]
En onze Niels houdt wel van diepgaan.
Kwa wat? Het verhaal is niet denderend vergeleken met andere scifi en de gameplay is repetitief.quote:Op donderdag 5 juli 2012 08:27 schreef Rossdale het volgende:
Yo Frank! Yep Mass Effect is zeker de moeite waard. Ik vind de serie zonder twijfel de beste die op de Xbox 360 te spelen is. Erg diepgaand en een beresterk verhaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Begrijpelijk.quote:Op donderdag 5 juli 2012 08:29 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Als je een enorme schwanz hebt, ben je zoiets wel gewend natuurlijk. Ga natuurlijk niet alleen het topje erin hangen
quote:Op donderdag 5 juli 2012 08:33 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Kwa wat? Het verhaal is niet denderend vergeleken met andere scifi en de gameplay is repetitief.Like?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 08:33 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Kwa wat? Het verhaal is niet denderend vergeleken met andere scifi en de gameplay is repetitief.Kom nu niet met Crysis he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die games zijn wel zo gaapverwekkend saai
Please sir. When moon? When Mustang?
Daar was ik inderdaad ook al bang voorquote:Op donderdag 5 juli 2012 08:40 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Kom nu niet met Crysis he?Die games zijn wel zo gaapverwekkend saai
AC is wel aardig. Ik vond de verhaallijn rondom Ezio en Altair wel leuk, maar het hele Desmond stuk vind ik nog steeds nergens op slaan eigenlijk.quote:Op donderdag 5 juli 2012 08:43 schreef Michhas het volgende:
[..]
Daar was ik inderdaad ook al bang voor
Ik kan zo snel geen game bedenken waarbij het verhaal echt beter is dan Mass Effect. Alhoewel Assassin's Creed wel in de buurt komt.
Nee, Minecraft natuurlijk!quote:Op donderdag 5 juli 2012 08:40 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Kom nu niet met Crysis he?Die games zijn wel zo gaapverwekkend saai
Nee heb je gelijk in.quote:Op donderdag 5 juli 2012 08:44 schreef Rossdale het volgende:
[..]
AC is wel aardig. Ik vond de verhaallijn rondom Ezio en Altair wel leuk, maar het hele Desmond stuk vind ik nog steeds nergens op slaan eigenlijk.
Ik vond deel 2 qua verhaal ook minder dan deel 1, maar als je deel 3 hebt uitgespeeld blijkt het verhaal van deel 2 toch wel erg belangrijk te zijn geweest.quote:Op donderdag 5 juli 2012 08:52 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Nee, Minecraft natuurlijk!
Ik bedoel games als Half Life 2, Bioshock, Dead Space en halo. Die games hebben allemaal een minstens zo goed verhaal en dan heb ik het alleen nog maar over sci fi games.
Daarbij komt dat de verhalen in games vaak vage kronkels en constructies bevatten om het spel te dienen. Ik vond deel 2 van Mass Effect compleet overbodig en het verhaal was belachelijk.
Dat is het inderdaad.quote:Op donderdag 5 juli 2012 09:02 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik vond deel 2 qua verhaal ook minder dan deel 1, maar als je deel 3 hebt uitgespeeld blijkt het verhaal van deel 2 toch wel erg belangrijk te zijn geweest.
Zaeedquote:Op donderdag 5 juli 2012 09:54 schreef Kutstudent het volgende:
Deel 2 was alleen al nodig voor Thane, Mordin, Zaeed en Grunt.
Dat welquote:Op donderdag 5 juli 2012 09:43 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dat is het inderdaad.
Als je eerst deel 1 speelt, en daarna deel 2, dan heb je het idee dat deel 2 helemaal nergens op slaat, en niks te maken heeft met het verhaal van deel 1.
Maar als je dan deel 3 speelt vallen de puzzelstukjes in elkaar.
Daarnaast was deel 2 ook een heel groot deel karakteropbouw, wat (voor mij) wel veel heeft bijgedragen aan het gevoel en de sfeer van deel 3. Dus zeker geen nutteloos deel.
Ik ben nog bezig met 1 en weet nu al wat er gaat gebeuren in 2quote:Op donderdag 5 juli 2012 10:17 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Dat wel![]()
Maar die human reaper? Dat gedeelte van het verhaal zou je zo kunnen schrappen. De reeks zou beter zijn geweest zonder dit gedeelte. Had het dan zo gedaan dat ze al die mensen nodig hadden als vervanger voor de collectors, of wat dan ook.
Ik bedoel, genetisch materiaal van miljoenen mensen in een nieuwe reaper pompen? Dat klinkt misschien leuk voor mensen die de basisschool niet hebben afgemaakt, of Amerikanen. Het is dan wel sci fi, maar met zulke "fiction" kan je het net zo goed magie gaan noemen.
En dan wordt er ook gesuggereerd dat er verschillende reapers zijn, die lijken op het ras waaruit ze op deze achterlijke manier zijn opgebouwd, terwijl alle reapers eruitzien alsof ze op één ras gebaseerd zijn. Het slaat nergens op.
Ook dat wordt toch aan het einde van deel 3 uitgelegd?quote:Op donderdag 5 juli 2012 10:17 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Dat wel![]()
Maar die human reaper? Dat gedeelte van het verhaal zou je zo kunnen schrappen. De reeks zou beter zijn geweest zonder dit gedeelte. Had het dan zo gedaan dat ze al die mensen nodig hadden als vervanger voor de collectors, of wat dan ook.
Ik bedoel, genetisch materiaal van miljoenen mensen in een nieuwe reaper pompen? Dat klinkt misschien leuk voor mensen die de basisschool niet hebben afgemaakt, of Amerikanen. Het is dan wel sci fi, maar met zulke "fiction" kan je het net zo goed magie gaan noemen.
En dan wordt er ook gesuggereerd dat er verschillende reapers zijn, die lijken op het ras waaruit ze op deze achterlijke manier zijn opgebouwd, terwijl alle reapers eruitzien alsof ze op één ras gebaseerd zijn. Het slaat nergens op.
SPOILER: Spoilertje voor Pierre O+Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
Als je dit weet doet het niets af aan de game ervaring. Zo'n groot geheim is het nietquote:Op donderdag 5 juli 2012 10:21 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik ben nog bezig met 1 en weet nu al wat er gaat gebeuren in 2
Weet ikquote:Op donderdag 5 juli 2012 10:25 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Als je dit weet doet het niets af aan de game ervaring. Zo'n groot geheim is het nietDon't worry!
quote:Op donderdag 5 juli 2012 10:24 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ook dat wordt toch aan het einde van deel 3 uitgelegd?SPOILER: Spoilertje voor Pierre O+Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daar heb je wel een punt.quote:Op donderdag 5 juli 2012 10:17 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Dat wel![]()
Ik had bij deel twee ook wel een heel klein beetje het gevoel dat sommige dingen werden gedaan om bij te dragen aan de game zelf, meer dan aan het verhaal.
Maar ik vind niet dat deel 2 slecht was, of geschrapt had moeten worden.![]()
Nog steeds bij Benezia? Wat lukt er niet dan?quote:Op donderdag 5 juli 2012 10:27 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Weet ikik zit alleen vast in ME1, ik kom gewoon niet verder
![]()
Ik zeg niet dat deel 2 geschapt had mogen worden, alleen dat het onnozele gedeelte van het verhaal geschrapt had mogen worden.quote:Op donderdag 5 juli 2012 10:35 schreef Michhas het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt.
Ik had bij deel twee ook wel een heel klein beetje het gevoel dat sommige dingen werden gedaan om bij te dragen aan de game zelf, meer dan aan het verhaal.
Maar ik vind niet dat deel 2 slecht was, of geschrapt had moeten worden.![]()
![]()
Ik word de hele tijd direct afgeknald zodra het gevecht begintquote:Op donderdag 5 juli 2012 10:36 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nog steeds bij Benezia? Wat lukt er niet dan?ik leef max 10 seconden
Half bezopen is weggegooid geld.![]()
Welke moeilijkheid speel je.hem?quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:13 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik word de hele tijd direct afgeknald zodra het gevecht begintik leef max 10 seconden
![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Stoma zei Halo!quote:Op donderdag 5 juli 2012 08:52 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Nee, Minecraft natuurlijk!
Ik bedoel games als Half Life 2, Bioshock, Dead Space en halo. Die games hebben allemaal een minstens zo goed verhaal en dan heb ik het alleen nog maar over sci fi games.
Daarbij komt dat de verhalen in games vaak vage kronkels en constructies bevatten om het spel te dienen. Ik vond deel 2 van Mass Effect compleet overbodig en het verhaal was belachelijk.![]()
![]()
![]()
![]()
En dan hebben jullie het allemaal over games met goede verhalen en dan niet eens Call of Duty: Modern Warfare 1, 2 & 3 noemen.![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2012 12:15 schreef SoldMayor het volgende:
En dan hebben jullie het allemaal over games met goede verhalen en dan niet eens Call of Duty: Modern Warfare 1, 2 & 3 noemen.![]()
![]()
![]()
Thanequote:Op donderdag 5 juli 2012 09:54 schreef Kutstudent het volgende:
Deel 2 was alleen al nodig voor Thane, Mordin, Zaeed en Grunt.![]()
Kunnen we niet een keer ME3 MP gaan doen?![]()
![]()
Dat processen dat kan best hoor. Wie weet wat ze over pakweg 190 jaar kunnen. Misschien kunnen ze al die koolstof dan wel direct substitueren in metaal, zonder het te moeten smelten, waardoor je keiharde armor krijgt.quote:Op donderdag 5 juli 2012 10:17 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Dat wel![]()
En dan wordt er ook gesuggereerd dat er verschillende reapers zijn, die lijken op het ras waaruit ze op deze achterlijke manier zijn opgebouwd, terwijl alle reapers eruitzien alsof ze op één ras gebaseerd zijn. Het slaat nergens op.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
Nee.quote:Op donderdag 5 juli 2012 12:37 schreef Rijst het volgende:
[..]
Thane![]()
Gewoon BF3 kopen.![]()
Ik moest bijna janken tijdens dat gebed.quote:Op donderdag 5 juli 2012 12:37 schreef Rijst het volgende:
[..]
Thane![]()
Maar is cool, alleen vandaag - dinsdag niet.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
Maar ze hebben het over "raw genetic material". Scan dan gewoon het dna van een paar mensen en print die reaper met een 3d printerquote:Op donderdag 5 juli 2012 12:39 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat processen dat kan best hoor. Wie weet wat ze over pakweg 190 jaar kunnen. Misschien kunnen ze al die koolstof dan wel direct substitueren in metaal, zonder het te moeten smelten, waardoor je keiharde armor krijgt.![]()
Maar nee, ze gaan miljoenen mensen omzetten naar "raw genetic material", wat niet veel anders dan DNA of RNA kan zijn, waar je geen zak aan hebt. Het verhaal lijkt gewoon geschreven door een complete leek.![]()
Vanavond ME3 MP?quote:Op donderdag 5 juli 2012 12:43 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik moest bijna janken tijdens dat gebed.
Maar is cool, alleen vandaag - dinsdag niet.
Was wel lachen toen met zijn tweeen man.![]()
Nee, vandaag tot dinsdag dus niet. Mss een paar potjes vanavond.quote:Op donderdag 5 juli 2012 12:49 schreef Michhas het volgende:
[..]
Vanavond ME3 MP?
Was wel lachen toen met zijn tweeen man.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
Aight, dan kijken we volgende week wel ff mi mang.quote:Op donderdag 5 juli 2012 12:50 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nee, vandaag tot dinsdag dus niet. Mss een paar potjes vanavond.![]()
Nouja boeiend.quote:Op donderdag 5 juli 2012 12:46 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Maar ze hebben het over "raw genetic material". Scan dan gewoon het dna van een paar mensen en print die reaper met een 3d printer![]()
Maar nee, ze gaan miljoenen mensen omzetten naar "raw genetic material", wat niet veel anders dan DNA of RNA kan zijn, waar je geen zak aan hebt. Het verhaal lijkt gewoon geschreven door een complete leek.
Wat ik een achterlijkere plothole vind is dat er gestate wordt dat de asari bij voortplanting alleen het dna van de moeder meekrijgen, en zodoende zou elke asari er dus hetzelfde uit moeten zien, maar dit is dus weer niet.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
Op de vlekken in hun gezicht na, is dit toch ook zo?quote:Op donderdag 5 juli 2012 12:53 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nouja boeiend.
Wat ik een achterlijkere plothole vind is dat er gestate wordt dat de asari bij voortplanting alleen het dna van de moeder meekrijgen, en zodoende zou elke asari er dus hetzelfde uit moeten zien, maar dit is dus weer niet.Please sir. When moon? When Mustang?![]()
Het is gewoon allemaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.magie![]()
Maargoed, ik zou het prachtig vinden als ze op de een of andere manier de scriptwriters van bioware, Hans Zimmer, James Cameron en Jim Caviezel samen op Mass Effect loslaten.
You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
Ja. Behalve Liara, die heeft dan wel ineens haar eigen gezicht.quote:Op donderdag 5 juli 2012 13:12 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Op de vlekken in hun gezicht na, is dit toch ook zo?
+ ik heb verschillen gezien tussen asari in de matron stage, dus dat klopt niet.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
![]()
Al vaker gepost, maar bij deze dus nog een keer.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
even een traantje wegpinken hoor.quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:48 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Het gaat er niet om wat er met mij kan gebeuren, maar om wat ik om me heen zie gebeuren. Egocentrische zemmel.
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Jim Caviezel? Seriously?quote:Op donderdag 5 juli 2012 13:21 schreef Kutstudent het volgende:
Maargoed, ik zou het prachtig vinden als ze op de een of andere manier de scriptwriters van bioware, Hans Zimmer, James Cameron en Jim Caviezel samen op Mass Effect loslaten.
Uitdrukkingsloze acteur met monotome stem. Erger me er in Person of Interest echt ontzettend aan
Please sir. When moon? When Mustang?![]()
Perfect voor een renegade Shepard dus.quote:Op donderdag 5 juli 2012 13:28 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Jim Caviezel? Seriously?Uitdrukkingsloze acteur met monotome stem. Erger me er in Person of Interest echt ontzettend aan
Moet ik hem nog kijken? Of valt die serie toch tegen?quote:Op donderdag 5 juli 2012 13:28 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Jim Caviezel? Seriously?Uitdrukkingsloze acteur met monotome stem. Erger me er in Person of Interest echt ontzettend aan
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
En een aantal wettenschappelijke consultants.quote:Op donderdag 5 juli 2012 13:21 schreef Kutstudent het volgende:
![]()
Oeps, je bent Cliff Martinez vergeten.quote:Op donderdag 5 juli 2012 13:21 schreef Kutstudent het volgende:
![]()
Maargoed, Christian Bale zou ook een absolute topper zijn als Shepard. Michelle Rodriguez als Ashley, Tom Hardy als James Vega, Denzel Washington als Thane, Jennifer Lawrence als Liara, en de krogan, salarians en turians puur CGI.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
En hoe kon ik 'm vergeten. Morgan Freeman als Anderson.
Het beste als Shepard zou trouwens Andy Whitfield zijn, maar die is dood.![]()
![]()
Zijn ze eigenlijk van plan om een ME film te maken? Zou toch best bruut kunnen zijnTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Het blijft EA he. Die gaan echt niet de rechten van zo'n melkkoetje verkopen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
Zijn ze eigenlijk van plan om een ME film te maken? Zou toch best bruut kunnen zijnYou can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
Ja zit zeker iets in iddquote:Op donderdag 5 juli 2012 14:09 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Het blijft EA he. Die gaan echt niet de rechten van zo'n melkkoetje verkopen... Maar verkopen hoeft dan ook niet perse he
Nee klopt, maar het gaat helaas, denk ik de komende 5/10 jaar niet gebeuren.quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja zit zeker iets in idd.. Maar verkopen hoeft dan ook niet perse he
Bedenk ook eens he, een Mass Effect filmtrilogie met de CGI van Avatar.![]()
![]()
Vermakelijk, maar niet echt bijzonder. Het is dat ik hem nu toch al volg maar anders zou ik er niet aan beginnen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 13:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Moet ik hem nog kijken? Of valt die serie toch tegen?Please sir. When moon? When Mustang?![]()
Dit is toch wel een beetje een faalkeuze man.quote:Op donderdag 5 juli 2012 13:48 schreef Kutstudent het volgende:
Maargoed, Christian Bale zou ook een absolute topper zijn als Shepard. Michelle Rodriguez als Ashley, Tom Hardy als James Vega, Denzel Washington als Thane, Jennifer Lawrence als Liara, en de krogan, salarians en turians puur CGI.
Michelle Rodriguez![]()
![]()
Fuck die shit, mijn shepard is een verdomd lekker wijf.quote:Op donderdag 5 juli 2012 13:29 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Perfect voor een renegade Shepard dus.
Ditquote:Op donderdag 5 juli 2012 14:13 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dit is toch wel een beetje een faalkeuze man.
Michelle Rodriguez
Oh en Yvonne Strahovski kan mooi Miranda spelen, Martin Sheen de Illusive Man en Joker is gewoon Seth GreenMaargoed die personages zijn ook gewoon gemaakt naar gelijkenis van de stemacteurs
Shepard een vrouw laten zijn.quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:13 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Fuck die shit, mijn shepard is een verdomd lekker wijf.ben je echt volkomen retarded?
Ja ik wist zo snel geen betere, maar dat kan ze best. Ashley gaat wat mij betreft toch in deel 1 dood. Stomme kuthoer dat het is.quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:13 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dit is toch wel een beetje een faalkeuze man.
Michelle RodriguezJammer dat Kaidan net zo kut is.
90 uur lang naar de achterkant van een vent kijken, als je ook een goddelijk vrouwtje kunt aanmakenquote:Op donderdag 5 juli 2012 14:16 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Shepard een vrouw laten zijn.ben je echt volkomen retarded?
[..]
Ja ik wist zo snel geen betere, maar dat kan ze best. Ashley gaat wat mij betreft toch in deel 1 dood.
ME is al een filmquote:Op donderdag 5 juli 2012 14:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
Zijn ze eigenlijk van plan om een ME film te maken? Zou toch best bruut kunnen zijn![]()
![]()
Ach man, een femshep is toch gewoon niet serieus te nemen. Hoe kan je nou met een tevreden gevoel Mass Effect spelen als je je bloedeigen Broturian en Brodrell kunt romanizen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:16 schreef Rossdale het volgende:
[..]
90 uur lang naar de achterkant van een vent kijken, als je ook een goddelijk vrouwtje kunt aanmaken
Met je femshep boven op Miranda kruipenquote:Op donderdag 5 juli 2012 14:20 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ach man, een femshep is toch gewoon niet serieus te nemen. Hoe kan je nou met een tevreden gevoel Mass Effect spelen als je je bloedeigen Broturian en Brodrell kunt romanizen.
Naar een halfnaakte vent kijken
Als dat toch je ding is?quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:22 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Met je femshep boven op Miranda kruipen
Naar een halfnaakte vent kijkenTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:22 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Naar een halfnaakte vent kijken![]()
![]()
Dat kan helemaal niet gast.quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:22 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Naar een halfnaakte vent kijken
zwerft er niet ergens een trailer daarvan op het interwebsquote:Op donderdag 5 juli 2012 14:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
Zijn ze eigenlijk van plan om een ME film te maken? Zou toch best bruut kunnen zijn![]()
Waar bij staat fanmade?quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:32 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
zwerft er niet ergens een trailer daarvan op het interwebs
I don´t like Tom Cruise, but it´s maybe one of the best films i´ve seen in my life
SChinkenLOLO 1 week ago 3
This has been flagged as spam hide • Not Spam
What the fuck did you just fucking say about me, you little bitch? I’ll have you know I graduated top of my class in the Navy Seals, and I’ve been involved in numerous secret raids on Al-Quaeda, and I have over 300 confirmed kills. I am trained in gorilla warfare and I’m the top sniper in the entire US armed forces. You are nothing to me but just another target. I will wipe you the fuck out with precision the likes of which has never been seen before on this Earth, mark my fucking words.
Vigerization in reply to SChinkenLOLO 1 week ago
I seriously doubt it. What type of top soldier goes around using his "confirmed kills" as a bragging right?
Clamhead939 in reply to Vigerization 1 week ago
This has been flagged as spam hide • Not Spam
As we speak I am contacting my secret network of spies across the USA and your IP is being traced right now so you better prepare for the storm, maggot. The storm that wipes out the pathetic little thing you call your life. You’re fucking dead, kid. I can be anywhere, anytime, and I can kill you in over seven hundred ways, and that’s just with my bare hands. Not only am I extensively trained in unarmed combat, but I have access to the entire arsenal of the United States Marine Corps.
Vigerization in reply to Clamhead939 1 week ago
Wow, you have some real issues. Please do not broadcast that you serve the marine corps, America already looks bad enough without you representing them with your tyrannical power happy threat here. How can anyone be this angry while listening to this piece of music...?
fuseileter in reply to Vigerization 1 week ago 23
Mensen.
![]()
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)![]()
Production Companiesquote:Op donderdag 5 juli 2012 14:37 schreef Bozz187 het volgende:
http://www.imdb.com/title/tt1482455/
staat wel op imdb mass effect film
Avi Arad Productions
Electronic Arts (EA)
Legendary Pictures
Distributors
Warner Brothers (2012) (worldwide) (theatrical)
EA hoeft het dan ook niet de filmrechten te verkopen, die gaan hier ook mooi een centje van meepikkenTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Is the last of the Mohicans een goede film?You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
last of the mehicans is beterquote:Op donderdag 5 juli 2012 14:40 schreef Kutstudent het volgende:
Is the last of the Mohicans een goede film?![]()
2012 klopt iig sowieso niet
Volgens mij is het nep. Als het zogenaamd in 2012 uitgebracht zou moeten worden. Als ze mass effect al zouden gaan maken, zou het denk ik voor Warner Bros de vervangende blockbuster voor Batman worden, en dan waren ze nu al een jaar aan het hypen geweest.quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:40 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Production Companies
Avi Arad Productions
Electronic Arts (EA)
Legendary Pictures
Distributors
Warner Brothers (2012) (worldwide) (theatrical)
EA hoeft het dan ook niet de filmrechten te verkopen, die gaan hier ook mooi een centje van meepikkenYou can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
Daarom zei ik al, 2012 klopt sowieso niet. Word dan eerder een 2014/2015 release. Een TV serie was ook mogelijk geweest bedenk ik nuquote:Op donderdag 5 juli 2012 14:43 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Volgens mij is het nep. Als het zogenaamd in 2012 uitgebracht zou moeten worden. Als ze mass effect al zouden gaan maken, zou het denk ik voor Warner Bros de vervangende blockbuster voor Batman worden, en dan waren ze nu al een jaar aan het hypen geweest.
![]()
Speciaal voor jou Batta van BeijnenTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
lolwut?quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?![]()
beetje voelen, beetje likkenquote:![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:07 schreef Rossdale het volgende:
[..]
lolwut?En die gast heeft 230 uur in Mass Effect games zittenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat vind ik nog best wel meevallen eigenlijkquote:Op donderdag 5 juli 2012 15:15 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En die gast heeft 230 uur in Mass Effect games zitten![]()
Niet doorhebben dat dat op pc is en gewoon in een savegame male shep naar femshep code is veranderd.![]()
![]()
![]()
![]()
Romance options Edit
Possible romantic interests for:
Male Shepard
Miranda Lawson
Tali'Zorah vas Neema
Jack
Possible romantic interests for:
Female Shepard
Jacob Taylor
Garrus Vakarian
Thane Krios
The options above are considered the main romance interests, capable of granting the Paramour achievement if a relationship has been established. However, both male and female Shepard may also have romantic interactions with the following characters, which do not prevent the romancing of the main romance options but will not be rewarded with the Paramour Achievement.
Other romantic interests for:
Male or female Shepard
(Does not grant the Paramour Achievement)
Kelly Chambers
Samara
Morinth
Komt rechtstreeks van de Mass Effect wiki af.
Maar succes ermee hoor. Dacht je nou echt dat ik het niet geprobeerd heb met femshep om Jack en Miranda te romanizen?
Denk dat het ook wel meer dan 230 uur is eigenlijkquote:Op donderdag 5 juli 2012 15:20 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dat vind ik nog best wel meevallen eigenlijkTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
zo en de brief met een nieuwe afspraak voor de keuring is onderweg
hopen dat ik het deze keer wel haal![]()
Ik zit hier een beetje aan mijn verslag te werken en buiten is iemand een beetje rustige loungemuziek aan het maken en hij kan het verdomd goed. Heerlijk zo studeren.
Zo even terug naar de honk & softbalshop om iets om te ruilen. Mijn toque past namelijk niet, hij is te klein
Ik had ook niet anders van jou verwacht.quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:22 schreef Rossdale het volgende:
Zo even terug naar de honk & softbalshop om iets om te ruilen. Mijn toque past namelijk niet, hij is te klein
[ afbeelding ]![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:22 schreef Rossdale het volgende:
[ afbeelding ]
Oh en ik heb binnenkort trouwens een themafeestje en ik zat er aan te denken om deze opperbazenoutfit te bestellen
http://www.buycostumes.co(...)ScrollProductReviews
Kan ik mooi hergebruiken voor carnaval etc, moet die yip-yips van afgelopen jaar natuurlijk proberen te overtreffen
Die is wel bruutquote:Op donderdag 5 juli 2012 16:26 schreef Rossdale het volgende:
Oh en ik heb binnenkort trouwens een themafeestje en ik zat er aan te denken om deze opperbazenoutfit te bestellen
Kan ik mooi hergebruiken voor carnaval etc, moet die yip-yips can afgelopen jaar natuurlijk proberen te overtreffen![]()
Chemisch bedrijf Oss in problemen na explosie
Het ene stoplicht springt op rood, het andere op groen, in Oss city is altijd wat te doen
Transformers altijd.quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:26 schreef Rossdale het volgende:
Kan ik mooi hergebruiken voor carnaval etc, moet die yip-yips van afgelopen jaar natuurlijk proberen te overtreffen
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘![]()
Nice. Maar....quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:26 schreef Rossdale het volgende:
" The only suggestion I can make is be wary is wearing in summer. It is very hot!"
Niet geschikt dus voor carnaval.
Awesomequote:Op donderdag 5 juli 2012 16:26 schreef Rossdale het volgende:
Kan ik mooi hergebruiken voor carnaval etc, moet die yip-yips van afgelopen jaar natuurlijk proberen te overtreffen![]()
![]()
Springstof gevonden in woning Osse bendequote:Op donderdag 5 juli 2012 16:33 schreef Rossdale het volgende:
Chemisch bedrijf Oss in problemen na explosie
Het ene stoplicht springt op rood, het andere op groen, in Oss city is altijd wat te doen
Het had nog een keer mis kunnen gaan
Niks aan de hand in Oss.
Ben wel 2 uur bezig geweest met de nieuwe router.![]()
![]()
Maar het werkt. Geen pauper verbinding meer voor deze boy.![]()
Nu alleen nog de pauper uit de boyquote:Op donderdag 5 juli 2012 18:20 schreef SoldMayor het volgende:
Niks aan de hand in Oss.
![]()
Maar het werkt. Geen pauper verbinding meer voor deze boy.
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)![]()
Goeie wel.quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:22 schreef badboynova het volgende:
[..]
Nu alleen nog de pauper uit de boy![]()
![]()
Wel als je buiten staatquote:Op donderdag 5 juli 2012 16:38 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nice. Maar....
" The only suggestion I can make is be wary is wearing in summer. It is very hot!"
Niet geschikt dus voor carnaval.en die yipyip's waren ook niet bepaald frisjes
Lag het echt aan dat ding ja? Ah je bent dus net zoals Nelis met die dingenquote:Op donderdag 5 juli 2012 18:20 schreef SoldMayor het volgende:
Niks aan de hand in Oss.
![]()
Maar het werkt. Geen pauper verbinding meer voor deze boy.?
[ Bericht 0% gewijzigd door Nick-GizMo op 05-07-2012 19:10:50 ]Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Was geen dashboard, was een vastloper..quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Lag het echt aan dat ding ja? Ah je bent dus net zoals Nelis met die dingen?
![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:32 schreef Pixell het volgende:
[..]
Was geen dashboard, was een vastloper..
Duh, als die rommel niet werkt.quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Lag het echt aan dat ding ja? Ah je bent dus net zoals Nelis met die dingen?
Maar goed met deze verbinding geef ik nog hardere batta.![]()
Ja maar je had het alleen bij FIFA toch?quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:37 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Duh, als die rommel niet werkt.
Maar goed met deze verbinding geef ik nog hardere batta.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Ja vooral bij FIFA, maar we hebben hier thuis meerdere laptop's en pc's en als alles aanstond dan ging het ook niet erg goed zegmaar.quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja maar je had het alleen bij FIFA toch?![]()
![]()
Daar gaat het echt de hele dag over... het had er al lang moeten zijn.quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:22 schreef Kutstudent het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)ellijntechnologie-in's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun![]()
ach op het EK was het toch ook weer raak?quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:59 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Daar gaat het echt de hele dag over... het had er al lang moeten zijn.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Falers op de Hotpantshyve #4 ~ Met een nieuwe start.
Bazentopic dit wel, voordal al die kneuzen en reacties.![]()
![]()
ramon.![]()
![]()
![]()
LOLz wat een mooien topiek!quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:25 schreef SoldMayor het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
ramon.![]()
[ afbeelding ]![]()
Kenker ! wat een topicquote:Op donderdag 5 juli 2012 22:25 schreef SoldMayor het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
ramon.![]()
[ afbeelding ]
Ja daarom ook iddquote:![]()
![]()
![]()
Zonder nummer te luisteren weet ik al de lyrics:quote:
Follow me to the cocaine bar and the LSD island
Was mn ringtone 4 jaar geleden
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers![]()
Dan weet je iig dat je een baas bentquote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:35 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Zonder nummer te luisteren weet ik al de lyrics:
Follow me to the cocaine bar and the LSD island
Was mn ringtone 4 jaar geleden
Deze er dan ook bijquote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dan weet je iig dat je een baas bent
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
Dan deze ook aub :quote:
Die zijn ook wel erg fijn.quote:Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
Wel oud, maar tochquote:Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Nielsje
Feli man![]()
quote:
Dezen is ook een leuk liedje![]()
![]()
Hier niet ouwe. Net echt gruwelijk lopen stormen en nu is het gewoon chill.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Fucking hell wat is het belachelijk warm
Ging fucking hard man, ik had het raam openstaan en door de wind kwamen de regendruppels bijna horizontaal naar binnen vliegen.Spektakel.
Ja hier niet ouwe heb gewoon nog een baco gemaakt netquote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:24 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Hier niet ouwe. Net echt gruwelijk lopen stormen en nu is het gewoon chill.
Ging fucking hard man, ik had het raam openstaan en door de wind kwamen de regendruppels bijna horizontaal naar binnen vliegen.Spektakel.
![]()
![]()
Ja Ross, van harte gefeliciteerd!
Ben je al op het punt dat de verjaardagen een dubbele lading krijgen? Jarig zijn is prima, maar ouder worden....'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Nog een jaartje als twintiger, vanaf volgend jaar is het afgelopen. Het leven eindigt bij 30quote:Op vrijdag 6 juli 2012 09:01 schreef KneusTeun het volgende:
Ja Ross, van harte gefeliciteerd!
Ben je al op het punt dat de verjaardagen een dubbele lading krijgen? Jarig zijn is prima, maar ouder worden....
Flapperdebaard, Niels die heeft taart!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
photobomb gebeurenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 10:39 schreef Michhas het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tauch
Kapotmaken.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 11:48 schreef Pixell het volgende:
[..]
Ik zou er op af gaan en er wat van zeggen!You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
Er staan echt 3 van die luie gemeentewerkers toe te kijken hoe een graafmachine, met een enorme heggeschaar erop, een klein perkje met bosjes aan het snoeien is.![]()
Niks crisis.![]()
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 11:54 schreef KoningStoma het volgende:
Er staan echt 3 van die luie gemeentewerkers toe te kijken hoe een graafmachine, met een enorme heggeschaar erop, een klein perkje met bosjes aan het snoeien is.![]()
Niks crisis.
Hehe, kiek d'n die'en daor, bietje bettelfielt speulen terwijl wij ons eige hier rot werke.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:07 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hehe, kiek d'n die'en daor, bietje bettelfielt speulen terwijl wij ons eige hier rot werke.![]()
![]()
![]()
hehequote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:07 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hehe, kiek d'n die'en daor, bietje bettelfielt speulen terwijl wij ons eige hier rot werke.Please sir. When moon? When Mustang?![]()
Oh KK kan blij zijn, ik doe geen padi, ik doe nu SSI. is dit wel kk approved?'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:17 schreef KneusTeun het volgende:
Oh KK kan blij zijn, ik doe geen padi, ik doe nu SSI. is dit wel kk approved?
FIGHT!Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Geen ervaring mee, maar ik kan mijn oude instructeur wel bellen voor je? Die kent het vast wel.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:17 schreef KneusTeun het volgende:
Oh KK kan blij zijn, ik doe geen padi, ik doe nu SSI. is dit wel kk approved?You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
nee hoorquote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:22 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Geen ervaring mee, maar ik kan mijn oude instructeur wel bellen voor je? Die kent het vast wel.
Was een klein trolletje
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Nouja, die dag had ik te horen gekregen dat me moeder voor de 2e keer kanker had, dus die reactie was misschien op dat moment niet zo slim...quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:02 schreef SoldMayor het volgende:
Vertel me nog eens de grote verhalen van de Enschede 2000 ramp.
Maar nog steeds weet ik van me pa die er dus lichamen geborgen heeft dat het wel heftig was. Maar is een gevalletje ver van me bed voor de rest dat snap ik.'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:04 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nouja, die dag had ik te horen gekregen dat me moeder voor de 2e keer kanker had, dus die reactie was misschien op dat moment niet zo slim...
Maar nog steeds weet ik van me pa die er dus lichamen geborgen heeft dat het wel heftig was. Maar is een gevalletje ver van me bed voor de rest dat snap ik.![]()
We hadden hier in Oss gisteren bijna Enschede 2.0 met chemische rommel.![]()
![]()
Hoi Gertjequote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:07 schreef SoldMayor het volgende:
[..]![]()
We hadden hier in Oss gisteren bijna Enschede 2.0 met chemische rommel.
Waren er in oss ook niet wapens of explosieven gevonden? En was dat bij die bedrijven?'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Ja bijna 2x ging het mis in Ossquote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:10 schreef KneusTeun het volgende:
Waren er in oss ook niet wapens of explosieven gevonden? En was dat bij die bedrijven?
Ja, jij was nog bezig met je verslag om half 6quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:08 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Weet je nog dat je mij gebeld hebt?
Ik vind wel typisch dat er dus koeling problemen waren door die stroom storing, maar wat als de stroom uitvalt? dan gaat het ook de lucht in? lekker safe...'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Nee dat waren aparte incidenten.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:10 schreef KneusTeun het volgende:
Waren er in oss ook niet wapens of explosieven gevonden? En was dat bij die bedrijven?
Dat van die wapens en explosieven was een groep mensensmokkelaars in Oss.![]()
Maar met die wapens en explosieven zullen ze wel roofovervallen hebben gepleegd voor de doekoe.![]()
![]()
Hoi Teunquote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:12 schreef KneusTeun het volgende:
Ik vind wel typisch dat er dus koeling problemen waren door die stroom storing, maar wat als de stroom uitvalt? dan gaat het ook de lucht in? lekker safe...
Pfff sterkborrel was uit de hand gelopen. Iets te diep in het glaasje gekekenCause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
Oh en Rossdale, gefeliciteerd ouwe centenknijper. Binnenkort feest bij jou?Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
en weer een streepje erbij voor baardmans from mars![]()
![]()
![]()
![]()
Verpest voor het leven, zie dit plaatje langskomen en denk direct aan Pierre en Rossdale
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
Wat is OSW?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:09 schreef dreamzk het volgende:
[ afbeelding ]
Verpest voor het leven, zie dit plaatje langskomen en denk direct aan Pierre en RossdaleHalf bezopen is weggegooid geld.![]()
Iets met politiek ofzo, ging me vooral om het Vuile draak wat ben jij errugquote:Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
Ontwikkelingssamenwerking.quote:Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
Hehehe, awesomequote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:09 schreef dreamzk het volgende:
[ afbeelding ]
Verpest voor het leven, zie dit plaatje langskomen en denk direct aan Pierre en Rossdale
Hohohooo wat een vreselijke opmerking dat kan je niet segge hohoooo wat een oud wrak is die Niels toch ook hohooooo wat errug en het lijkt wel of ie een dooie kat op z'n hoofd heb hohooooooo om te gierenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:29 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Iets met politiek ofzo, ging me vooral om het Vuile draak wat ben jij errugHalf bezopen is weggegooid geld.![]()
Da's geen kat, da's een caviaquote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:36 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Hohohooo wat een vreselijke opmerking dat kan je niet segge hohoooo wat een oud wrak is die Niels toch ook hohooooo wat errug en het lijkt wel of ie een dooie kat op z'n hoofd heb hohooooooo om te gieren
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:14 schreef Bozz187 het volgende:
[ afbeelding ]
rossdale gedraagt zich ook zo, bij zijn vriendin![]()
![]()
Rij je heel leuk door zevenaar heen, beetje goed aan het gas hengelen om de draakjes naar delft te verjagen. kijk je op de teller staat er 120. laat ik toch maar even rustig aan met het gas![]()
Iemand ervaring met laptops van samsung? de mijne is aan het dood gaan en twijffel tussen sony toshiba en samsung.xboxlive: dnova79
Als ik dan toch een laptop moest halen voor windows zou ik voor een IBM gaan! thinkpads!!!
Edit: tegenwoordig lenovo? ofzoiets?'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Denk dat ik voor deze ga,
Sony Vaio SVE1711V1EB.NL3 17.3'' laptop
Kenmerken:
- Intel Core i5-2450M Processor
- 750 GB harde schijf
- AMD Radeon HD 7650M grafische kaart (GB): 2
- Geheugengrootte (GB): 6
- Geheugentype: PC3-12800
- Geheugenspecificatie: DDR3 SDRAM
-Blu-ray Disc ROM Drive met DVD SuperMulti
- Schermtype: VAIO Display
- Diagonaalafmeting (cm): 43.8
- Diagonaalafmeting (inch): 17.3
- Resolutiebenaming: WXGA++ (1600 x 900)
- Resolutie: 1600 x 900
- Aspectratio: Wide (16:9)
- Max. resolutie extern scherm: 1920 x 1200xboxlive: dnova79
Goed gelezen idd. Gelukkig gaat dat wel goed werken met die ego's bij Nederlandquote:!!!!
Ik heb ook een Sony, erg fijn ding!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:15 schreef badboynova het volgende:
Kenmerken:
- 750 GB harde schijf
- Max. resolutie extern scherm: 1920 x 1200I am the Milkman! My milk is delicious!![]()
En hopelijk Anita in Oranje.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Van Gaalhopelijk dat smerige PSV gehalte van Oranje af
![]()
![]()
Dat zou wel het beste zijn jaquote:
top bericht datquote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:34 schreef PierreTT het volgende:
http://mobiel.nu.nl/pda/a(...)ht-met-zoutzuur.html
Tilburg![]()
![]()
![]()
Huisgenoot van mij had een vaio. 3x teruggestuurd naar sony, ding heeft nooit gewerkt..quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:15 schreef badboynova het volgende:
Kenmerken:
- 750 GB harde schijf
- Max. resolutie extern scherm: 1920 x 1200![]()
![]()
Pfffffffff niet eens zoveel bier op maar shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit
alles draait doekoe money ik heb les
Jewaiiiiiiiiiiiiiiiiiiit xxxxxxx
Nu trusten slapen![]()
Slaap lekker dushiquote:Op zaterdag 7 juli 2012 03:53 schreef SoldMayor het volgende:
Pfffffffff niet eens zoveel bier op maar shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit
alles draait doekoe money ik heb les
Jewaiiiiiiiiiiiiiiiiiiit xxxxxxx
Nu trusten slapen
Idd
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Forum Opties Forumhop: Hop naar: