SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*wordquote:Op donderdag 5 juli 2012 09:48 schreef sinepedraap het volgende:
Ik heb dat wel eens en achteraf wordt je weer wakker en geconfronteerd met de keiharde realiteit.
Nou, nee. Die momenten heb ik nooit op FOK! hoor.quote:Op donderdag 5 juli 2012 09:49 schreef TrollenFTW het volgende:
Ja, prachtig zijn die momenten. Maar dan realiseer je je weer dat je op FOK! zit.
In de zin van: Ik verdoe veel van mijn tijd op FOK! en ik ben een zolderautist.quote:Op donderdag 5 juli 2012 09:50 schreef Weka het volgende:
[..]
Nou, nee. Die momenten heb ik nooit op FOK! hoor.
Oh, op die fiets. Ja, dat heb ik ook wel. Dat je je realiseert dat dit niets toevoegt aan je leven.quote:Op donderdag 5 juli 2012 09:52 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]
In de zin van: Ik verdoe veel van mijn tijd op FOK! en ik ben een zolderautist.
Exact.quote:Op donderdag 5 juli 2012 09:58 schreef Weka het volgende:
[..]
Oh, op die fiets. Ja, dat heb ik ook wel. Dat je je realiseert dat dit niets toevoegt aan je leven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vrouwen moet je behandelen als een jachtgeweer, voorover knikken en helemaal vol laden.
Mannen rijpen als wijn en vrouwen verzuren als melk.
"I am not a puppet. I was not made by the West to go to the West or to any other country." - Bashar al-Assad
quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:34 schreef KoningStoma het volgende:
Ik ben wel gelukkig, maar ik zie de wereld wel voor wat het is en ik kan je vertellen dat het leven niet "iets moois" is.
Ah, ja, want dat is onvermijdelijkquote:Op donderdag 5 juli 2012 11:37 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
ja doe maar zo maar wacht maar tot er een larve van een worm zich in je hersenen nestelt.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:38 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Ah, ja, want dat is onvermijdelijk
Nogmaals:quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:37 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
ja doe maar zo maar wacht maar tot er een larve van een worm zich in je hersenen nestelt.
Het gaat er niet om wat er met mij kan gebeuren, maar om wat ik om me heen zie gebeuren. Egocentrische zemmel.quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:43 schreef Weka het volgende:
[..]
Nogmaals:.
Je moet er juist van genieten dat je van zoiets geen last hebt. Als je je constant bezighoudt met wat zou kunnen gebeuren, heb je er werkelijk geen reet van begrepen.
Dan bevind je je toch echt op de verkeerde plekken of omring je je met de verkeerde mensen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:48 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Het gaat er niet om wat er met mij kan gebeuren, maar om wat ik om me heen zie gebeuren. Egocentrische zemmel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |