wat doet hij?quote:
Gewoon omdat het kanquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:37 schreef Stormqueen het volgende:
Zijn vullende gezonde avondmaal opeten en daarna meteen 2 snickers ijsjes opkanen
Hij was toch ook op dieet?quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:37 schreef Stormqueen het volgende:
Zijn vullende gezonde avondmaal opeten en daarna meteen 2 snickers ijsjes opkanen
hij hoeft nog maar drie kilo.quote:
Straks ben jij kei-slank en is hij een fatty!quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:39 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben ook wel jaloers, dat geef ik toe
Die hij naar binnen had gesmokkeld toch?quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:37 schreef Stormqueen het volgende:
Hij kan bij de club van eet-falersquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hij hoeft nog maar drie kilo.
Okee, hij eet om 7 uur 2 boterhammen en dan pas 's a onds om 8 uur weer, dat scheelt wel
ja diequote:Op woensdag 4 juli 2012 21:40 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Die hij naar binnen had gesmokkeld toch?
en ik maar zo mijn best doen om er gezonde dingen in te krijgenquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hij kan bij de club van eet-falers
Dat hoofd van jouquote:
een whut?quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:43 schreef Incantrix het volgende:
SQ, for what it's worth: you rock
Iemand nog een BL Disco Biscuit? Daarnet gelakt, maar hij is niet voor mijte gritty..
quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:47 schreef Incantrix het volgende:
Oh, en in oud heeft iemand een foto van haar placenta gepostik heb de spoiler niet opengeklikt
Doe es linkje geven?quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:47 schreef Incantrix het volgende:
Oh, en in oud heeft iemand een foto van haar placenta gepostik heb de spoiler niet opengeklikt
WATquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:47 schreef Incantrix het volgende:
muhquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:47 schreef Incantrix het volgende:
Oh, le fu, ze heeft 'm weggehaaldquote:
Peheheh ik wou chips pakken maar ik hoef plots niet meerquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:52 schreef Incantrix het volgende:
Zullen we het maar weer over snickers ijsjes hebben?
Maar waarom zou je dat ook posten? Of is dat iets wat je pas snapt als je zelf een kind hebt gebaard?quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:49 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Oh, le fu, ze heeft 'm weggehaaldmet een mopperverhaal op iemand die IIIEEEELLL deed omdat ze het er vantevoren bijgezet had
Bevallingsverhalen deel 14
whyyyyy moet ze die er uberhaupt bij zettenquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:49 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Oh, le fu, ze heeft 'm weggehaaldmet een mopperverhaal op iemand die IIIEEEELLL deed omdat ze het er vantevoren bijgezet had
Bevallingsverhalen deel 14
Ik heb gisteren mijn Ben & Jerry's ook al geslachtquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:52 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Peheheh ik wou chips pakken maar ik hoef plots niet meer![]()
Nee hoor, ik ook niet snap niet.. Ik heb er ook geen foto van trouwens.quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:53 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Maar waarom zou je dat ook posten? Of is dat iets wat je pas snapt als je zelf een kind hebt gebaard?
Nou, ik wilde 'm eigenlijk niet zien, maar ze dóen dat gewoon automatisch, en zoals de uitleg erbij was vond ik het nog wel een soort van interessant. Maar dat was dan van 'oh, zit dat zo' en daarna weer snel weg graag.quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:54 schreef megamandy het volgende:
Ik snap er niets vanWaarom zou je foto's van een placenta maken. Als bewijs dat hij toch eckt uit je buik is gekomen?
ze is 18...quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:53 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Maar waarom zou je dat ook posten? Of is dat iets wat je pas snapt als je zelf een kind hebt gebaard?
Juist dan hoor je dat soort dingen toch ranzig te vinden?quote:
Do wantquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:59 schreef Dwyn het volgende:
http://www.fashionpolish.(...)rgia-on-my-mind.html
lefuquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:59 schreef Dwyn het volgende:
http://www.fashionpolish.(...)rgia-on-my-mind.html
das dr stiefkindquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:00 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Juist dan hoor je dat soort dingen toch ranzig te vinden?Volgens mij is het ook niet haar eerste, op haar photobucket zag ik nog een baby
op die leeftijd snappen veel guppen nog niet dat daar niemand op zit te wachtenquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:00 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Juist dan hoor je dat soort dingen toch ranzig te vinden?Volgens mij is het ook niet haar eerste, op haar photobucket zag ik nog een baby
Ik heb er twee van The Tudors collectie.quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:01 schreef Incantrix het volgende:
Heeft iemand hier wel eens een RBL gekocht? Dwyn, deze collecite vind ik minder mooi als (ik meen) de vorige. En met deze heeft ze dikke bagger van het museum die over het nalatenschap van die kunstenares gaat gekregen.
quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:58 schreef Incantrix het volgende:
Zucht, ik ben vermoeiend ja. Ik kwam dus eigenlijk vertellen dat ik mijn nagels weer eens had gelakt![]()
Och, en Priemke, had je die dinges nog eens opgestuurd? Ask heette dat toch? Ik hoop echtecht van niet, want dan issie dik hard kwijtgeraakt in de post
quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
op die leeftijd snappen veel guppen nog niet dat daar niemand op zit te wachten
ja, ik heb ooit met bubs mee besteldquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:01 schreef Incantrix het volgende:
Heeft iemand hier wel eens een RBL gekocht? Dwyn, deze collectie vind ik minder mooi als (ik meen) de vorige. En met deze heeft ze dikke bagger van het museum die over het nalatenschap van die kunstenares gaat gekregen.
daar zorg ik wel voorquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:03 schreef RenRen- het volgende:
[..]Herinner me er asjeblieft aan, als die tijd ooit komt, dat ik niet ,mijn placenta ga delen
dan is het misschien een nichtjequote:Op woensdag 4 juli 2012 22:02 schreef RenRen- het volgende:
Of kan een baby na 2 maanden al uitgebreid lachen? babynoob
waar kan dat t beste?quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, ik heb ooit met bubs mee besteld
Coolquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:02 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik heb er twee van The Tudors collectie.Ja, ze heeft allemaal namen moeten veranderen van deze laatste lakjes.
Ja, ze zijn superfijn! Nog steeds! Maar 20 dollar per stuk...quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:05 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Coollakken ze ook fijn?
![]()
Priem, neenee, geen sorry!! Jij was lekker aan het trouwen chick, je had wel wat beters te doen! Gekjon,ik was alleen bang dattie kwijtgeraakt was, dat zou zo **** zijn!
Nou ja... Een chanel is duurderquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:05 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja, ze zijn superfijn! Nog steeds! Maar 20 dollar per stuk...
oh, dohquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
bij rbl zelfik herinner me vaag iets van een jaarlijkse sale...
quote:
Jah, idd.. On the other hand, dat doen Lynnderella's tegenwoordig ookquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:05 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja, ze zijn superfijn! Nog steeds! Maar 20 dollar per stuk...
quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:05 schreef Diconnected het volgende:
is bezig met mijn mams om zijn financieën op orde te krijgen. Ben blij dat ie er wat aan doet want meneer heeft echt een gat in z'n hand
Komen er dan ook kleurtjes terug??quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
bij rbl zelfik herinner me vaag iets van een jaarlijkse sale...
soms wel, zoals scrangiequote:Op woensdag 4 juli 2012 22:08 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Komen er dan ook kleurtjes terug??/longshot
Met een nieuwe collectie waarbij ze 'expres' de glitters kleur laat afgeven en waarvan de glitters om kunnen krullen. Kopers risicoquote:
Beiden helaas. Maar nu staat alles op papier, en m'n moeder krijgt waarschijnlijk volmacht over z'n rekening enzo. Maar ben wel blij dat ie er nu wat aan doetquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:07 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
een gat in zn hand of schulden?
goed dat hij er mee bezig is!![]()
D'awquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:05 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Coollakken ze ook fijn?
![]()
Priem, neenee, geen sorry!! Jij was lekker aan het trouwen chick, je had wel wat beters te doen! Gekjon,ik was alleen bang dattie kwijtgeraakt was, dat zou zo **** zijn!
kijk, dat is goed aanpakken.quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:10 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Beiden helaas. Maar nu staat alles op papier, en m'n moeder krijgt waarschijnlijk volmacht over z'n rekening enzo. Maar ben wel blij dat ie er nu wat aan doet
Oh, hot damn, voor die zou ik bijna mijn rechterarm opgeven, die is zo cool! Die laatste collectie had ze ook zo'n zeegroen kleurtje, stiekem vond ik die echt zo fucking gorgeous dat ik er een beetje van kwijlde. Maja, tegen de tijd dat ik die zag wassie al weg natuurlijkquote:
Jouw moeder volmacht over je vriends rekening?quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:10 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Beiden helaas. Maar nu staat alles op papier, en m'n moeder krijgt waarschijnlijk volmacht over z'n rekening enzo. Maar ben wel blij dat ie er nu wat aan doet
Komt goed popjequote:Op woensdag 4 juli 2012 22:10 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
D'aw![]()
![]()
![]()
Ik stuur je pm als ik em op de bus heb gedaanIs klein flesje; dus past erg makkelijk in brievenbus
Chill, welquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:10 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jouw moeder volmacht over je vriends rekening?Maar jullie zijn toch nog maar net weer samen?
quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:10 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Oh, hot damn, voor die zou ik bijna mijn rechterarm opgeven, die is zo cool! Die laatste collectie had ze ook zo'n zeegroen kleurtje, stiekem vond ik die echt zo fucking gorgeous dat ik er een beetje van kwijlde. Maja, tegen de tijd dat ik die zag wassie al weg natuurlijk
Hoe zit het bij hem dan qua familie?quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:10 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja, dat wou ie zelfquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:10 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jouw moeder volmacht over je vriends rekening?Maar jullie zijn toch nog maar net weer samen?
Misschien mag je het flesje wel aanrakenquote:
wat has been gezien.quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
En uiteraard moest ik gelijk googelen op placenta omdat ik sniewgierig was hoe zoiets eruit ziet
Seriously?quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:13 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja, dat wou ie zelfmaar eerst even kijken of het zo gaat lukken. Hij heeft nu nieuwe baan dus meer salaris dus eerst even kijken hoe dat gaat lopen zegmaar.
Ouders gescheiden, moeder is loco, broer is loco, vader ziet ie nauwelijks en is ook kinda locoquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:12 schreef megamandy het volgende:
[..]
Hoe zit het bij hem dan qua familie?
zwitsal. True story.quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:14 schreef RenRen- het volgende:
Wat voor shampoo is goed voor mannen met een gevoelige huid? Mijn moeder haar vriend gebruikt Head and Shoulders, en ik probeer hem steeds te vertellen dat dat nie zo hendig is als je last hebt van je hoofdhuid
Nee, maar nouja.. Just the thoughtquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
van een kale kip ken je nie plukke nie
Ja.quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:14 schreef Stormqueen het volgende:
Weet je moeder wat hij Jou allemaal heeft geflikt dico?
Ik ben er happy meequote:Op woensdag 4 juli 2012 22:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Seriously?
Hoe lang zijn jullie nu weer bij elkaar, twee weken?![]()
Ik vind het een heel vreemd verhaal Dico.. Beetje eng zelfs... Weet ook niet waarom
Maar ja, als jij er maar happy mee bent...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
quote:
quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik keek ook nogal met een
face naar die foto
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Ik had er pas ook nog naar zitten kijkenquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:17 schreef PriemGirl het volgende:
Hij staat voor US $32.99 op ebay
Hmm...
MORGENquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:17 schreef Incantrix het volgende:
[..]![]()
wanneer is de volgende meet?Of moeten jullie eerst nog een paar maandjes bijkomen an de vorige orgie?
quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
Die heb ik ook niet gekekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
3!
ik organiseer voorlopig ff niet, dus leef je uitquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:17 schreef Incantrix het volgende:
[..]![]()
wanneer is de volgende meet?Of moeten jullie eerst nog een paar maandjes bijkomen an de vorige orgie?
Zand tussen de billenmeet hier op het strand? Kan ook heel goed met sangriaquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:18 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
MORGEN![]()
Thehehe
O nee skjoe krijgt voorlopig geen bier meer want onder 80![]()
Mja wat is last van je hoofdhuid? Mijn pa had last van psoriasis en bij hem helpt dus alleen Head&Shoulders.quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:14 schreef RenRen- het volgende:
Wat voor shampoo is goed voor mannen met een gevoelige huid? Mijn moeder haar vriend gebruikt Head and Shoulders, en ik probeer hem steeds te vertellen dat dat nie zo hendig is als je last hebt van je hoofdhuid
Ik, maar ik denk dat ik het niet moet doenquote:
Hij heeft een heel gevoelige huid volgens mij, altijd puistjes en kan heel weinig producten op zijn huid verdragen, daarom leek Head and shoulders me te agressiefquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:19 schreef megamandy het volgende:
[..]
Mja wat is last van je hoofdhuid? Mijn pa had last van psoriasis en bij hem helpt dus alleen Head&Shoulders.
Jaaaaaaaaaaaa !! strandquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:19 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Zand tussen de billenmeet hier op het strand? Kan ook heel goed met sangria
Ik stem voorquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:19 schreef Incantrix het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:19 schreef Incantrix het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hihaho ik zeg even Niks
En ja dit is de grootste kut post die je kunt maken
jammer dat er zand op het strand ligtquote:
Je blijft een kutpuber dusquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hihaho ik zeg even Niks
ga nakend!quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:23 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
jammer dat er zand op het strand ligt
Ik verwijder je post welquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hihaho ik zeg even Niks
En zonquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:23 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
jammer dat er zand op het strand ligt
en dan iedereen steeds in het gezicht slaan met mn penor die wappert in de wind zeker.quote:
ik denk dat ze je er af vegenquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:23 schreef megamandy het volgende:
Meet aan het strandIk slaap wel op het strand
Altijd al eens willen doen.
we gaan samen wel in de strandtent zitten.quote:
heb je zo'n dunne?quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
en dan iedereen steeds in het gezicht slaan met mn penor die wappert in de wind zeker.
Met Frodo en Smeagol?quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
we gaan samen wel in de strandtent zitten.
Nee, hij is te lang.quote:
nee, die houden wel van het strand.quote:
omdat nederland.quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:24 schreef megamandy het volgende:
[..]waarom! Ik ben zo lief en onschuldig
Jah, maar als in, heb je een paar minuten, of wil je NUNU op de knop der knoppen rammen?quote:
Ja, ik heb wel een paar minutenquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:26 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Jah, maar als in, heb je een paar minuten, of wil je NUNU op de knop der knoppen rammen?
En als we dat doen is mijn huis open qua slaapplekkenSpees, ik durf het bijna niet te vragen
Oh ja mag ook zonder hoofdletterquote:
Als je het binnen 2 maanden wil doen, dan graag in het weekend van 21 juli of 19 augustus, de rest moet ik werken kthnxbyequote:Op woensdag 4 juli 2012 22:26 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Jah, maar als in, heb je een paar minuten, of wil je NUNU op de knop der knoppen rammen?
En als we dat doen is mijn huis open qua slaapplekkenSpees, ik durf het bijna niet te vragen
wel als ze 100 meter lang zijn.quote:
Ik twijfeldetwijfel.quote:
Ik zei toch niksquote:
Wat wat? Het ging niet over jouquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:29 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik twijfeldetwijfel.
En nee, iek ies blont, ik snap je niet Spees. Maar het zal vast iets te maken hebben met wat ik gezegd heb, dus ik vraag het maar gewoon niet.
quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:29 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik twijfeldetwijfel.
En nee, iek ies blont, ik snap je niet Spees. Maar het zal vast iets te maken hebben met wat ik gezegd heb, dus ik vraag het maar gewoon niet.
Je hebt me doorquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:30 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
ik denk dat spees stiekem een beetje fuuuurlieft is op iemand.
het is nogal overduidelijk ja.quote:
Niet over zand en billen?quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wat wat? Het ging niet over jou
Hallon, niet iedereen heeft verkansiequote:Op woensdag 4 juli 2012 22:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
Na 16 of 19 augustus voor de mensen met Ov! Tenzij weekend dan boeit t sowieso niet
quote:
Dat. Wat het eigenlijk ook alleen maar lullig maakt; maar goed.quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
het is nogal overduidelijk ja.
dit.quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:31 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dat. Wat het eigenlijk ook alleen maar lullig maakt; maar goed.
ja, zeg het of zeg helemaal niets.quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:31 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dat. Wat het eigenlijk ook alleen maar lullig maakt; maar goed.
Ik zie er 1 die wel echt heeeel kwijlwaardig is, maar ik lak deze tijd nauwelijks dus dan is het wel weer een uitgave. Als je wil bestellen voor ik eruit ben moet je het gewoon doen hoorquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:30 schreef Dwyn het volgende:
[..]Qua kwaliteit zijn ze het echt waard hoor.
je moet weten dat smeagol al bezet is.quote:
I know that feelquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:31 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Niet over zand en billen?
Zie je, ik ben echt blond van binnenik mag trots zijn op mijn lidmaatschap van mijn vriendin's domme blondjesclub (als enige brunette)
quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
Het zeggen dat je niks zegt maakt dit topic wel nodeloos ingewikkeld
Welke?quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:32 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik zie er 1 die wel echt heeeel kwijlwaardig is, maar ik lak deze tijd nauwelijks dus dan is het wel weer een uitgave. Als je wil bestellen voor ik eruit ben moet je het gewoon doen hoor
MIJN HART WAT DOE JEquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
je moet weten dat smeagol al bezet is.
op stampen voor 50 centquote:
En ze wil hem helpen?!?!! WAT?quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:33 schreef Stormqueen het volgende:
5. Je moeder weet wat ie Jou flikt en laat 'm überhaupt nog binnen.
Duidelijkquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
Oh ik wil het best zeggen dan hoor
1. Hij gaat vreemd, Wtf?!
2. Hij kan niet met geld om gaan.... En hij zit na nog geen paar maanden al bij je ma en wil haar volmacht geven Wtf?!!!
3. Zijn familie is raar?
4. Hij gaat vreemd
....... Dus
ik zou dat echt niet kunnen. Vreemdgaan.quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mja als iemand bij mij vreemd zou gaan zou ik diegene helemaal de tering in schelden en nooit meer aankijken
quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dwyn doe eens bestellen.
DO NOT TEMPT ME WOMAN
Ja zou ik ook doen, met zulke dingen ben ik heel nuchter en zwart/wit. Daarom snap ik ook niet dat anders mensen er niet ook zo over denken en had ik tot nu toe ook helemaal niets gezegd hierover.quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mja als iemand bij mij vreemd zou gaan zou ik diegene helemaal de tering in schelden en nooit meer aankijken
Ik zit dus ook naar die te kijken.. en eik wil ik cuprum en catherine h en locavore...quote:
Catherine Hquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:38 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik zit dus ook naar die te kijken.. en eik wil ik cuprum en catherine h en locavore...
Dus... maar ik heb cif beloofd nu echt niks meer te kopen... dus....Kut.
Ja bij mij vreemd gaan als in jij bent mijn vriend en gaat vreemd. Wist niet hoe te verwoordenquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:37 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik zou dat echt niet kunnen. Vreemdgaan.
Le fu.. Wat issie incl. shipment?quote:
Dat beloof je hem toch elke week?quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:38 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik zit dus ook naar die te kijken.. en eik wil ik cuprum en catherine h en locavore...
Ahja heb het net bij mijn neef gezien. Die heeft zijn vriendin vorig jaar bedrogen... half jaar later waren ze toch weer bij elkaar.. Samen huisje gekocht. Wonen net 3 maand samen en nu zijn ze weer uit elkaar.quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
Voor de keuken?quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:38 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
truequote:Op woensdag 4 juli 2012 22:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat beloof je hem toch elke week?
Shipping is 18,50 totaal. Totaal 3 lakjes dus 6,16 dollar verzenden per 1. 26,16 dus totaal plus eventuele binnenlandse verzendkosten.quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:38 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Le fu.. Wat issie incl. shipment?
Als ik black spotted doorverkoop heb ik alvast een beetje terug
why not?quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
Morgen nieuwen schoeners aan, kan de komende weken erna niet gok ik
EN HIJ GAAT NIET VREEMDquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
je moet weten dat smeagol al bezet is.
Trutquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat beloof je hem toch elke week?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
oh even gemist idd. Tof!quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
U did not read?
Voeteninkt op vrijdag
quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:41 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Trut
KUSJEKROELSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
Hmm, da's wel pricy jahquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:40 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Shipping is 18,50 totaal. Totaal 3 lakjes dus 6,16 dollar verzenden per 1. 26,16 dus totaal plus eventuele binnenlandse verzendkosten.
klopt,quote:
KRACHTSTERRETJES!quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
KUSJE VOOR IEDETEEN DIE HET NODIG HEEFT
Ik heb geen bad, ik haat zwemmen, ik kan niet in de zon. Geen dichte schoenen aan = voordeel toch?quote:
quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:42 schreef PriemGirl het volgende:
Misschien moet ik gewoon maar een heule tijd niet meer op fok komen... Bij jullie enablers... en maar meteen mijn nummer veranderen voordat men mij via sms aan het enablen hebt. He skjoe.
Dus...
alsof je alle tetten zou kunnen weerstaanquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:42 schreef PriemGirl het volgende:
Misschien moet ik gewoon maar een heule tijd niet meer op fok komen... Bij jullie enablers... en maar meteen mijn nummer veranderen voordat men mij via sms aan het enablen hebt. He skjoe.
Dus...
Behalve die van Bambiquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
klopt,
vreemde tetten konden hem niet bekoren op de meet.
Maar zweten is wel een killer.. dus hopelijk kun je het ook behoorlijk beschermd houden verderquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb geen bad, ik haat zwemmen, ik kan niet in de zon. Geen dichte schoenen aan = voordeel toch?
Mja zo warm is het hier niet tochquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:43 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Maar zweten is wel een killer.. dus hopelijk kun je het ook behoorlijk beschermd houden verder
Tjah..quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:42 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Hmm, da's wel pricy jahdan wellicht de douane nog
dat ging om haar kont. Niet de titters.quote:
Ik zie dat ik op het goede moment binnenkom.quote:
quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
dat ging om haar kont. Niet de titters.
Ja moet wel kunnen ademen iddquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mja zo warm is het hier niet tochik ga iig geen dichte schoenen aan doen de eerste tijd
![]()
In de winter lijkt het me kutter omdat schoenen eigenlijk.
dat weet ik, daar hebben we het uitgebreid over gehad.quote:
Inca!quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:45 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ohai!
Ik vroeg me al af waar jij uithing
quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
dat weet ik, daar hebben we het uitgebreid over gehad.
No problemo!quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:46 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Sorry, think I'm going to bail on you
WB liefjequote:Op woensdag 4 juli 2012 22:46 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Inca!
Ik was een paar dagen bij familie in Middelburg. Baby knuffelen en spelen met kind van twee en een half.
ja, dat je weinig tiet had maar dat je kont dat wel compenseerde en dat je daar wel redelijk blij mee was.quote:
Weet niet waar het over gaat, behalve dat het vast nagellak is, maar het klinkt duur, dus nah.quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:47 schreef Dwyn het volgende:
[..]
No problemo!
Niemand anders wil? Anders ga ik nu bestellen.
lekker wijf hequote:Op woensdag 4 juli 2012 22:47 schreef megamandy het volgende:
Volgens mij ben ik nu bij die ginger in True Blood aangekomen
Die laatste ook denk ik, maar dat heb ik al even niet meer uit de eerste hand)quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:47 schreef Incantrix het volgende:
[..]
WB liefje
Ah, die laatste zijn erg leuk naar verluid![]()
http://www.fashionpolish.(...)rgia-on-my-mind.htmlquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:48 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Weet niet waar het over gaat, behalve dat het vast nagellak is, maar het klinkt duur, dus nah.
quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:47 schreef Dwyn het volgende:
[..]
No problemo!
Niemand anders wil? Anders ga ik nu bestellen.
quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ja, dat je weinig tiet had maar dat je kont dat wel compenseerde en dat je daar wel redelijk blij mee was.
eh dat zei ik tegen ijs...quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
Skjoe zei dat ik een goeden kont had, who's jelly?
Eerste dan, zeker?quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:48 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Die laatste ook denk ik, maar dat heb ik al even niet meer uit de eerste hand)
voor het nageslacht heb ik niet lang daarna een foto gemaakt van het besproken onderdeel. Dit zodat we je cijfers kunnen gaan geven op den feesboek.quote:
precies, zo hoort het.quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:49 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ze zit nu nog wat over de grond te kruipen
Pahahahahhahaquote:
quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:50 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
voor het nageslacht heb ik niet lang daarna een foto gemaakt van het besproken onderdeel. Dit zodat we je cijfers kunnen gaan geven op den feesboek.
Oh ja. Zal ik even doen. Maar ik heb hem lekker toch niet aan op de foto.quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
IK VERWACHT NOG EEN FOTO VAN HET PYAMABROEKJE VAN BAMBI!
Ik heb trouwens wel een broek waarin ie nog heul mooier is dan in de broek die ik zaterdag aan had.quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:50 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
voor het nageslacht heb ik niet lang daarna een foto gemaakt van het besproken onderdeel. Dit zodat we je cijfers kunnen gaan geven op den feesboek.
hot Damn dat broekjequote:Op woensdag 4 juli 2012 22:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dat was niet de afspraakquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:51 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Oh ja. Zal ik even doen. Maar ik heb hem lekker toch niet aan op de foto.
Eerste hand of eerste kind? Mijn god, ik moet naar bedquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:50 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Eerste dan, zeker?
Maar beide waren geweldig.En heb heel hippe 'Thanks for visiting!' magneetjes gekregen die matchen bij het geboortekaartje.
Ik heb haar blote tetters mogen bewonderen !!! TWICE !1!1!!quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik blijf erbij dat ze heul geen pyama-broekje aanhad op die fotoquote:
Gingen de tetten bloot?quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:53 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik heb haar blote tetters mogen bewonderen !!! TWICE !1!1!!Thihiihihihhihi
![]()
En een duurde ook nog even voordat je uit de keuken kwamquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:53 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
![]()
pics mag je sturen naar mijn pm-boxquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:52 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik heb trouwens wel een broek waarin ie nog heul mooier is dan in de broek die ik zaterdag aan had.
check, once, de jouwe ookquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:53 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
![]()
we hadden moeten blijven.quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Gingen de tetten bloot?
Kut, was ik toch te vroeg weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |